Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Regnów: Przebudowa drogi dojazdowej we wsi Podskarbice Szlacheckie na odcinku długości 788 m,
Numer ogłoszenia: 138007 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Regnów, Regnów 95, 96-232 Regnów, woj. łódzkie, tel. 0-46 8131623, fax 0-46 8131625.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej we wsi Podskarbice Szlacheckie na odcinku długości 788 m,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi dojazdowej we wsi Podskarbice Szlacheckie na odcinku długości 788 m, - wykonywanie koryta wraz z zagęszczeniem i profilowaniem, szerokości 3,70m. na powierzchni 2915,60 m², - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-63 mm, gr. 10 cm, pow. 2915,60 m² - skropienie asfaltem podbudowy pow. 2836,00 m². - wykonanie warstwy wiążącej z destruktu bitumicznego gr. 5cm 2836,00 m². - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/8 wg PN-S-96025:2000 szerokości 3,50 m, o grubości 3 cm. (warstwa ścieralna), pow. 2758,00 m².
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych .Wykonawca musi wykazać, że ma do dyspozycji odpowiednio wykfalifikowaną kadrę pracowników posiadającą kwalifikacje, Kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie będącym przedmiotem zamówienia oraz posiada minimalne doświadczenie zawodowe min. 3 lata w kierowaniu robotami o zbliżonym charakterze co przedmiot zamówienia. Posiadają doświadczenie zawodowe oraz wykonali w okresie ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wyszczególniony w ślepym kosztorysie oraz opisie przedmiotu zamówienia. Posiada lub ma zapewniony dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętu: wytwórnia mas bitumicznych automatyczne sterowanie o wydajności min. 50 Mg/h - 1 szt, układarka mieszanki mineralno asfaltowej z automatycznym sterowaniem, podgrzewaną deską- szt,1, samochody wywrotki 5-10 Mg do transportu kruszywa łamanego i masy bitumicznej w ilości zapewniającej ciągłość robót, zagęszczarka- 1 szt. walec gładki stalowy (sredni) - 2 szt., walec ogumiony 15KN - 1 szt Spełnia pozostałe wymagania określone w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Formularz Oferty - sporządzony zgodnie z formularzem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia .podpisany przez osobę umocowaną 1.2 Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia. 1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 1.4 Dane dotyczące wiarygodności prawnej ekonomicznej oraz technicznej Wykonawcy - oryginały bądź kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 2 (3) wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (decyzje stwierdzające przygotowanie do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, z aktualnym wpisem wskazanych pracowników na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z wymaganiami SIWZ - załącznik nr 3 . (4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - zgodnie z załącznikiem nr 4 (5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca zgodnie z załącznikiem nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugregnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Regnowie, 96-232 Regnów pok. nr 1 Sekretariat strona internetowa www.ugregnow.pl strona bip www.regnowbip.st.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Regnowie, 96-232 Regnów pok. nr 1 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w ul. Mickiewicza wraz z wprowadzeniem do ul. Słonecznej.
- Przebudowa drogi leśnej nr 34
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Przebudowa drogi gminnej nr 101113C w miejscowości Steklinek.
- Roboty drogowe realizowane w 2025 r. polegające na remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.