Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Warszawa: Zakup blankietów legitymacji służbowych funkcjonariuszy SG, folii do laminowania oraz okładek do legitymacji służbowych funkcjonariuszy SG.
Numer ogłoszenia: 137976 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 500 44 22, faks 022 500 47 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup blankietów legitymacji służbowych funkcjonariuszy SG, folii do laminowania oraz okładek do legitymacji służbowych funkcjonariuszy SG..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup blankietów legitymacji służbowych funkcjonariuszy SG w ilości 15000 sztuk, folii do laminowania w ilości 15000 sztuk oraz okładek do legitymacji służbowych funkcjonariuszy SG w ilości 5000 sztuk..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.80.00 - Pozostałe druki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca który spełnia warunki określone w art 22 ust 1 Ustawy a w szczególności: Należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedną dostawę nie mniej niż 10 000 szt. legitymacji lub innych dokumentów i 10 000 szt. folii do laminowania, odpowiadających swoim rodzajem legitymacjom i foliom do laminowania stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. jeżeli realizowana dostawa jest świadczeniem okresowym lub ciągłym jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub zgodnie z ratyfikowaną umową Międzynarodową o ochronie informacji niejawnych zawartą pomiędzy Rzeczpospolitą Polską a krajem, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a w szczególności posiada pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych, miejsce zorganizowane zgodnie z przepisami prawa do przechowywania i obiegu dokumentów niejawnych i system teleinformatyczny posiadający akredytację bezpieczeństwa teleinformatycznego do klauzuli co najmniej poufne. W związku z powyższym część zamówienia związana z dostępem do informacji niejawnych może być realizowana wyłącznie przez Wykonawcę posiadającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub przez Wykonawcę posiadającego siedzibę na terytorium państwa, z którym Rzeczpospolita Polska podpisała i ratyfikowała umowę dwustronną o wzajemnej ochronie informacji niejawnych. Zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej poufne będzie przedmiotem weryfikacji przez Zamawiającego i służby ochrony państwa. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy PZP oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz zrealizowanych zamówień, zawierający informacje potwierdzające spełnienie następującego warunku: należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedną dostawę nie mniej niż 10 000 szt. legitymacji lub innych dokumentów i 10 000 szt. folii do laminowania, odpowiadających swoim rodzajem legitymacjom i foliom do laminowania stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie zostały wykonane należycie. jeżeli realizowana dostawa jest świadczeniem okresowym lub ciągłym, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich Wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 4. wypełniony i podpisany formularz ofertowy 5. wypełnione i podpisane oświadczenie, że Wykonawca posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych do klauzli poufne zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr. 196 poz. 1631 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych
Komendy Głównej Straży Granicznej
00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38
tel: (022) 500 44 22
fax: (022) 500 47 81.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zespołu ds. Zamówień Publicznych KGSG przy ul. Podchorążych 38, budynek nr 5, pokój nr 229, 00 - 463 Warszawa w godz. 8.30 - 15.30 (od poniedziałku do piątku)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.