eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągŚwiadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 48 miesięcy.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Elbląg: Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 48 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 138025 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Elblągu, ul. Adama Mickiewicza 43, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2337177.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 48 miesięcy..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 48 miesięcy. 3.1.Wykonawca winien zapewnić następujące minimalne rozwiązania telekomunikacyjne: 1)automatyczne uzyskiwanie połączeń z numerami wewnętrznymi dla dzwoniących z zewnątrz 2)automatyczne uzyskiwanie połączeń z numerami wewnętrznymi i zewnętrznymi dla dzwoniących z wewnątrz 3)stworzenie wewnętrznej, centralnej książki telefonicznej (250 abonentów) 4)funkcja centrali umożliwiająca prezentację numerów przychodzących na aparatach cyfrowych i analogowych 5)doprowadzenie 30 linii zewnętrznych 6)usługi pozwalające na kształtowanie uprawnień dla poszczególnych stacji na zlecenie Zamawiającego w fazie uruchamiania usługi oraz w trakcie jej trwania 7)naliczanie sekundowe, 8)zdalny nadzór , administrację i włączanie awaryjne 9)zasilanie podstawowe i awaryjne (przynajmniej 8 godzin) 10)system łączności bezprzewodowej 11)zainstalowanie kolejnych numerów wewnętrznych z opcją wykorzystania ich przy bezpośrednich połączeniach z zewnątrz , tzn. pierwsze 4 cyfry numeru podstawowego do Urzędu Skarbowego + 3 cyfry odpowiedniego numeru wewnętrznego 3.2. Wykonawca zapewni wyposażenie Urzędu Skarbowy w Elblągu w: 1) centralę abonencką cyfrową PRA 30 B + D zarządzaną przez operatora sieci obsługującej min. 200 abonentów 2) baterie do zasilania awaryjnego 3) stanowisko telefonistki, 4) stanowisko sekretarki ( z możliwością podglądu zajętości) - zestaw sekretarsko- dyrektorski 5) terminal taryfikacyjno - administracyjny umożliwiający pełną taryfikację abonentów oraz zarządzanie (minimalne wymagania dotyczące urządzeń do obsługi systemu:komputer, drukarka laserowa, monitor LCD, zasilacz, klawiatura, mysz, odpowiednie oprogramowanie), 6) aparaty telefoniczne: 1/ aparaty bezprzewodowe o zasięgu skutecznym 300 m - 27 szt + odpowiednia ilość stacji bazowych , pracujące na tym samym numerze co aparaty stacjonarne w danym pomieszczeniu, 2/ aparaty stacjonarne cyfrowe - 25 szt., 3/ aparaty stacjonarne cyfrowe - 8 szt., 4/ aparaty stacjonarne analogowe - 110 szt., 5/ telefaksy na papier ze słuchawką z bezpośrednim numerem - 4 szt.,

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne Oryginalny kod CPV: 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.10.2012.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienie wadium w kwocie 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział w Elblągu 84 9484 1206 2850 0850 2166 0003 z dopiskiem: Wadium - Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 48 miesięcy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - ocena na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę: a) oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby wykonującej zamówienie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych,wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, f) dowód wniesienia wadium 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę: a) oświadczenia, że spełnia on wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), b) wykaz podwykonawców , którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę: a) oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych(tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r.,Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu), 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert,(w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu), 3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby wykonującej zamówienie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych,wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, 6.wykaz podwykonawców , którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, 7.dowód wniesienia wadium.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uselblag.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Elblągu ul. Mickiewicza 43 82-300 Elbląg pok. 120.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 11:15, miejsce: Urząd Skarbowy w Elblągu ul. Mickiewicz 43 82-300 Elbląg pok. 118.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.