Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Żarki: Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego - kontener na podwoziu z napędem 4 x 2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Żarkach
Numer ogłoszenia: 137954 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Żarkach, ul. Oleńki 1, 32-593 Żarki, woj. małopolskie, tel. 0-32 6272122, 6271311 w. 138.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego - kontener na podwoziu z napędem 4 x 2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Żarkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa lekkiego samochodu pożarniczego - kontener na podwoziu z napędem 4 x 2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Żarkach. Samochód musi być fabrycznie nowy. Samochód musi posiadać aktualny certyfikat lub pozytywna opinię CNBOP. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunkiem udziału w postępowaniu są również : 2.1. Udzielenie przez wykonawcę następujących gwarancji : · na silnik i podzespoły - minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów, · na lakier - minimum 60 miesięcy, · na perforację nadwozia - minimum 60 miesięcy, · na urządzenia łączności - minimum 24 miesiące, · okres przeglądowy - minimum 4.000 kilometrów lub 24 miesiące. 2.2. Samochód powinien posiadać certyfikat CNBOP lub innej notyfikowanej jednostki upoważnionej do wystawiania takich zaświadczeń - na dzień składania ofert. 3. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. V SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na potwierdzenie warunku zawartego w rozdz. IV pkt. 1 ppkt. a SIWZ . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda : 3.1. Certyfikat CNBOP lub innej notyfikowanej jednostki upoważnionej do wystawiania takich zaświadczeń. 3.2. Wykonawca może zamiast zaświadczenia wymienionego w pkt. 3.1., złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3.3. Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego wraz z informacją dotyczącą zastosowanych rozwiązań i parametrów technicznych, wg. załącznika nr 2 do SIWZ. 3.4. Oświadczenie o udzieleniu wymaganych gwarancji (złożone w OFERCIE - formularz stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ). Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający : 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) wg załącznika nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (Biuletyn Informacji Publicznej)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Urzędu Miejskiego w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, pok. 103 (tel. 032/627 13 11 w. 138).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie w Urzędu Miejskiego w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Siciny"
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Mielcu
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
- Zakup samochodu dostawczego typu brygadowego o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
- "Przeciwdziałanie zagrożeniom poprzez zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrowicy"
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Żerków
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.