eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzeleczkiBudowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Dobra wraz z przebudową drogi bocznej od ulicy Kolejowej w miejscowości Dobra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-09

Strzeleczki: Budowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Dobra wraz z przebudową drogi bocznej od ulicy Kolejowej w miejscowości Dobra
Numer ogłoszenia: 138130 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Strzeleczki , ul. Rynek 4, 47-364 Strzeleczki, woj. opolskie, tel. 077 4668105, 4669694, faks 077 4668106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Dobra wraz z przebudową drogi bocznej od ulicy Kolejowej w miejscowości Dobra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na wykonaniu robót drogowych obejmujących: Zadanie 1: Budowę drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Dobra Przedmiot zamówienia jest budowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych, długość odcinka budowanej drogi-docelowo o nawierzchni z betonu asfaltowego wynosi 583 m (w tym odcinek AB długości 143 m, odcinek EF L=440)oraz nawierzchni tłuczniowej o długości 237m. Na powyższych odcinkach jezdni zaprojektowano jezdnię o szerokości od 3,00m do 5,0m zgodnie z planem. Po wykonaniu badań geologicznych stwierdzono występowanie nasypu niekontrolowanego z tłucznia wapiennego ,gleby ,żwiru itp. grubości od 30 do 45cm dlatego też projektuje korytowanie istniejącej nawierzchni drogi (ok 45cm) zgodnie z przekrojami i profilem podłużnym i wykonaniu nowej konstrukcji drogi. Po wykorytowaniu i wyprofilowaniu podłoża projektuje się wykonanie podbudowy z kamienia łamanego w dwóch warstwach. Dolna w-wa z kamienia łamanego o frakcji 0-63.00mm gr.20 cm , górna o frakcji 0-31.5mm gr.15cm. Po wykonaniu powyższej podbudowy kamiennej drogi należy wykonać nawierzchnię z betonu asfaltowego w dwóch warstwach( w-wa wiążącą z betonu asfaltowego AC11W gr.4cm oraz w-wa ścieralną z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm ) Szczegółowe rozwiązania dotyczące konstrukcji drogi pokazano na przekrojach . Po zakończonych pracach bitumicznych należy uzupełnić warstwę kamienia na poboczach do poziomu wykonanych warstw bitumicznych zgodnie z przekrojami oraz wykonać zjazdy gospodarcze w zakresie jak na planie zagospodarowania z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm - grub. 25 cm. Zadanie 2: Przebudowa drogi bocznej od ulicy Kolejowej w miejscowości Dobra. Przebudowę drogi bocznej od ulicy Kolejowej w miejscowości Dobra. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi stanowiącej własność gminy Strzeleczki. Długość odcinka drogi wynosi 65 m, w tym: - Odcinek 1 o długości 27mb zlokalizowany na działkach 649, 664 -Odcinek 2 o długości 38 mb zlokalizowany na działce 691. Zaprojektowano korytowanie istniejącej nawierzchni drogi zgodnie z przekrojami. Głębokość korytowania średnio 30cm nawierzchni należy dostosować do warunków terenowych, istniejących bram wjazdowych po wykonaniu niwelacji terenu. Po wykorytowaniu należy wyprofilować i zagęścić istniejące podłoże gruntowe pod nowe warstwy konstrukcyjne. Konstrukcję jezdni zaprojektowano w dwóch warstwach. Dolną warstwę podbudowy zasadniczej należy ułożyć z kamienia łamanego granitowego lub bazaltowego o uziarnieniu 0-63,00mm gr 20cm drugą górną warstwę podbudowy z kamienia łamanego o uziarnieniu 0-31,50 gr.15cm..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art.67.ust. 1 pkt 6 P.z.p stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.33.22 - 45.23.33.22 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spół?dzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworze?niu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Gminy Strzeleczki w Banku Spółdzielczym w Gogolinie o./Strzeleczki 77 8883 1028 2003 0000 2293 0001 z adnotacją nr spr. ZP.271.15.2015, przy czym data i godzina wpływu pie?niędzy na rachunek Zamawiającego jest uznana jako data i godzina, wpłynięcia wadium. Wadium w pozostałej formie należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Urzędu Gminy. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą - pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania - oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje pełnomocnik. - w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków Wykonawca zgodnie z art. 26 pkt. 2b ma obowiązek złożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (załącznik nr 3)ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia ( gdy z zastrzeżeniem zapisów w art.26 ust.3 Pzp - dołączone do oferty dokumenty nie potwierdzają spełniania warunków lub brak jest tych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia wykazali, żę w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg o wartości min. 300.000,00 zł netto każda (wg. załącznika nr 6).Wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami są: a). poświadczenia lub b).inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt. a, przy czym Wykonawca, w miejsce poświadczenia, o którym mowa w pkt a, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie. W przypadku gdy, Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane przez Wykonawcę składającego ofertę, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. -wykaz robót składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, chyba że spełnienie tego wymogu zapewnia jeden lub kilka wykonawców. W takim przypadku pozostali zwolnieni są od składania powyższego. - ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia (gdy dołączone dokumenty potwierdzają wymogi Zamawiającego) lub nie spełnia (gdy z zastrzeżeniem zapisów art.26 ust.3 Pzp - dołączone do oferty dokumenty nie potwierdzają spełniania warunków lub brak jest takich dokumentów).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia dysponowali przy realizacji zamówienia Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe w charakterze kierownika budowy co najmniej 3 lat, informacje o podstawie do dysponowania tą osobą należy przedstawić na formularzu - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć kopię opłaconej polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 100 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja i rękojmia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: a)zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, b)zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, c) zmiany podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawców według postanowień § 9 umowy, d) wystąpienie siły wyższej określonej w umowie, e) przyspieszenie ukończenia robót lub usprawnienie procesu budowlanego, f) jeżeli konieczność zmiany terminu realizacji umowy wynikła z okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, a w szczególności została wymuszona oczekiwaniem na uzgodnienia lub wydanie decyzji przez jakikolwiek właściwy organ (działanie lub bezczynność organów), g) zmiana parametrów technicznych przedmiotu umowy, które nie wymagają zmiany udzielonego pozwolenia na budowę i nie wykraczają poza przedmiot określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, h) konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, i) wykonania robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania umowy i nie spowoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty, j) nadzwyczajnych warunków nieprzewidzianych w SIWZ jak: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne; inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, k) zaistnienia po stronie Zamawiającego konieczności usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - nieujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, l) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę, m) zmiany istotne harmonogramu rzeczowo-finansowego tj. zmiany terminu końcowego zadania lub zmiany wartości wynagrodzenia wykonawcy , n) w przypadku wystąpienia okoliczności wstrzymania prowadzonej inwestycji przez czynniki zewnętrzne (np. inne niezależne budowy), o)jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, mimo zachowania należytej staranności przez Zamawiającego. p). w przypadku braku możliwości prowadzenia robót wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzeleczki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Strzeleczki, ul. Rynek 4, 47-364 Strzeleczki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Strzeleczki, budynek A, sekretariat na pierwszym piętrze, otwarcie ofert nastąpi dnia 24 czerwca 2015r. o godz.10.15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.