eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraNadbudowa istniejącego łącznika Budynków Administracyjnych nr 8 i nr 8 a na Osiedlu Pomorskim w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Zielona Góra: Nadbudowa istniejącego łącznika Budynków Administracyjnych nr 8 i nr 8 a na Osiedlu Pomorskim w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 138088 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kisielin", os. Pomorskie 8, 65-548 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3209811, 3209313, fax 068 3209610.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smkisielin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa istniejącego łącznika Budynków Administracyjnych nr 8 i nr 8 a na Osiedlu Pomorskim w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa istniejącego łącznika Budynków Administracyjnych nr 8 i nr 8 a na Osiedlu Pomorskim w Zielonej Górze. Projektowana nadbudowa powiela istniejący obrys parterowego łącznika między budynkami w systemie W-70 (II i III kondygnacyjnymi). 3.1. Stan istniejący: Na terenie działki obiekty kubaturowe o funkcji administracyjnej, komisariat policji usługi zdrowia (przychodnia lekarska) oraz plac zabaw z elementami małej architektury i zorganizowaną zielenią. Bezpośrednie sąsiedztwo działki stanowi pętla autobusowa wraz z dojazdami, oraz tereny leśne. Obiekty istniejące składające się z dwóch segmentów (II i III kondygnacyjnego) wraz z nadbudowywanym istniejącym parterowym łącznikiem są w systemie konstrukcji wielkiej płyty W 70. 3.2. Stan projektowany: Projektowana nadbudowa łącznika budynku o funkcji administracyjnej swoimi gabarytami odpowiada obrysowi kondygnacji parteru. Łącznik ma na celu skomunikowanie kondygnacji I piętra sąsiadujących budynków administracji Komisariatu Policji, oraz budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Kisielin. Projekt przewiduje zachowanie geometrii dachu istniejącego tj. dach płaski ze spadkiem w kierunku zachodnim. Celowo w projekcie zastosowane materiały mają podkreślić późniejszy etap realizacji nadbudowy łącznika. Jako wykończenie ścian zewnętrznych stosuje się okładzinę drewnianą, geometria okien nie odpowiada gabarytom istniejących otworów okiennych, a także rozmieszczenie okien nie odpowiada istniejącemu rytmowi stolarki okiennej. 3.3. Parametry techniczne: - KUBATURA BUDYNKU 47,90m2 - POW. ZABUDOWY 23,79 m2 - POW. ŁĄCZNIKA 18,42 m2 - WYS. W ŚWIETLE 3,50 m 3.4. Forma architektoniczna: Forma budynku wynika z jej funkcji, wysokość nadbudowy nawiązuje do istniejących gabarytów budynków łączonych. Jak już wyżej wspomniano celowo zmieniono geometrię oraz rozstaw okien, a także sposób wykończenia elewacji. W budynku III kondygnacyjnym już wcześniej zastosowano nowoczesną formę wejścia do budynku, nadbudowa ma na celu nawiązanie do nowoczesnych prostych form architektonicznych z wykorzystaniem współczesnych rozwiązań technologicznych i materiałowych. Dominujące chłodne barwy biel i szarość zostały przełamane ciepłym odcieniem drewnianej okładziny. Forma przekrycia budynku nawiązuje do zastosowanych rozwiązań w sąsiedniej zabudowie, a także pozwala na odprowadzenie wód opadowych do istniejącej sanitarnej instalacji deszczowej. 3.5. Funkcja: Nadbudowa pełni funkcję skomunikowania dwóch sąsiednich budynków (II i III kondygnacyjnego), jest zarazem powieleniem funkcji mieszczącej się w parterze. Umożliwi to sprawniejsze i szybsze komunikowanie się miedzy budynkami, gdyż łącznik na parterze jest wyłączony z użytku ogólnego. Obsługuje on pomieszczenia w obu budynkach, ale w ramach jednej instytucji (ośrodka rehabilitacji). 3.6. Konstrukcja: Konstrukcja istniejących obiektów, oraz rozmieszczenie istniejących otworów okiennych nad istniejącym parterowym łącznikiem pozwala na zastosowanie w miejsce otworów okiennych otworów drzwiowych-system konstrukcyjny z wielkiej płyty W-70. Ściany projektowane z bloczków gazobetonowych, strop typ cegła żerańska. 3.7. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne: Ściany zewnętrzne z bloczków gazobetonowych 24 cm z okładziną drewnianą z sosny syberyjskiej, deski w układzie poziomym na konstrukcji drewnianej ocieplone wełną mineralną 12 cm. Ściany wewnętrzne z bloczków gazobetonowych 15 cm zdylatowane o 3 cm od istniejących ścian zewnętrznych budynków sąsiadujących. 3.8. Stropodach: Stropodach z płyt stropowych prefabrykowanych typu cegła żerańska gr. 24 cm izolowany paraizolacją-filia PCV ocieplony wełną mineralną gr. 20 cm, na warstwie spadkowej folia dachowa termozgrzewalna. 3.9. Posadzki: Posadzki na stropie istniejącym- stropie z cegły żerańskiej gr. 24 cm styropian gr. 2 cm, beton 4,5 cm, płytki gresowe na kleju 1,5 cm. 3.10. Instalacje w budynku: Obiekt jest wyposażony we wszystkie niezbędne instalacje takie jak: -wody zimnej -wody ciepłej, -kanalizacji sanitarnej, -kanalizacji deszczowej, -ogrzewcza, -wentylacji grawitacyjnej, -telefoniczna, -odgromowa. Projekt przewiduje wykorzystanie istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej, wody opadowe z połaci dachu będą odprowadzone do dwóch istniejących rur spustowych mieszczących się na zachodniej ścianie budynku. Przewiduje się również skorzystanie z istniejącej instalacji elektrycznej w celu zamieszczenia trzech opraw świetlnych w przestrzeni projektowanego łącznika. 3.11. Ochrona cieplna budynku: Budynek będzie ocieplony wełną mineralną i styropianem zgodnie z wymaganiami obowiązującej normy cieplnej. 3.12. Dane ogólne: Budynek dwu kondygnacyjny. Powierzchnia zabudowy 23,79 m2 Powierzchnia użytkowa łącznika 18,42 m2 Kubatura 47,90m2 3.13. Wyszczególnienie prac zawiera dokumentacja projektowa, będąca integralną części SIWZ; 3.14. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę. Uwaga: 3.15. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 5 lat od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2580.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 5.1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektów użyteczności publicznej, udokumentowaną, że została wykonana należycie; 5.1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba, 5.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Dokumenty lub oświadczenia: 6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.1. i 5.1.2.2. SIWZ; 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2.1. i 5.1.2.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika nr 7 do SIWZ; 10) wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych celach informacyjnych (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika nr 8 do SIWZ; 11) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 6.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smkisielin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osiedle Pomorskie 8, Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 14:00, miejsce: Osiedle Pomorskie 8, Zielona Góra, sekretariat II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.