eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wraz z transportem 17 kompletów sprzętu do gimnastyki korekcyjnej dla Uczniowskich Klubów Sportowych



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Warszawa: Dostawa wraz z transportem 17 kompletów sprzętu do gimnastyki korekcyjnej dla Uczniowskich Klubów Sportowych
Numer ogłoszenia: 138205 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Sportu Niepełnosprawnych "Start", ul. Filtrowa 75, 02-032 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6593011, fax 022 6593011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzsnstart.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Polski Związek Sportu Niepełnosprawnych START.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z transportem 17 kompletów sprzętu do gimnastyki korekcyjnej dla Uczniowskich Klubów Sportowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem 17 kompletów sprzętu do gimnastyki korekcyjnej dla Uczniowskich Klubów Sportowych na terenie całego kraju. Ostateczna lista Klubów będzie dopiero podana po podpisaniu umowy. Sprzęt ma służyć do prowadzenia ćwiczeń z gimnastyki korekcyjnej i zajęć kompensacyjnych oraz ogólnorozwojowych z dziećmi w Uczniowskich Klubach Sportowych W skład jednego kompletu sprzętu wchodzi: 1.Drabina gimnastyczna pojedyncza (220x90 cm) -3 szt.- do ćwiczeń elongacyjnych w zwisach, budowy stacji ćwiczeń, 2. Poduszka hiperkorekcyjna na drabinę(70x30x6cm) - moduł rehabilitacyjny - 1 szt. - do hiperkorekcji pleców i klatki piersiowej, 3. Ławka gimnastyczna o długości 250cm 2 szt. - do ćwiczeń równoważnych i budowy przy drabinie stanowisk w ukosie, 4. Poduszka hiperkorekcyjna do ławki (22x22x6 cm)- moduł rehabilitacyjny - 1 szt. - do hiperkorekcji kifozy lub lordozy, 5. Materac do rehabilitacji leczniczej składany, 3 częściowy o wym. 80x (60x3) x 5 cm - 4 szt. - do ćwiczeń korekcyjnych w leżeniu i ćw. usprawniających, 6. Skrzynia gimnastyczna jednoczęściowa prostokątna (70x45x50cm) - 1 szt - do stacji ćwiczeń asymetrycznych przeciw skoliozie, 7. Zestaw do ćwiczeń wzmacniających mięśnie - 1 kpl. - do ćwiczeń wzmacniających lub rozciągających mięśnie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający za taką dostawę uzna dwie dostawy sprzętu sportowego służącego do prowadzenia ćwiczeń z gimnastyki korekcyjnej i zajęć ogólnorozwojowych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda dostawa, potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.5.oferowany sprzęt do gimnastyki korekcyjnej: 1.5.1. opisany w pkt 1,3,6,7 w opisie przedmiotu zamówienia musi posiadać: 1)opinię stwierdzającą zgodność sprzętu sportowego z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229 poz. 2275 z poźn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania oraz korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne (Dz. U. Nr 63, poz. 395 ze zm.) 2)certyfikat CE lub deklarację zgodności stwierdzającą, że są to produkty bezpieczne (zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie zgodności, tekst jednolity opublikowany w Dz.U. Nr 204 z 2004r., poz. 2087) 1.5.2. opisany sprzęt w pkt 2,4,5 w opisie przedmiotu zamówienia - jako wyrób medyczny musi posiadać: 1)certyfikat CE lub deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42/EEC zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514) 1.6.Oferowany sprzęt wskazany będzie na zdjęciach lub folderach załączonych do oferty Wykonawcy. 1.7.Wykonawca załączy do oferty próbki o wymiarach max. 15 x 15 cm dotyczące sprzętu opisanego w pkt. III opis przedmiotu zamówienia, w pkt 2,4,5 1.8.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca jest obowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. IX. ppkt. 1 siwz. 3.Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia. 4.Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Żaden z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych wykonawców złoży wszystkie dokumenty dla potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania, wymienione w pkt. IX ppkt. 1 SIWZ. Jeżeli choć jeden z tych wykonawców podlega wykluczeniu, to każdy z pozostałych wykonawców również zostaje wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje za odrzuconą. 4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnik może złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4.3.Postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy, stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania wykonawcy (oryginał). Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży: 1.dla potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. VIII, ppkt1.1. oraz 1.4., wykonawca złoży: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.dla potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt VIII, ppkt 1.3 wykonawca złoży: -Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu podany jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.dla potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt VIII, ppkt. 1.5.1.: -zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności stwierdzającej, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087 z pozn. zm.) oraz Opinię stwierdzającą zgodność sprzętu sportowego z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229 poz. 2275 z poźn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania oraz korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne (Dz. U. Nr 63, poz. 395 ze zm.) - lub dokument równoważny, 4.dla potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt VIII, ppkt 1.5.2. wykonawca złoży: - certyfikat CE lub certyfikat deklaracji zgodności wytwórcy wydany przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514) 5.dla potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży: foldery lub zdjęcia oferowanego sprzętu oraz próbki o wymiarach max. 15 x 15 cm dotyczące sprzętu opisanego w pkt III ppkt 2,4,5 (tabela) opisu przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzsnstart.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-032 Warszawa ul. Filtrowa 75.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 14:30, miejsce: Sekretariat PZSN START 02-032 Warszawa ul. Filtrowa 75.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.