eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Wykonanie prac geodezyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Myszków: Wykonanie prac geodezyjnych.
Numer ogłoszenia: 137963 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113041 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie pomiaru do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej Nr 3801 S (dawny nr 08092) od drogi wojewódzkiej 789 w Koziegłówkach do skrzyżowania z drogą powiatową 3802 S - do końca obrębu Pustkowie Lgockie (granica z Lasami Państwowymi Nadleśnictwa Rzeniszów). W ramach pomiaru należy: 1.Wznowić granice ewidencyjne działek ozn. nr: 164/2, 412 (obręb Koziegłówki), ozn nr: 96, 120 (obręb Osiek), ozn nr: 409 (obręb Gliniana Góra). 2.wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. ), 3.przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek wchodzących w skład pasa drogi o nieuregulowanym stanie prawnym, których nie można uregulować w trybie ww. ustawy, 4.przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy, 5.zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli (w tym właścicieli w dniu 31.12.1998 r.), użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 6.zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą 7.dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych lub zborach dokumentów z danymi z ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne 8.przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały: a)projekty podziału działek w 4 egz. b)wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. c)kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. d)kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. e)kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. f)kserokopia szkicu polowego w 1 egz. g)wykaz zmian danych ewidencyjnych w 2 egz., h)w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów, orzeczeniami oraz innymi dokumentami z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne w 2 egz. 9.brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego lub Wojewody Śląskiego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Geodezyjnych i Obsługi Nieruchomości GeoProjekt mgr inż. Andrzej Balcerowski, ul. Słowackiego 34, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32595,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.