Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-02
Szczecin: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI OKRESOWEJ
SERWISOWEJ POJAZDÓW ZGODNIE Z WYMOGAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA
Numer ogłoszenia: 13813 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 451 48 38, faks 91 451 23 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI OKRESOWEJ SERWISOWEJ POJAZDÓW ZGODNIE Z WYMOGAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część nr 1 - Pojazdy marki Opel Część nr 2 - Pojazdy marki Ford Część nr 3 - Pojazdy marki IVECO Część nr 4 - Pojazdy marki Jelcz Część nr 5 - Pojazdy marki Fiat DUCATO, DOBLO Część nr 6 - Pojazdy marki Mercedes Część nr 7 - Pojazdy marki Skoda, VW Passat Cześć nr 8 - Pojazdy marki DAF.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również że wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną umowę na usługę w zakresie obsługi okresowej serwisowej pojazdów o wartości co najmniej 150 000 zł.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jego sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia tj.: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150 000 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest przedstawić zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi (np. certyfikat ISO 9000 lub inny równoważny).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiany dopuszczającej do realizacji części zamówienia podwykonawcy, w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, b) zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym, c) zaniechania części zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4340
ul. Narutowicza 10A
70-231 Szczecin
bud. nr 19, pok. 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek Nr 18, pok. nr 5 - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pojazdy marki Opel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości nieprzekraczającej kwoty, o której mowa w art. 11 ust. 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pojazdy marki Ford.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości nieprzekraczającej kwoty, o której mowa w art. 11 ust. 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pojazdy marki IVECO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości nieprzekraczającej kwoty, o której mowa w art. 11 ust. 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pojazdy marki Jelcz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości nieprzekraczającej kwoty, o której mowa w art. 11 ust. 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pojazdy marki Fiat DUCATO, DOBLO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości nieprzekraczającej kwoty, o której mowa w art. 11 ust. 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pojazdy marki Mercedes.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości nieprzekraczającej kwoty, o której mowa w art. 11 ust. 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pojazdy marki Skoda, VW Passat.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości nieprzekraczającej kwoty, o której mowa w art. 11 ust. 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pojazdy marki DAF.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości nieprzekraczającej kwoty, o której mowa w art. 11 ust. 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.