Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-20
Kielce: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 138044 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania według poniższego zestawienia: PAKIET I: 1. Zestaw komputerowy - 2 szt. Według poniższej minimalnej konfiguracji: Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów 1. Płyta główna Zaprojektowana na zlecenie producenta jednostki centralnej komputera i trwale oznaczona jego logo, wyposażona w 1 złącze PCI Express x16, 2 wolne złącza PCI, 1 złącze PCI Express x1, 4 złącza DIMM, obsługa do 8GB DDR3 pamięci RAM, 4 złącza SATA, 1 złącze eSATA; zintegrowany z płytą kontroler RAID umożliwiający obsługę trybu RAID 0 i RAID 1 2. Chipset Rekomendowany przez producenta procesora, min. Q45 lub równoważny 3. Procesor Procesor klasy x86, dedykowany do pracy w komputerach, taktowany zegarem co najmniej 2,40GHz, częstotliwość szyny systemowej min. 1066MHz pamięć L2 2MB lub procesor równoważny wydajnościowo według wyniku testów przeprowadzonych przez Oferenta. W przypadku użycia przez oferenta testów wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testów oferent musi dostarczyć zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywalne zestawy oraz dokładny opis użytych testów wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 4. Pamięć RAM 2GB DDR3 1066MHz (2x1024MB) 5. Dysk twardy Min. 160 GB SATAII 7200rpm, 8MB pamięci Cache 6. Karta graficzna nVidia GeForce GT210 512MB 7. Karta dźwiękowa Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition (min. ADI 1984A), wewnętrzny głośnik w obudowie komputera 8. Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą umożliwiająca zdalny dostęp do komputera z poziomu konsoli zarządzająco - diagnostycznej producenta komputera. 9. Porty Wbudowane: 1 x LPT; 1 x RS232, 1 x VGA, 1 x eSATA, 1 x DisplayPort; min. 9 x USB, w tym 8 portów wyprowadzonych na zewnątrz komputera: min. 2 z przodu obudowy i 6 z tyłu, port sieciowy RJ-45, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz tylnym panelu obudowy. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp. 10. Klawiatura Klawiatura USB w układzie polski programisty - trwale oznaczona logo producenta jednostki centralnej 11. Mysz Mysz laserowa USB z sześcioma klawiszami oraz rolką (scroll) min 1000dpi - trwale oznaczona logo producenta 12. Napęd optyczny Nagrywarka DVD +/-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt 13. Obudowa - Typu Mini Tower (2 x 5,25/ zewnętrzne, 1 x 3,5 / zewnętrzne i 2 x 3,5/ wewnętrzne) - Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych); - Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych) oraz powinna posiadać czujnik otwarcia obudowy współpracujący z oprogramowaniem zarządzająco - diagnostycznym producenta komputera; Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensingtona) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki) - Zasilacz o mocy max. 255W i wydajności min. 88% - W obudowę komputera musi być wbudowany wizualny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; a w szczególności musi sygnalizować: - Przebieg procedury POST - Sum kontrolnych BIOSu - Awarii procesora lub pamięci podręcznej procesora - Uszkodzenia lub braku pamięci RAM, uszkodzenia złączy PCI, kontrolera Video, dysku twardego, płyty głównej, kontrolera USB 14. System operacyjny Microsoft Windows Vista Bussines PL 32-bit z SP1 wraz z preinstalowanym fabrycznie systemem Microsoft Windows XP Professional PL z Service Pack 3, zainstalowany system operacyjny niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft. Dołączony nośnik z oprogramowaniem 15. Bezpieczeństwo Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego. Dołączony nośnik ze sterownikami. 16. BIOS - Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, (gwarantujący utrzymanie zapisanego hasła nawet w przypadku odłączenia wszystkich źródeł zasilania i podtrzymania BIOS) - Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń - Możliwość polegająca na kontrolowaniu urządzeń wykorzystujących magistralę komunikacyjną PCI, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych. Pod pojęciem kontroli Zamawiający rozumie funkcjonalność polegającą na blokowaniu/odblokowaniu slotów PCI. - Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych, ustawienia hasła na poziomie systemu, administratora i dysku twardego oraz możliwość ustawienia następujących zależności pomiędzy nimi: brak możliwości zmiany hasła pozwalającego na uruchomienie systemu bez podania hasła administratora. - Musi posiadać możliwość ustawienia zależności pomiędzy hasłem administratora a hasłem systemowy tak, aby nie było możliwe wprowadzenie zmian w BIOS wyłącznie po podaniu hasła systemowego. Funkcja ta ma wymuszać podanie hasła administratora przy próbie zmiany ustawień BIOS w sytuacji, gdy zostało podane hasło systemowe. - Możliwość odczytania z BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych , informacji na temat: zainstalowanego procesora, pamięci operacyjnej RAM wraz z informacją o obsadzeniu slotów pamięci, obsadzeniu slotów PCI. - Możliwość włączenia/wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej, portu równoległego, portu szeregowego z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych. - Możliwość ustawienia portów USB w trybie /no BOOT/, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. - Możliwość wyłączania portów USB w tym: wszystkich portów, tylko portów znajdujących się na przodzie obudowy, tylko tylnich portów. - Możliwość zmiany trybu pracy dysku twardego: na pracę zapewniającą największą wydajność, na pracę zmniejszającą poziom hałasu generowanego przez dysk twardy. - Możliwość zablokowania zapisu na dyskietki 17. Dodatkowe oprogramowanie Oprogramowanie dostarczone przez producenta komputera pozwalające na zdalną inwentaryzację komputerów w sieci, lokalną i zdalną inwentaryzację komponentów komputera, umożliwiające co najmniej: - Informowanie administratora o otwarciu obudowy - Zdalne zablokowanie stacji dysków, portów szeregowych, równoległych, USB, - Zdalne uaktualnianie BIOS zarówno na pojedynczym komputerze a także na grupie komputerów w tym samym czasie, - Zdalną konfigurację BIOS w czasie rzeczywistym, w tym co najmniej ustawienie hasła, wpisanie unikalnego numeru nadanego przez użytkownika, sekwencji startowej, włączenia/wyłączenia portów USB, włączenia/wyłączenia karty dźwiękowej, - Zdalne wyłączanie oraz restart komputera w sieci, - Otrzymywanie informacji WMI - Windows Management Interface, - Monitorowanie stanu komponentów: CPU, Pamięć RAM, HDD, wersje BIOS - Monitorowanie i alertowanie parametrów termicznych, wolnego miejsca na dyskach twardych. - Monitorowanie stanu komponentów: CPU, Pamięć RAM, HDD, wersje BIOS przy wyłączonym komputerze lub nieobecnym/uszkodzonym systemie operacyjnym, - Zdalne przejęcie konsoli tekstowej stacji roboczej przy wyłączonym komputerze lub nieobecnym/uszkodzonym systemie operacyjnym, Musi umożliwiać ustawienie sposobu informowania o zaistnieniu zdarzenia poprzez (po stronie serwera) automatyczne uruchomienie zaplanowanej wcześniej akcji, wysłanie raportu zawierającego między innymi numer seryjny komputera i opis błędu na wskazany adres poczty elektronicznej 18. Certyfikaty i standardy - Spełnianie przez producenta normy ISO 9001 potwierdzone certyfikatem (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) - Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Vista (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL) - Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 19 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę) - Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty) - Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie /Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych/, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej 19. Gwarancja 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego Spełnianie przez firmę serwisującą normy ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych potwierdzone certyfikatem oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. Uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. 20. Wsparcie techniczne producenta Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony. 21. Monitor LCD 19 / Typ ekranu Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą TFT 19 / (481,9mm) Rozmiar plamki 0,294 mm Jasność 250 cd/m2 Kontrast 800:1 Kąty widzenia (pion/poziom) 160/170 stopni Czas reakcji matrycy max 5ms (od czerni do bieli) Rozdzielczość maksymalna 1280 x 1024 przy 60Hz Częstotliwość odświeżania poziomego 30 - 81 kHz Częstotliwość odświeżania pionowego 56 - 76 Hz Powłoka powierzchni ekranu Przeciwodblaskowa z utwardzeniem 3H Podświetlenie System podświetlenia 2 lampy CCFL Zakres pochylenia monitora Od -4° do +21° Zakres obracanie monitora +/- 45° Zakres wydłużenia w pionie 130mm PIVOT Tak Bezpieczeństwo Monitor musi być wyposażony w tzw. Kensington Slot Złącza 15-stykowe analogowe złącze D-Sub i cyfrowe DVI-D, minimum 2 szt USB do pobierania danych Zużycie energii Max 53W, typowe 25W Gwarancja 3 lata na miejscu u klienta Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego Spełnianie przez firmę serwisującą normy ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych potwierdzone certyfikatem oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Certyfikaty TCO 03, ISO 13406-2, Energy Star min. 4.0 Inne Monitor musi posiadać usuwalną podstawę montażową VESA i przesuwalne otwory montażowe dla większej elastyczności mocowania. Możliwość zamocowania do obudowy dedykowanych głośników Monitor musi posiadać wbudowane lub na stałe mocowane głośniki 2.Notebook - 1 szt. taki jak Dell Studio 1555 lub równoważny, z matrycą 15,6 / o pozostałych parametrach minimalnych: procesor Intel Core i5, 2,26GHz, dysk twardy 500GB, pamięć RAM 4GB, karta graficzna ATI Mobility Radeon HD4570, DVD+/-RW, WiFi, Bluetooth, czytnik kart pamięci, z systemem operacyjnym MS Windows 7 Professional PL i preinstalowanym systemem MS Windows XP Professional PL. Do notebooka należy dołączyć myszkę optyczną i torbę do notebooka. 3. MS Office Standard 2007 PL MOLP - 3 szt. 4. AutoCAD 2010 LT w polskiej wersji językowej - 1 szt. 5. Pamięć przenośna Pendrive 8GB - 9 szt. 6. Bateria do zasilacza awaryjnego APC Back-UPS 300, 12V 7Ah - 5 szt. 7. Program Norma Pro kolejne stanowisko - 1 szt. 8. Drukarka laserowa monochromatyczna A3 - 1szt. taka jak EPSON EPL-N2550 lub w przypadku zaprzestania produkcji w trakcie trwania procedury przetargowej jej następca, lub równoważna. Do drukarki należy dołączyć przewody przyłączeniowe oraz 2 tonery, których użycie nie spowoduje utraty gwarancji producenta. 9. Drukarka laserowa kolorowa A4 - 1 szt. taka jak Brother HL-4040CN lub w przypadku zaprzestania produkcji w trakcie trwania procedury przetargowej jej następca, lub równoważna. Do drukarki należy dołączyć przewody przyłączeniowe oraz 2 komplety tonerów, których użycie nie spowoduje utraty gwarancji producenta. 10. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 1 szt. taka jak Brother HL-5340D lub w przypadku zaprzestania produkcji w trakcie trwania procedury przetargowej jej następca, lub równoważna. Do drukarki należy dołączyć przewody przyłączeniowe oraz 2 tonery, których użycie nie spowoduje utraty gwarancji producenta. 11. Monitor LCD 22 / - 1 szt. taki jak Samsung SyncMaster 2233BW lub w przypadku zaprzestania produkcji w trakcie trwania procedury przetargowej jego następca, lub równoważny. 12. Monitor LCD 19 / - 1 szt., taki jak Dell 1708FP lub w przypadku zaprzestania produkcji w trakcie trwania procedury przetargowej jego następca, lub równoważny. 13. Monitor LCD 27 / - 1 szt. taki jak iiyama ProLite B2712HDS lub w przypadku zaprzestania produkcji w trakcie trwania procedury przetargowej jego następca, lub równoważny. 14. Skaner A4 - 1 szt. taki jak EPSON Perfection V300 lub w przypadku zaprzestania produkcji w trakcie trwania procedury przetargowej jego następca, lub równoważny. 15. Oprogramowanie Danfoss MCT 10 /do falowników/ - 1 szt. 16. Oprogramowanie EasyPro /Moeller/ - 1 szt. PAKIET II: 1. Oprogramowanie Profficy ME w najnowszej dostępnej wersji z kablem programującym do sterowników GE Fanuc VersaMax po łączu RS232 - 1 szt. PAKIET III: 1.Pendrive USB 2GB - 150 szt. o następujących parametrach: 1. kompatybilny z USB 1.1 2. współpraca z Windowsem 98 lub wersją wyższą 3. maksymalne wymiary: 5,5 cm x 1,8cm 4. metal + plastik w kolorze niebieskim 5. otwierany lub przesuwany /bez osobnej zatyczki/ 6. laserowy grawer logo /Wodociągów Kieleckich / + nazwa /Wodociągi Kieleckie / Sp. z o.o. 7. minimalny rozmiar nadruku: 2,5cm x 1,2cm /wielkość nadruku maksymalnie dopasowana do powierzchni/ 8. opakowanie /każda sztuka zapakowana w osobne, estetyczne pudełko/. UWAGI: 1. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych nazw /znaków towarowych/. 2. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy /znaki towarowe/ zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu oraz standaryzację posiadanego sprzętu i oprogramowania, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 3. Na każdy sprzęt - gwarancja producenta /na komputery co najmniej 3 lata gwarancji producenta/.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.32.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) 30.23.46.00 - Pamięć flash 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne 48.41.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania inwestycjami 48.96.00.00 - Pakiety oprogramowania do sterowników systemowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Certyfikat potwierdzający spełnianie przez producenta zestawu komputerowego oraz notebooka normy ISO 9001 (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 2.Oferowany komputer musi posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego sprzętu z systemem operacyjnym Vista (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL). 3.Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maks. 19 dB (załączyć oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu wraz z raportem badawczym wystawionym przez akredytowaną jednostkę). 4.Oświadczenie producenta zestawu komputerowego potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, tak jak w tabeli pkt 18 (załączyć oświadczenie producenta jednostki potwierdzające spełnienie wymogu). 5.Komputery muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0, tak jak w tabelach pkt 18 (dopuszcza się wydruk ze stron internetowych). 6.Do oferowanych monitorów Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający zgodność z normą TCO 03, ISO 13406-2 , Energy Star min. 4.0 (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 7.Deklaracja zgodności CE na komputer i notebook, drukarki, monitory i skaner (załączyć do oferty w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 8.Certyfikat potwierdzający spełnianie przez firmę serwisującą normy ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera (załączyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymogu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 9.Oświadczenia producentów komputerów, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmą na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem (załączyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymogu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. III.3.1. - III.3.5. Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w sekcji III punkt 3 ppkt 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy wspólnie. Warunek określony w sekcji III punkt 4 ppkt 4.2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Winien on być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wod-kiel.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WODOCIĄGI
KIELECKIE Sp. z o.o. 25-701 Kielce ul. Krakowska 64, Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 11:45, miejsce: Biuro Obsługi Klienta, 25-701 Kielce ul. Krakowska 64.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Kompleksowe czyszczenie oraz dezynfekcja instalacji wentylacyjnej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach Znak sprawy: EZ/237/2024/UG
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Blok Operacyjny Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na potrzeby Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach
- Zorg.i przeprowadzenie Kursu Prawa Jazdy kat. B wraz z egzaminami państwowymi dla 10 uczestników projektu: Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro, z jednostek ŚWK OHP w Kielcach
- "Ochrona obiektów, stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów, przegląd i konserwacja lokalnych systemów alarmowych".
- Usługa dobrowolnego ubezpieczenia grupowego na życie pracowników, ich współmałżonków/ partnerów oraz pełnoletnich dzieci pracowników Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Dostawa tabletów dla WI - DE-dzp.272-694/24
- "Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych, monitorów i oprogramowania na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.