Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-16
Lublin: Opracowanie operatu wodnoprawnego i ocena stanu technicznego Zbiornika Zemborzyckiego
Numer ogłoszenia: 138159 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: MOSiR "Bystrzyca" , ul. Filaretów 44, 20-609 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5280102, 5280148, faks 081 5280104.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych, zakład budżetowy Urzędu Miasta gminy Lublin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie operatu wodnoprawnego i ocena stanu technicznego Zbiornika Zemborzyckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: a) operatu wodnoprawnego wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód rzeki Bystrzycy dla potrzeb Zalewu Zemborzyckiego w zakresie piętrzenia retencjonowania i odprowadzania wód zgodnie z art. 132 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t. jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.) wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia wodnoprawnego na w/w obiekt; b) instrukcji gospodarowania wodą zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 sierpnia 2006 r. w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą (Dz. U. Nr 150, poz. 1087); c) instrukcji obsługi i eksploatacji Zalewu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium przetargowego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt 11.1. SIWZ, na podstawie warunku określonego w pkt 10.1. lit. a) SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Na potwierdzenie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania się wykonaniem lub wykonywaniem w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu operatu wodnoprawnego odpowiadającego wymaganiom art. 132 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t. jedn.: Dz. U. z 2005 r. nr 239, poz. 2019 z późn. zm.), o wartości minimum 100 000,00 PLN, z podaniem jej wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, a jeżeli okres działalności jest krótszy - jednej usługi o zakresie i wartości jw. oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie - wzór wykazu zrealizowanych usług stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt 11.1. SIWZ, na podstawie warunku określonego w pkt 10.1. lit. c) SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt 11.1. SIWZ, na podstawie warunku określonego w pkt 10.1. lit. c) SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt 11.1. SIWZ, na podstawie warunku określonego w pkt 10.1. lit. d) SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień umowy, na warunkach określonych w umowie. 2. Strony mogą każdorazowo, na zasadzie porozumienia Stron wprowadzić zmiany do umowy, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiany, nie wiążące się z osiągnięciem korzyści przez Zamawiającego, mogą być wprowadzane o ile nie zmierzają one do obejścia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie zmierzają do modyfikacji treści oferty, w zakresie elementów, które doprowadziły do wyboru tego Wykonawcy. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, mogą w szczególności dotyczyć: a) zmiany terminu wykonania usługi, w przypadku wystąpienia zdarzeń mających charakter siły wyższej; b) zmian koniecznych ze względu na błędy lub niedokładności opracowanego opisu przedmiotu zamówienia lub których potrzeba wprowadzenia wynika z pojawienia się okoliczności nie przewidzianych przez Zamawiającego; c) zmian wiążących się z nadzwyczajną zmianą stosunków gospodarczych lub ekonomicznych; d) zmian wynikających ze zmiany stanu prawnego, w tym również aktów prawa miejscowego odnoszących się do działalności Zamawiającego; e) zmian szczególnie uzasadnionych interesem publicznym lub ważnym interesem strony. 5. Wprowadzenie zmian do umowy wymaga formy pisemnego aneksu zawierającego uzasadnienie ich wprowadzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca, 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44, pok. 222.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca, 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44, pok. 214..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa produktów leczniczych finansowanych w ramach programów lekowych i Chemioterapii
- Wykonanie publikacji dla Muzeum Narodowego w Lublinie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z rozładunkiem i wniesieniem do magazynu - 2 części
- Organizacja i obsługa dwudniowych warsztatów treningowych, w zakresie zapewnienia sali konferencyjnej, noclegów oraz wyżywienia i przerw kawowych świadczonej w Hotelu dla uczestników (...)
- Kompleksowa organizacja Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Joint International Conferences ICAME & HYPERFINE 2025".
- Wykonanie i dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin w 2025 roku- 3 części
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czaszyn"
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania: "Rozbudowa ul. Myśliwskiej w Lesznie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy nowego budynku Centrum Obsługi Klienta i Świadczenia Usług Społecznych w Nysie
- Opracowanie wariantowej koncepcji i dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa ul. Harcerskiej w Wejherowie" z opcjami
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganego prawem pozwolenia na budowę dla zadania "Budowa drogi dojazdowej na dz. 5478/20, 5561 i innych w Olkuszu (Zacisze-Biema)"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1515G o ciąg pieszo-rowerowy na odcinku Połchowo - Mrzezino".
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.