Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-12
Kraków: Bieżąca naprawa i konserwacja wag listowych i paczkowych w jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. z obszaru działania WOI Krosno, WOI Przemyśl i WOI Rzeszów
Numer ogłoszenia: 13813 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca naprawa i konserwacja wag listowych i paczkowych w jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. z obszaru działania WOI Krosno, WOI Przemyśl i WOI Rzeszów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie bieżącej naprawy i konserwacji wag listowych i paczkowych w jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej S.A z obszaru działania, WOI Krosno, WOI Przemyśl i WOI Rzeszów przez okres 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia z tym że nie wcześniej niż od 18.02.2011 r.; 2) Bazując na doświadczeniach z lat ubiegłych przewiduje się następującą liczbę napraw (wielkości szacunkowe/ statystyczne, dla których należy skalkulować cenę oferty): a) wagi listowe - 110 awarii w ciągu 12 miesięcy; b) wagi paczkowe: 114 awarii w ciągu 12 miesięcy. 3) Wraz z naprawą Wykonawca zobowiązany jest dokonać konserwacji urządzenia oraz jego legalizacji; 4) Przed dokonaniem naprawy Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu celem akceptacji (zatwierdzenia) kosztorysu uwzględniającego koszty zakupu części; 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu części, o których mowa w pkt 4, z innych źródeł, jeżeli stwierdzi, że ceny zakupu części odbiegają na niekorzyść Zamawiającego od średnich cen rynkowych; 6) Gwarancja - wymagane jest udzielenie 12 miesięcznej gwarancji z tytułu wykonanych napraw oraz 12 miesięcznej gwarancji lub gwarancji producenta, o ile jej okres jest dłuższy niż 12 miesięcy, na zakupione części niezbędne do wykonania napraw;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania pełnej wartości umowy; 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy na skutek ewentualnej zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) - płatności odbywać się będą z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POCZTA POLSKA S.A. CENTRUM INFRASTRUKTURY Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9, III piętro, pok. nr 318C.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2011 godzina 10:30, miejsce: POCZTA POLSKA S.A. CENTRUM INFRASTRUKTURY Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9, III piętro, pok. nr 318C.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rozbudowa ul. Niebyłej - opracowanie dokumentacji projektowej.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń pomiarowych dla potrzeb Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ w ramach projektu "Key to future", w podziale na cztery części.
- Budowa chodnika na skrzyżowaniu ul. Ogłęczyzna z ul. Na Załęczu wraz z przejściem dla pieszych - w ramach programu budowy chodników
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ
- druk zeszytów z matematyki dla uczestników kursów Roku Zerowego dla Centrum Rekrutacji AGH - DE-dzp.272-189/25
- Renowacja elewacji, wieżyczek zabytkowych oraz bram wejściowych w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.