To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-09
Warszawa: Zakup wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń Bluecoat ProxySG
Numer ogłoszenia: 138105 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85839 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń Bluecoat ProxySG.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla dwóch urządzeń: -Bluecoat ProxySG o numerze seryjnym 3909104131, -Bluecoat ProxySG o numerze seryjnym 4112150008. Wsparcie dotyczące przedmiotu zamówienia powinno spełniać następujące parametry: a.Serwis gwarancyjny sprzętu będzie serwisem świadczonym przez Wykonawcę w trybie 24x7 z gwarantowanym 4 godzinnym czasem naprawy. b.Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania sprzętu (tzn. w siedzibie Zamawiającego). c.W przypadku kiedy Wykonawca uzna za konieczną naprawę sprzętu w serwisie, wówczas uszkodzone urządzenie będzie odbierane z siedziby Zamawiającego, a po naprawie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. W miejsce niesprawnego urządzenia Wykonawca zapewni na czas naprawy urządzenie zastępcze. d.Całkowity koszt przywrócenia funkcjonalności sprzętu ponosi Wykonawca. e.Wsparcie techniczne obejmować będzie pomoc (online) oraz telefoniczną świadczoną w trybie 24x7 oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania. f.Wsparcie techniczne obejmować będzie również dostęp do aktualizacji bazy Bluecoat WebFilter oraz aplikacji Blucecoat Reporter..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Asseco Poland S.A, ul. Olchowa 14, Rzeszów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138211,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 145632,00
Oferta z najniższą ceną: 145632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 145632,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Przedłużenia wsparcia producenta dla oprogramowania NetIQ IDM.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego producenta oraz Wykonawcy dla posiadanego przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa systemu ochrony przed wyciekami informacji Forcepoint DLP Suite
- KR-01/26/24, Zakup wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego systemu operacyjnego Red Hat
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.