Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Koluszki: Przebudowa budynku mieszkalnego osady Łowieckiej położonej
w miejscowości Wiączyń Dolny 76, gmina Nowosolna.
Numer ogłoszenia: 138219 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny, Kaletnik, ul. Główna 3, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7141551, fax 044 7141552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl/brzeziny
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa-Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe, Nadlesnictwo Brzeziny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku mieszkalnego osady Łowieckiej położonej w miejscowości Wiączyń Dolny 76, gmina Nowosolna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku mieszkalnego, wolnostojącego, parterowego z zagospodarowanym poddaszem użytkowym, o konstrukcji monolitycznej o powierzchni całkowitej 283,0 m2 wraz z instalacjami wew. co., wod-kan, elektryczną, przyzywową, Rtv, telefoniczną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest wpłata wadium w wysokości 20000,00 zł ( słownie : dwadzieścia tysiecy złotych ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat wykonali dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością- załącznik nr 3 do SIWZ.. Wniosą w wymaganym terminie i formie wadium . Posiadają polisę w zakresie odpowiedzialności cywilnej lub zobowiążą się do dostarczenia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. Kwota ubezpieczenia winna wynosić co najmniej 150 000,00 zł tysięcy złotych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.potwierdzona kserokopia za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosku). 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 3.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku), 4. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ ) 5.oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ ), 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych ( minimum 2 ) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie- stanowiący ( załącznik nr 3 do SIWZ ). 7.polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 150 000,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasy.com.pl/a/artykul/ida/81/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Brzeziny Kaletnik, ul. Główna 3 95-040 Koluszki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiajacego Nadleśnictwo Brzeziny Kaletnik, ul. Główna 3 95-040 Koluszki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- remont sufitów w budynku Szkoły Podstawowej w Lusowie
- Budowa budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego w Międzyrzeczu
- Przebudowa lokalu użytkowego w budynku przy ul. Mirkowskiej 39A na lokale mieszkalne.
- Modernizacja substancji mieszkaniowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi w Gminie Pakość
- KOMPLEKSOWE WYBUDOWANIE POD KLUCZ ZESPOŁU BUDYNKÓW WIELORODZINNYCH MIESZKALNYCH,INFRASTRUKTURY ZEWNĘTRZNEJ I ZAGOSPODAROWANIA TERENU W PŁOCKU OSIEDLE PODOLSZYCE POŁUDNIE - ZAGRODA II BIS.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.