Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-13
Łask: Profilowanie dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej, żużlowej i tłuczniowej na terenie gminy Łask w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 13813 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łask , ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6768300, faks 043 6768388.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profilowanie dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej, żużlowej i tłuczniowej na terenie gminy Łask w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest profilowanie dróg gminnych i wewnętrznych (stanowiących własność gminy Łask) o nawierzchni gruntowej, żużlowej i tłuczniowej na terenie gminy Łask w 2012 roku, w podziale na części I i II. 2. Część I - Profilowanie dróg gminnych i wewnętrznych (stanowiących własność gminy Łask) o nawierzchni gruntowej, żużlowej i tłuczniowej na terenie miasta Łask w 2012 roku. 2.1. Zakres robót: profilowanie dróg gruntowych/żużlowych/tłuczniowych. 3. Część II - Profilowanie dróg gminnych i wewnętrznych (stanowiących własność gminy Łask) o nawierzchni gruntowej, żużlowej i tłuczniowej na terenach wiejskich gminy Łask w 2012 roku. 3.1. Zakres robót obejmuje: profilowanie dróg gruntowych/żużlowych/tłuczniowej. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłaszania dróg do profilowania w całym okresie obowiązywania umowy. 5. Drogi do profilowania zostaną określone w protokole przekazania placu budowy/frontu robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu robót składających się na to zamówienie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spełniający ponadto warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj. Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: - równiarką drogową - 1 szt. o mocy min. 120 KM (Część I); - równiarką drogową - 2 szt., w tym co najmniej 1 o mocy min. 120 KM (Część II)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spełniający ponadto warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: - operatorem równiarki posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie - dla części I; - 2 operatorami równiarki posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie - dla części II
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 i 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W jej treści, która nie podlega negocjacjom, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy. Dopuszcza się ponadto w porozumieniu z Wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lask.pl/archiwum/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14,98-100 Łask.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask. W przypadku osobistego doręczenia oferty: parter - sala 100 Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profilowanie dróg gminnych i wewnętrznych (stanowiących własność gminy Łask) o nawierzchni gruntowej, żużlowej i tłuczniowej na terenie miasta Łask w 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: profilowanie dróg gruntowych/żużlowych/tłuczniowych w planowanej ilości 120.000,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profilowanie dróg gminnych i wewnętrznych (stanowiących własność gminy Łask) o nawierzchni gruntowej, żużlowej i tłuczniowej na terenach wiejskich gminy Łask w 2012 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: profilowanie dróg gruntowych/żużlowych/tłuczniowej w planowanej ilości 400.000,00 m2 oraz wynajem równiarki drogowej w planowanej ilości 200 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Przebudowa ul. Szpitalnej w Łasku
- Wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych sztucznych nawierzchni lotniskowych. Odnowienie oznakowania poziomego sztucznych nawierzchni lotniskowych,
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do zarządzania tożsamością i systemu backupu
- REMONT ELEWACJI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12 - ETAP A,B,C
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Łask w 2025 roku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Remont drogi gminnej 510062K ul. Kwiatowej na odcinku I - w km od 0+490,00 do km 1+940,00, na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+150,00 w miejscowości Witkowice, Gmina Kęty
- Remont cząstkowy dróg i chodników z kostki betonowej na terenie gminy Grębocice
- Remonty cząstkowe dróg i ulic na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.