eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻarkiDostawa lekkiego samochodu pożarniczego - kontener na podwoziu z napędem 4 x 2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Żarkach



Ogłoszenie z dnia 2007-08-09

Żarki: Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego - kontener na podwoziu z napędem 4 x 2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Żarkach
Numer ogłoszenia: 137954 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Żarkach, ul. Oleńki 1, 32-593 Żarki, woj. małopolskie, tel. 0-32 6272122, 6271311 w. 138.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego - kontener na podwoziu z napędem 4 x 2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Żarkach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego - kontener na podwoziu z napędem 4 x 2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Żarkach. Samochód musi być fabrycznie nowy. Samochód musi posiadać aktualny certyfikat lub pozytywna opinię CNBOP. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunkiem udziału w postępowaniu są również : 2.1. Udzielenie przez wykonawcę następujących gwarancji : · na silnik i podzespoły - minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów, · na lakier - minimum 60 miesięcy, · na perforację nadwozia - minimum 60 miesięcy, · na urządzenia łączności - minimum 24 miesiące, · okres przeglądowy - minimum 4.000 kilometrów lub 24 miesiące. 2.2. Samochód powinien posiadać certyfikat CNBOP lub innej notyfikowanej jednostki upoważnionej do wystawiania takich zaświadczeń - na dzień składania ofert. 3. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. V SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na potwierdzenie warunku zawartego w rozdz. IV pkt. 1 ppkt. a SIWZ . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda : 3.1. Certyfikat CNBOP lub innej notyfikowanej jednostki upoważnionej do wystawiania takich zaświadczeń. 3.2. Wykonawca może zamiast zaświadczenia wymienionego w pkt. 3.1., złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3.3. Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego wraz z informacją dotyczącą zastosowanych rozwiązań i parametrów technicznych, wg. załącznika nr 2 do SIWZ. 3.4. Oświadczenie o udzieleniu wymaganych gwarancji (złożone w OFERCIE - formularz stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ). Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający : 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) wg załącznika nr 3 do SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (Biuletyn Informacji Publicznej)

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Urzędu Miejskiego w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, pok. 103 (tel. 032/627 13 11 w. 138).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie w Urzędu Miejskiego w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.