eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWspółpraca ZOO w Ołomuńcu i ZOO w Opolu w dziedzinie turystyki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Opole: Współpraca ZOO w Ołomuńcu i ZOO w Opolu w dziedzinie turystyki.
Numer ogłoszenia: 137964 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny , ul. Spacerowa 10, 45-094 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4542858, 4564267, faks 077 4564264.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Współpraca ZOO w Ołomuńcu i ZOO w Opolu w dziedzinie turystyki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Współpraca ZOO w Ołomuńcu i ZOO w Opolu w dziedzinie turystyki w zakresie obejmującym: 1. Wykonanie i montaż tablic ekspozycyjnych do galerii w żyrafiarni. 2. Wykonanie tabliczek (edukacyjnych) uzupełnionych o nazwy zwierząt w języku czeskim. 3. Wykonanie nowej strony internetowej opolskiego ZOO w języku polskim i czeskim. 4. Wykonanie Przewodnika i Ulotek w języku polskim i czeskim zawierających informację o ZOO Opole..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8, 79.34.10.00-6, 79.53.00.00-8, 71.31.50.00-9, 72.40.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru załączonego do specyfikacji. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia warunków wg zasady: spełnia/ nie spełnia, co musi wynikać z treści oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech usług odpowiadających rodzajem przedmiotowego zamówienia. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady: spełnia/ nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru załączonego do specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 ustawy. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru załączonego do specyfikacji. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady: spełnia /nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust.1 ustawy. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru załączonego do specyfikacji. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady: spełnia/ nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22, ust.1 ustawy. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru załączonego do specyfikacji.Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia warunków wg zasady spełnia/ nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: - zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy proporcjonalnej do zmiany; - zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem, połączeniem z inną firmą, poprzez sukcesję uniwersalną; - wystąpieniem sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na usługę. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i Strony umowy wyrażą zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogród Zoologiczny w Opolu 45-094 Opole ul. Spacerowa 10 pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Ogród Zoologiczny w Opolu 45-094 Opole ul. Spacerowa 10 w Sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013; Tytuł Projektu: Współpraca ZOO w Ołomuńcu i ZOO w Opolu w dziedzinie turystyki. Numer projektu: CZ.3.22/2.2.00/09.01588.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i montaż tablic ekspozycyjnych w galerii żyrafiarni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w kolorze oraz montaż tablic ekspozycyjnych do galerii w żyrafiarni, poświęconych ogrodom zoologicznym w Ołomuńcu i Opolu oraz regionom:opolskiemu i ołomunieckiemu; sztuk 12 w tym 3 dwustronne na stojaku trójstronnym; wymiary; ok. 2 m x 1 m wykonanych na płytach PCV, na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu wraz z opracowaniem i digitalizacją dedykowanego zestawu liter i znaków tzn. fonta komputerowego, z wykorzystaniem materiału fotograficznego i merytorycznego dostarczonego przez Zamawiającego, z opisami w języku polskim i czeskim, wykonanymi w stylistyce graficznej i kolorystycznej zbliżonej do obecnie stosowanej w materiałach ZOO Opole, z zachowaniem zasad dotyczących promocji zawartych w Podręczniku Beneficjenta dofinansowania POWT RCz-RzP 2007 - 2013 oraz w art. 8 i 9 Rozporządzenia Komisji WE, nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8, 79.34.10.00-6, 79.53.00.00-8, 71.31.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie tabliczek edukacyjnych uzupełniony o nazwy zwierząt w języku czeskim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie tabliczek, w kolorze, tabliczek edukacyjnych o hodowanych w ZOO Opole zwierzętach, uzupełnionych o nazwy zwierząt w języku czeskim, wykonanych z PCV + folia odporna na warunki zewnętrzne i UV wymiary : format A 3 na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu wraz z opracowaniem i digitalizacją dedykowanego zestawu liter i znaków, w stylistyce graficznej i kolorystycznej zbliżonej do obecnie stosowanej w ZOO Opole, z zachowaniem zasad dotyczących promocji zawartych w Podręczniku Beneficjenta dofinansowania POWT RCz-RzP 2007 - 2013 oraz art. 8 i 9 Rozporządzenia Komisji WE, nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8, 79.34.10.00-6, 79.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie nowej strony internetowej opolskiego zoo w języku polskim i czeskim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nowej strony internetowej opolskiego zoo w języku polskim i czeskim na podstawie projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego wraz z opracowaniem i digitalizacją dedykowanego zestawu liter i znaków tzw. fonta komputerowego, w stylistyce graficznej i kolorystycznej zbliżonej do obecnie stosowanej w ZOO Opole, z zachowaniem zasad dotyczących promocji zawartych w Podręczniku Beneficjenta dofinansowania POWT RCz-RzP 2007 - 2013 oraz w art. 8 i 9 Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7, 79.34.10.00-6, 79.53.00.00-8, 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie Przewodnika i Ulotek w języku polskim i czeskim zawierających informacje o ZOO Opole..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie, w kolorze, Przewodnika po ZOO Opole w języku polskim i czeskim; wydruk w nakładzie 16 000 szt. ( 8000 szt. w języku polskim i 8000 szt. w języku czeskim) na podstawie projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego wraz z opracowaniem i digitalizacją dedykowanego zestawu liter i znaków tzw. fonta komputerowego, na podstawie materiału merytorycznego przekazanego przez Zamawiającego, w stylistyce graficznej i kolorystycznej zbliżonej do obecnie stosowanej w ZOO Opole, z zachowaniem zasad dotyczących promocji zawartych w Podręczniku Beneficjenta dofinansowania POWT RCz-RzP 2007 - 2013 oraz w art. 8 i 9 Rozporządzenia Komisji WE, nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006r. oraz wykonanie, w kolorze, Ulotek poświęconych ZOO Opole, wydruk w nakładzie 20 000 szt (10 000 szt. w języku polskim i 10000 szt w języku czeskim) na projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego wraz z opracowaniem i digitalizacją dedykowanego zestawu liter i znaków tzw. fonta komputerowego, na podstawie materiału merytorycznego przekazanego przez Zamawiającego, w stylistyce graficznej i kolorystycznej zbliżonej do obecnie stosowanej w ZOO Opole..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8, 79.34.10.00-6, 79.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.