Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: sprzątanie pomieszczeń socjalno-biurowych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Barbara Żatkiewicz - Rejon w Kutnie, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Barbara Żatkiewicz - Rejon w Kutnie, ul.Kard. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355 79 91, fax (024) 355 73 19, e-mail: rdkbz@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Barbara Żatkiewicz - Rejon w Kutnie, ul.Kard. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355 79 91, fax (024) 355 73 19, e-mail: rdkbz@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Barbara Żatkiewicz - Rejon w Kutnie, ul.Kard. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355 79 91, fax (024) 355 73 19, e-mail: rdkbz@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pomieszczeń socjalno-biurowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Rejonu w Kutnie przy ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 13 oraz sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na Bazach w Krośniewicach i Kaszewach. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek Rejonu w Kutnie przy ul.Wyszyńskiego 13, budynek Bazy w Krośniewicach przy ul. Poznańskiej oraz budynek Bazy w Kaszewach Tarnowskich. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Rejonu w Kutnie przy ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 13 oraz sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na Bazach w Krośniewicach i Kaszewach. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: 200 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ, tj: -spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy -zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej lub innych budynkach biurowych przez okres co najmniej dwóch lat.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.04.2006, cena - 15 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.05.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.05.2006, godzina 12:00, siedziba rejonu w Kutnie przy ul. Wyszyńskiego 13 I piętro.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.03.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 26
- Najem długoterminowy fabrycznie nowego osobowego samochodu elektrycznego dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi.
- Opieka serwisowa dotycząca urządzenia CISCO AIR na okres 1 roku w reżimie 8x5xNBD zainstalowanego w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ
- 121/TP/ZP/D/2024 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- ZP/18/2024 Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.61.2024 Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego wraz z dostawą środków czystości, dezynfekcji i higieny do Urzędu Miasta Nowego Sącza we wskazanych lokalizacjach
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości oraz czynności pomocniczych przy obsłudze pacjentów i transportu wewnętrznego w Szpitalu w Pilchowicach
- Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Okręgowej w Kielcach oraz Prokuratur Rejonowych w Starachowicach, Ostrowcu Świętokrzyskim i Włoszczowie.
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Śródmieście m.st. Warszawy przy Placu Bankowym 2 oraz w składnicy akt przy ul. Dzielnej 1A
- PN 12/06/2024 - sprzątanie Zwierzyniecka
- Usługa codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.