Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-09
Poznań: DOSTAWA TUSZY, TONERÓW, DROBNEGO SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ BATERII I AKUMULATORÓW wg zadań
Numer ogłoszenia: 138204 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156 , ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (61) 8548 611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TUSZY, TONERÓW, DROBNEGO SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ BATERII I AKUMULATORÓW wg zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wg szczegółowych załączników nr 5-8 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.10.00-0, 30.23.40.00-8, 30.23.60.00-2, 30.12.51.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wykażą spełnianie wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca w przypadku oferowania materiałów równoważnych w zadaniu nr 1 i 2. - przedstawił wyniki testów wydajności ISO wystawione przez producenta materiału eksploatacyjnego oraz wystawioną przez niego deklarację zgodności z zasadniczymi wymaganiami jakimi są normy ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 19798 oraz zaświadczenia producenta materiału równoważnego, że jest on fabrycznie nowy i jest wykonany z elementów fabrycznie nowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1156 ul. Silniki 1, 61-325 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 1156 ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, Kancelaria Jawna - sztab..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TUSZE, TONERY, BATERIE ORAZ DROBNY SPRZĘT INFORMATYCZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TUSZE I TONERY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BATERIE I AKUMULATORY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PŁYTY CD-R, DVD+R ORAZ PUDEŁKA CD/DVD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie oświetlenia parkowego na terenie Miasta Poznania
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Upgrade do najnowszej wersji oraz rozszerzenie oprogramowania Axence nVision
- Roczna obsługa serwisowa systemów Rittal zainstalowanych w serwerowni WCO
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- AD/ZP/166/25 Analiza działalności naukowej Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Krajenka.
- SZP/243-348/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- "Dostawa materiałów biurowych i papierniczych"
- Dostawa urządzeń zabezpieczających infrastrukturę informatyczną ZUW i JAZ dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do utworzenia w Instytucie Architektury i Urbanistyki Politechniki Łódzkiej Laboratorium badań nad aspektami estetycznymi w architekturze
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych, baterii i akumulatorów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





