eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu specjalistycznego w postaci chromatografu gazowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-31

Łódź: Dostawa sprzętu specjalistycznego w postaci chromatografu gazowego
Numer ogłoszenia: 138052 - 2016; data zamieszczenia: 31.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149315 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu specjalistycznego w postaci chromatografu gazowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja specjalistycznego sprzętu w postaci chromatografu gazowego sprzężonego z detektorem mas GC-MS wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem wraz z licencją z przeznaczeniem dla Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi 2. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone w Załączniku nr 2 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia 3. Zamawiany asortyment winien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatację. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w cenie jednostkowej przedstawionej w ofercie. Cena musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy, w szczególności koszty transportu i instalacji sprzętu oraz szkolenie z obsługi i serwisowania sprzętu. 5. Asortyment musi być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu, spełniający normy CE w przypadku sprzętu, zgodny ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr.2 do SIWZ, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być kompletny, a po instalacji gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem. 6. Wykonawca zobowiązany jest do instalacji przedmiotu zamówienia - w rozumieniu Zamawiającego oznacza to podłączenie sprzętu zgodnie z dokumentacją techniczno-rozruchową lub instrukcją montażu producenta sprzętu, jego uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania w miejscu użytkowania. Wykonawca zobowiązany jest udzielić instruktażu (przeszkolenia) w zakresie obsługi sprzętu i serwisowania sprzętu. 7. Opisane parametry w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowią parametry wymagane bezwzględnie. Zamawiający wymaga wypełnionego i podpisanego przez osobę do tego uprawnioną Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ i na jego podstawie zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dołączenia kart katalogowych lub innych materiałów informacyjnych wydanych przez producenta. 8. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za asortyment równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 9. Okres gwarancji dla dostarczonego sprzętu nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostarczenia i uruchomienia sprzętu Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta sprzętu. 10. Gwarancja obejmuje wszelkie wady powstałe w przypadku: - uszkodzeń podczas transportu - wady ukryte, - inne uszkodzenia, niebędące następstwem błędów w eksploatacji, nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi oraz uszkodzenia spowodowane przez pożar czy zalanie. 11. Wykonawca wykona gwarancyjny przegląd urządzenia w 12 (dwunastym) miesiącu od instalacji oraz przed upływem okresu gwarancji. 12. Ujawnione w okresie gwarancji wady przedmiotu zamówienia będą usuwane bezpłatnie przez Wykonawcę lub wskazany przez niego punkt serwisowy producenta, w siedzibie Użytkownika, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia usterki. W przypadku konieczności sprowadzenia części z zagranicy czas naprawy może przedłużyć się do 21 dni za zgodą Zamawiającego. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii urządzenia wyniesie maksymalnie 72 godziny w dni robocze. Wykonawca po wykonaniu naprawy gwarancyjnej przedmiotu umowy jest zobowiązany dokonać stosownych zapisów w karcie gwarancyjnej. Zamawiający ma prawo do żądania wymiany wadliwego asortymentu na nowy, wolny od wad, jeżeli w okresie gwarancji Wykonawca dokonał bezskutecznej trzykrotnej jego naprawy, a mimo to sprzęt wykazuje wadę uniemożliwiającą jego eksploatację zgodną z przeznaczeniem. 13. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w oryginalnym opakowaniu producenta, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca przeprowadzi szkolenie z zakresu obsługi i serwisowania chromatografu dla 9 pracowników Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego i trwało będzie co najmniej 3 dni robocze po 8 godzin dziennie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERLAN Technologies Polska Sp. z o.o., ul. Puławska 303, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260162,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 233700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 383760,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.