To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-23
Mielnik: Zakup i dostawa kruszyw drogowych na bieżące utrzymanie i naprawy dróg gminnych w Gminie Mielnik w 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 138030 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116024 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik, ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa kruszyw drogowych na bieżące utrzymanie i naprawy dróg gminnych w Gminie Mielnik w 2014 roku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia (art. 29 i 30; art. 36 ust. 1 pkt. 3) Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu i dostawy kruszyw drogowych na bieżące utrzymanie i naprawy dróg gminnych w Gminie Mielnik, zgodnie z opisem: 1.1. CZĘŚĆ I - ZAKUP I DOSTAWA ŻWIRU DROGOWEGO NA BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY DRÓG GMINNYCH W GMINIE MIELNIK W 2014 ROKU. 1.1.1. Dostawa żwiru drogowego w łącznej ilości 3000,00 ton w postaci mieszaniny: pospółki o frakcji 2-32 mm bez zanieczyszczeń organicznych i części gliniastych w udziale masowym 80% oraz kruszywa łamanego frakcji do 32 mm w ilości 20% udziału masowego. 1.1.2. Pospółka powinna spełniać wymogi normy PN-EN 13043:2004, natomiast kruszywo łamane normy PN-86/B-23006. 1.1.3. Zakres zamówienia obejmuje dowóz żwiru na miejsce wbudowania (wskazane przez Zamawiającego) na terenie Gminy Mielnik, max. do 20 km od siedziby Urzędu Gminy Mielnik, transportem wykonawcy oraz rozprowadzenie dowiezionego materiału na wskazanej przez Zamawiającego drodze. Usługa rozprowadzenia materiałów drogowych powinna być wliczona w jednostkę obmiarową tj. jedną tonę materiału. 1.1.4. Jednorazowo zamawiana ilość materiału będzie nie mniejsza niż 100,00 ton materiału 1.2. CZEŚĆ II - ZAKUP I DOSTAWA DESTRUKTU BETONOWEGO NA BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY DRÓG GMINNYCH W GMINIE MIELNIK W 2014 ROKU. 1.2.1. Dostawa destruktu betonowego w łącznej ilości 1500,00 ton. Ilość dostarczonego destruktu w poszczególnych partiach winna być potwierdzona przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego na dokumencie przewozowym zawierającym wagę destruktu, umożliwiającym weryfikację tonażu. 1.2.2. Zawartość gruzu betonowego o frakcji od 2-31,5 mm nie może być mniejsza niż 80 % w jednej tonie. 1.2.3. Dostarczony destrukt powinien być wolny od odpadów typu stal, azbest, szkło, drewno itp. W przypadku dostarczenia materiału zanieczyszczonego, dostawca zobowiązany jest wydobyć wszystkie odpady na miejscu dostarczenia. 1.2.4. Zakres zamówienia obejmuje dowóz destruktu w miejsce wbudowania (w zależności od potrzeb Zamawiającego) tj. teren Gminy Mielnik, max. do 20 km od siedziby Urzędu Gminy Mielnik, transportem wykonawcy 1.2.6. Wykonawca ma w zakresie dostawy rozprowadzenie dostarczonego materiału na drodze we własnym zakresie. Usługa rozprowadzenia materiałów drogowych wliczona jest w jednostkę obmiarową tj. tonę materiału 1.2.5. Jednorazowo zamawiana ilość materiału będzie nie mniejsza niż 100,00 ton materiału. 2. Pozostałe wymagania i uprawnienia Zamawiającego 2.1. Zamawiający będzie dokonywał Zamówienia w częściach, każdorazowo określając lokalizację i ilość materiału. Wykonawca ma obowiązek wykonać zamówienie w terminie do 14 dni.Dostawy w poszczególnych lokalizacjach (wskazanych w zamówieniach) będą odbierane odrębnymi protokołami odbioru częściowego. 2.2. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego potwierdzi w protokole zgodność ilości i jakości dostarczanego kruszywa z zamówieniem. 2.3. W przypadku stwierdzenia niezgodności parametrów dostarczonego materiału z zamówieniem (w tym parametrami opisanymi w SIWZ) przedstawiciel Zamawiającego nie dokona odbioru dostarczonego materiału. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia dostarczonego materiału i niezwłocznej dostawy wskazanej w danym zamówieniu ilości materiału, zgodnego z zapisami SIWZ. 2.4. W przypadku, gdy Wykonawca nie zgadza się z opinią przedstawiciela Zamawiającego, Zamawiający zleci wykonanie badań laboratoryjnych parametrów dostarczonego materiału przez wybrane przez siebie akredytowane laboratorium. W przypadku otrzymania wyników potwierdzających nie spełnienie wymogów dotyczących jakości dostarczonego materiału, wykonawca zobowiązany jest do wymiany dostarczonego materiału, celem spełnienia warunków jakości określonych w SIWZ. 2.5. W przypadku trzykrotnego powtórzenia się sytuacji wskazanej w punkcie 3 i/lub 4 Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z konsekwencjami wskazanymi w Istotnych Postanowieniach Umowy § 7 ust 2. 2.6. Wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy ustalone zostanie według cen jednostkowych ujętych w pozycjach formularza ofertowego oraz ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych dostaw. Wykonawca zastrzega sobie prawo realizacji zamówienia w mniejszych ilościach niż podane w SIWZ lub większych, wskazanych w punkcie 3 jako prawo opcji. 2.7. Rozliczenie za wykonywanie przedmiotu umowy będzie odbywało się na podstawie faktur częściowych, wystawianych każdorazowo dla poszczególnych partii zamówienia, na podstawie protokołów odbioru sporządzonych przez przedstawiciela Zamawiającego, podpisanych przez obie strony umowy. 2.8. Prawidłowo wystawione faktury będą płatne w terminie 30 dni od dat ich dostarczenia przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. 3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, liczba części: 2 4. Prawo opcji 4.1. Ilości poszczególnych materiałów wskazane w Rozdziale 3 pkt 1 Opis przedmiotu zamówienia stanowią podstawową wartość zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. 4.2. Prawem opcji jest możliwość uzupełniającego zwiększenia dostaw wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia na warunkach zawartej umowy, do wielkości maksymalnych, tj.: 4.2.1. zwiększenie o 1500,00 ton w stosunku do wielkości wskazanej w Rozdziale 3 pkt 1 Opis przedmiotu zamówienia w punkcie 1.1.1. tj. dostawy żwiru, maksymalna łączna ilość zamawianego materiału może wynieść do 4500,00 ton, 4.2.2. zwiększenie o 700,00 ton w stosunku do wielkości wskazanej w Rozdziale 3 pkt 1 Opis przedmiotu zamówienia w punkcie 1.2.1. tj. dostawy destruktu betonowego, maksymalna ilość zamawianego materiału może wynieść do 2200,00 ton 4.3. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia potrzeb Zamawiającego, a w związku z tym od otrzymania/ wydzielenia dodatkowych środków finansowych. 4.4. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 4.5. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości materiałów przewidzianych w zamówieniu podstawowym poprzez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 14.92.00.00 - Odzyskane surowce wtórne niemetalowe 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa żwiru drogowego na bieżące utrzymanie i naprawy dróg gminnych w Gminie Mielnik w 2014 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maxi-Koparki Sawicki Marcin, ul. Obrońców Wizny 11, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177736,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80070,00
Oferta z najniższą ceną: 80070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110340,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa destruktu betonowego na bieżące utrzymanie i naprawy dróg gminnych w Gminie Mielnik w 2014 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT ROBOTY ZIEMNE Eugeniusz Koc
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT ROBOTY ZIEMNE Eugeniusz Koc
- Transport Roboty Ziemne Eugeniusz Koc, ul. Mickiewicza 11, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177736,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44280,00
Oferta z najniższą ceną: 44280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70110,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wyrach, ul. Bojdoła 3a wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 3 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką nad nimi
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 1.09.2025 r. do 30.06.2026 r. w oparciu o bilety miesięczne
- "Naprawa szlaków zrywkowych, dojazdów na składy drewna oraz naprawa składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w leśnictwach: Dobrzanka ,Kuźmina, Malawa, Jasienica."
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok oraz udostępnienie sali sekcyjnej z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Ostródzie, ławie, Działdowie oraz Nowym Mieście Lubawskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.