Ogłoszenie z dnia 2013-07-09
Zielona Góra: Wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie organizacji trzydniowego szkolenia metodą seminaryjno - warsztatową pn. Przemoc w rodzinie wobec kobiet.
Numer ogłoszenia: 137947 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 323 18 80, faks 68 352 39 54.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rops.lubuskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie organizacji trzydniowego szkolenia metodą seminaryjno - warsztatową pn. Przemoc w rodzinie wobec kobiet..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pod pojęciem szkolenia Zamawiający rozumie pozaszkolną formę wsparcia, tj. trzydniowe zajęcia seminaryjno - warsztatowe w wymiarze 24 godz. zegarowych 7 godz. zegarowych seminarium i 17 godz. zegarowych warsztatów dla 25 uczestników - członków zespołów interdyscyplinarnych w gminach województwa lubuskiego. Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z Wytycznymi Ministra Pracy i Polityki Społecznej do prowadzenia szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie na lata 2012 - 2013 oraz zgodnie z propozycją Zamawiającego. 2. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi szkoleniowej p.n. Przemoc w rodzinie wobec kobiet obejmującej: organizację i przeprowadzenie szkolenia; zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej; zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkolenia; przygotowanie materiałów szkoleniowych, informacyjnych; zapewnienie wyżywienia podczas szkolenia dla uczestników oraz 1 przedstawiciela Zamawiającego; zapewnienie zakwaterowania dla uczestników szkolenia oraz 1 przedstawiciela Zamawiającego; zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia oraz 1 przedstawiciela Zamawiającego. 3. Wykonawca zapewni salę odpowiadającą standardom sali konferencyjno - szkoleniowej, przystosowaną dla grupy odbywającej szkolenie. Sala ta winna znajdować się w tym samym miejscu co zakwaterowanie. 4. Do obowiązków Wykonawcy organizującego i świadczącego usługę szkoleniową należeć będzie: a realizacja usługi zgodnie z postanowieniem umowy, w tym zapewnienie m.in.: - trenera z odpowiednim wykształceniem, umiejętnościami i doświadczeniem dostosowanym do tematyki szkolenia; b w trakcie trwania szkolenia zabezpieczenie warunków pracy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji programu i harmonogramu szkolenia w terminie 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. Program i harmonogram szkolenia Wykonawca przygotuje uwzględniając czas i godziny trwania zajęć, przerwy obiadowe i kawowe oraz zakres merytoryczny szkolenia wykazanego w rozdziale VIII punkcie 8, ppkt. 8.1 SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 stanowiący integralną część do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 92.31.22.12 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie przed upływem składania ofert: - trzy usługi szkoleniowe tj. warsztaty, seminaria, konferencje o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 15 000 zł brutto, z podaniem jej rodzaju daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty załącznik 6 zgodnie z zapisami SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował do przeprowadzenia szkolenia osobą trenerem na grupę szkoleniową która: - posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu tematycznego niniejszego postępowania min. trzy szkolenia z danego tematu w przypadku trenera grupy zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 30 000 zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
3.1. Harmonogram szkoleń 3.2. Programu szkoleń. 3.3. Opis hotelu - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4.2 Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 2, ppkt 2.1 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. UWAGA: pisemne zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. 4.3 Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 4.4 Projekt umowy - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Projekt umowy - zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty parafowany na każdej stronie projekt umowy. Nie załączenie do oferty ww. dokumentu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4.5 Oświadczenie - zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. 4.6 Wzór - Wykaz zrealizowanych szkoleń do oceny kryterium w podkryterium A - wg. wzoru załącznika 11 do SIWZ, 4.7 Wzór - Wykaz zrealizowanych szkoleń do oceny kryterium w podkryterium B - wg. wzoru załącznika nr 11a do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - wykaz zrealizowanych szkoleń - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: a zmiany terminów realizacji zamówienia, b zmiany warunków płatności, c zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, d zaistnienia omyłki rachunkowej lub pisarskiej, e zaistnienia siły wyższej powódź, pożar, przerwy w dostawie energii elektrycznej mającej wpływ na realizację umowy, f zmiany terminów szkoleń, g wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których strony nie wiedziały przed zawarciem umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia zmiany harmonogramu realizacji szkoleń,w razie zmiany liczby uczestników szkoleń w tym zmiany liczby osób korzystających z noclegów, h zmiana osoby w realizacji przedmiotu zamówienia ze względu na długotrwałe zwolnienie lekarskie, urlop lub inne przyczyny, których nie można przewidzieć w dniu zawarcia umowy z zastrzeżeniem że musi on posiadać doświadczenie zawodowe nie gorsze niż wskazane w warunku udziału w postępowaniu, i zmiana miejsca zakwaterowania uczestników szkolenia hotelu, ośrodka szkoleniowego wskazanego w ofercie. Zmiana ta jest dopuszczalna tylko i wyłącznie w sytuacji zaistnienia niemożliwej do przewidzenia i nie dającej się usunąć przeszkody, a nowe miejsca posiadają taki sam standard mogą posiadać wyższy jak został zaoferowany w ofercie. 1.2 Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze , al Niepodległosci 36, sekretariat I pietro pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze , al Niepodległosci 36, sekretariat I pietro pokój nr 10 , 65-042 Zielona Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana ze środków budżetu państwa w ramach realizacji ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remont stacji transformatorowej So-669 i części wewnętrznej linii zasilającej Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy Kożuchów
- Remont pomieszczeń stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Krośnie Odrzańskim.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 316 Łupice - gr. województwa km 12+055 - gr. woj.
- Obowiązkowe szkolenia online dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Dostawa niszczarek ścinkowych z podajnikiem automatycznym.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Usługi w zakresie organizacji, konferencji, konwentów, targów, szkoleń i innych wydarzeń dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.