Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-01-13
Lublin: Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Wydzia³u Chemii oraz Biologii i Biotechnologii
Numer og³oszenia: 13797 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Centrum Badañ Naukowych i Funduszy Zewnêtrznych , pl. Marii Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 537 52 07, faks 81 537 54 61.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.lublin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Wydzia³u Chemii oraz Biologii i Biotechnologii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury naukowo - badawczej dla Wydzia³u Chemii oraz Biologii i Biotechnologii obejmuj±ca: Czê¶æ 1 - Reaktor wysokoci¶nieniowy 1 szt., Czê¶æ 2 - Uk³ad wêz³ów obliczeniowych z agregatem ch³odz±cym Podzespó³ 1 - Uk³ad wêz³ów obliczeniowych 1 szt, Podzespó³ 2 - Agregat wody lodowej ze skraplaczem ch³odzonym powietrzem 1 szt. Czê¶æ 3 - Wysokotemperaturowa komora reakcyjna DRIFT 1 szt., Czê¶æ 4 - System do amplifikacji DNA z detekcj± w czasie rzeczywistym Real time PCR 1 szt., Czê¶æ 5 - Zautomatyzowana wyci±garka do pipet 1 szt., Czê¶æ 6 - Zestaw do analizy bia³ek i DNA 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.50.00.00-0, 44.61.50.00-4, 38.54.00.00-2, 38.43.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnieñ
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej: a) Ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie zobligowany jest do z³o¿enia o¶wiadczeñ i dokumentów wymienionych w ust. 6.2 SIWZ; b) O¶wiadczenie wymienione w ust. 6.1 SIWZ oraz formularz ofertowy i opis parametrów oferowanych s± sk³adane przez pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. c) Poza dokumentami wymienionymi w ust. 6.5. pkt a) i b) SIWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni za³±czyæ do oferty orygina³ pe³nomocnictwa celem ustalenia: - Wykonawcy - pe³nomocnika uprawnionego do wystêpowania w imieniu grupy wykonawców, - Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby). d) Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Dokument pe³nomocnictwa powinien zostaæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Zapisy dotycz±ce uwag odno¶nie formy sk³adanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych od wykonawcy maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania za granic± stosuje siê odpowiednio. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ za³±czonych do oferty. Ocena spe³niania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona bêdzie na podstawie analizy w/w dokumentów metod± spe³nia-nie spe³nia. W przypadku braku w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów, wezwie Wykonawcê do ich uzupe³nienia, we wskazanym terminie w oparciu o art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Wykonawca, który nie wykaza³ spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu podlega wykluczeniu.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana mo¿e dotyczyæ sytuacji, gdy model towaru okre¶lony w ofercie, a nastêpnie w umowie, przesta³ byæ produkowany i jest niedostêpny, co bêdzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inny model towaru, który musi spe³niaæ warunki okre¶lone w SIWZ, za cenê okre¶lon± w ofercie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku gdy nast±pi zmiana stawki podatku od towarów i us³ug na asortyment stanowi±cy przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ zmianê umowy w nastêpuj±cych przypadkach: w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; w przypadku braku gotowo¶ci pomieszczeñ do monta¿u przedmiotu umowy, zmiana mo¿e dotyczyæ terminu wykonania umowy; aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urz±dzeñ lub materia³ów), zmiana nie mo¿e spowodowaæ zmiany ceny wynikaj±cej z oferty, na podstawie której by³ dokonany wybór Wykonawcy; zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego; zaistnienie okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy; wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej jako zdarzenia zewnêtrznie niemo¿liwego do przewidzenia i niemo¿liwego do zapobie¿enia; w przypadku, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych lub zaleceñ Instytucji, która przyzna³a ¶rodki na sfinansowanie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, ul. Sowiñskiego 12/11, 20-040 Lublin. SIWZ dostêpna nieodp³atnie..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 24.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, ul. Sowiñskiego 12/11, 20-040 Lublin.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zakup dla projektu wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013: --Wzrost potencja³u badawczo - rozwojowego Wydzia³ów Chemii i Biologii i Nauk o Ziemi UMCS w Lublinie--..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Reaktor wysokoci¶nieniowy 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Reaktor wysokoci¶nieniowy 1 szt. Dok³adny opis znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 44.61.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Uk³ad wêz³ów obliczeniowych z agregatem ch³odz±cym 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Uk³ad wêz³ów obliczeniowych z agregatem ch³odz±cym: Podzespó³ 1: Uk³ad wêz³ów obliczeniowych 1 szt, Podzespó³ 2: Agregat wody lodowej ze skraplaczem ch³odzonym powietrzem 1 szt. Dok³adny opis znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Wysokotemperaturowa komora reakcyjna DRIFT 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wysokotemperaturowa komora reakcyjna DRIFT 1 szt. Dok³adny opis znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: System do amplifikacji DNA z detekcj± w czasie rzeczywistym Real time PCR 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: System do amplifikacji DNA z detekcj± w czasie rzeczywistym Real time PCR 1 szt. Dok³adny opis znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Zautomatyzowana wyci±garka do pipet 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zautomatyzowana wyci±garka do pipet 1 szt. Dok³adny opis znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do analizy bia³ek i DNA 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw do analizy bia³ek i DNA 1 szt. Dok³adny opis znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.43.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie sto³ówki szkolnej poprzez ¶wiadczenie us³ug ¿ywieniowych dla uczniów Szko³y Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Us³uga nadzoru inwestorskiego nad realizacj± inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddzia³u Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piêtrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bêbnów i pojemników na zu¿yty toner do urz±dzeñ drukuj±cych i kopiuj±cych na potrzeby GDDKiA Oddzia³ w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierz±t oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug cateringowych dla Szkó³ - II czê¶ci
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz monta¿ hamowni podwoziowej do samochodów elektrycznych na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci dla bran¿y elektromobilno¶ci
- Dostawa stanowiska do manualnej charakteryzacji elektrycznej
- Dostawa aparatury laboratoryjnej
- P-71/2024: Zakup i dostawa sprzêtu dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzier¿aw± butli i zbiorników
- Dostawa sprzêtu laboratoryjnego dla Wydzia³u Technologii i In¿ynierii Chemicznej
wiêcej: Aparatura do analizowania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.