To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-31
Warszawa: Remont pokoi biurowych i korytarzy, w tym malowanie, wymiana wykładziny podłogowej, roboty elektryczne polegające na wymianie oświetlenia w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów mieszczącym się w Warszawie przy pl. Powstańców Warszawy 1
Numer ogłoszenia: 137950 - 2016; data zamieszczenia: 31.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133875 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5560129, faks 22 8270843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokoi biurowych i korytarzy, w tym malowanie, wymiana wykładziny podłogowej, roboty elektryczne polegające na wymianie oświetlenia w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów mieszczącym się w Warszawie przy pl. Powstańców Warszawy 1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pokoi biurowych i korytarzy, w tym malowanie, wymiana wykładziny podłogowej, oraz roboty elektryczne polegające na wymianie oświetlenia w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów mieszczącym się w Warszawie przy pl. Powstańców Warszawy 1. Pomieszczenia biurowe przeznaczone do remontu znajdują się na IV i VI piętrze. Są to pomieszczenia o numerach 406, 616, 617, 621, 623, 625, 627, 629, 637, 639,639A, 641, 643, 645,649,650,652,653,654,655,656,657,658,659,660,661,665 oraz korytarze po obydwu stronach budynku. Szczegółowy wykaz powierzchni poszczególnych pomieszczeń znajduje się w przedmiarze robót. Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Zamawiającego. Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego: 1. Sprzątanie na bieżąco po robotach, mycie po pracach malarskich. 2. Przygotowanie pomieszczeń do remontu tj. wyniesienie wszystkich mebli, sprzętów oraz kartonów z dokumentacją, jak również w razie potrzeby zabezpieczenie ich folią przed zniszczeniem i zakurzeniem, a po wykonanym remoncie wstawienie rzeczy według wskazówek Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac na VI piętrze w maksimum 5 pokojach jednocześnie. 4. Termin wykonania remontu wynosi 14 tygodni od daty wprowadzenia na budowę. 5. Pokoje będą przekazywane Wykonawcy sukcesywnie w miarę postępu robót budowlanych. Szczegółowy zakres prac w pomieszczeniach będzie uzgadniany każdorazowo przed rozpoczęciem robót. 6. Zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem folią ochronną. 7. Wykonawca musi zabezpieczyć miejsce pracy poprzez oddzielenie tego miejsca od pozostałej części budynku tak, żeby zminimalizować przedostawanie się pyłu poza teren wykonywania robót. 8. Dostawy materiałów i elementów powinny odbywać się sukcesywnie, ze względu na brak powierzchni magazynowej w budynku i jego otoczeniu. 9. Wykonawca musi prowadzić roboty z zachowaniem porządku w obrębie wykonywania prac remontowych. 10. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi Polskimi Normami z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. 11. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie wymagane Prawem budowlanym. Przed zastosowaniem materiałów Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu dokumenty ich dotyczące w szczególności certyfikaty zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, deklaracje producenta, wymaganą gwarancję. 12. Kolorystykę materiałów przeznaczonych do robót wykończeniowych przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz zastosowane materiały, a także za szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. 14. Zamawiający wymaga również, aby: a) Wszelkie uciążliwe prace, w tym w szczególności wywołujące hałas, kurz odbywały się poza godzinami urzędowania instytucji mających tu swoje siedziby, tj. przed godz. 8.00 i po godz.16.15, a w dni wolne od pracy do godz. 22.00. b) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót w każdym dniu kalendarzowym. c) Wykonawca wyznaczy kierownika robót- spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku - do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym. d) Wykonawca zapewni pracowników mających dopuszczenie do przenoszenia ciężkich materiałów. e) Pracownicy Wykonawcy na terenie budynku mają obowiązek przebywać w ubraniach roboczych w standardzie ogólnie przyjętym do wykonywania robót budowlano-montażowych. Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego ZAMÓWIENIA obejmuje pomieszczenia na IV i VI piętrze w tym: 1) Roboty związane z przenoszeniem na terenie budynku, m. in. mebli biurowych typu biurka, szafy biurowe, regały, stoły krzesła, kartonów zapełnionych materiałami biurowymi i dokumentami, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek. 2) Roboty demontażowe, 3) Roboty budowlane, 4) Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 5) Roboty instalacyjne elektryczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji składającej się ze: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zwanej dalej STWiOR, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ, opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik Nr 1a do SIWZ, przedmiarów robót prac remontowych, stanowiących Załączniki Nr 2 i 2a do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont pokoi biurowych i korytarzy, w tym malowanie, wymiana wykładziny podłogowej, roboty elektryczne polegające na wymianie oświetlenia w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów mieszczącym się w Warszawie przy pl. Powstańców Warszawy 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Syntax Sp. z o.o., ul. Jeździecka 20, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213548,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 258100,00
Oferta z najniższą ceną: 258100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 365000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.