Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-01
Siedlce: Organizacja kolonii letnich dla dzieci i młodzieży z terenu Miasta Siedlce
w czterech turnusach
Numer ogłoszenia: 138250 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Siedlcach , ul. Bolesława Prusa 6, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 644 14 41, faks 025 644 47 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Sportu i Rekreacji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii letnich dla dzieci i młodzieży z terenu Miasta Siedlce w czterech turnusach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja kolonii letnich dla dzieci i młodzieży z terenu Miasta Siedlce w czterech turnusach Zakres zamówienia: - TURNUS I: 8 - dniowe - 7 noclegów - kolonie letnie nad morzem w terminie: 16.07.2011-23.07.2011 (wyjazd 16.07.2011 godz. 7:00 spod Ośrodka Sportu i Rekreacji w Siedlcach, powrót 23.07.2011 w godzinach wieczornych do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Siedlcach). Kolonie odbędą się w rejonie województw: pomorskie lub zachodniopomorskie. Wiek uczestników: 8-17 lat. Przewidywana liczba uczestników: 40 uczestników. Transport: autokar wyposażony w klimatyzację, nagłośnienie, barek, video, wc (dla 40 uczestników + kadra) Ubezpieczenie: NW uczestników + kadry. - TURNUS II: 8 - dniowe - 7 noclegów - kolonie letnie nad morzem w terminie: 23.07.2011-30.07.2011 (wyjazd 23.07.2011 godz. 7:00 spod Ośrodka Sportu i Rekreacji w Siedlcach, powrót 30.07.2011 w godzinach wieczornych do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Siedlcach). Kolonie odbędą się w rejonie województw: pomorskie lub zachodniopomorskie. Wiek uczestników: 8-17 lat. Przewidywana liczba uczestników: 40 uczestników. Transport: autokar wyposażony w klimatyzację, nagłośnienie, barek, video, wc (dla 40 uczestników + kadra). Ubezpieczenie: NW uczestników + kadry. - TURNUS III: 8 - dniowe - 7 noclegów - kolonie letnie w górach w terminie: 30.07.2011-06.08.2011 (wyjazd 30.07.2011 godz. 7:00 spod Ośrodka Sportu i Rekreacji w Siedlcach, powrót 06.08.2011 w godzinach wieczornych do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Siedlcach). Kolonie odbędą się w rejonie jednego z wymienionych powiatów: jeleniogórskiego, tatrzańskiego, bieszczadzkiego, leskiego, cieszyńskiego, żywieckiego, kłodzkiego. Wiek uczestników: 8-17 lat. Przewidywana liczba uczestników: 40 uczestników. Transport: autokar wyposażony w klimatyzację, nagłośnienie, barek, video, wc (dla 40 uczestników + kadra). Ubezpieczenie: NW uczestników + kadry. - TURNUS IV: 8 - dniowe - 7 noclegów - kolonie letnie w górach w terminie: 06.08.2011-13.08.2011 (wyjazd 06.08.2011 godz. 7:00 spod Ośrodka Sportu i Rekreacji w Siedlcach, powrót 13.08.2011 w godzinach wieczornych do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Siedlcach). Kolonie odbędą się w rejonie jednego z wymienionych powiatów: jeleniogórskiego, tatrzańskiego, bieszczadzkiego, leskiego, cieszyńskiego, żywieckiego, kłodzkiego. Wiek uczestników: 8-17 lat. Przewidywana liczba uczestników: 40 uczestników. Transport: autokar wyposażony w klimatyzację, nagłośnienie, barek, video, wc (dla 40 uczestników + kadra). Ubezpieczenie: NW uczestników + kadry. Pozostałe wymagania dotyczące organizacji kolonii - dla turnusów I, II, III i IV: -opiekę medyczną zabezpiecza Wykonawca usługi na potrzeby kolonii -zapewnienie ratownika na potrzeby kolonii zatrudnionego przez Wykonawcę - dotyczy turnusu I i II, -zapewnienie miejscowego przewodnika podczas wycieczek wyjazdowych. -zapewnione kąpiele morskie i pobyt na plażach strzeżonych pod opieką własnych ratowników - dotyczy turnusu I i II, -wyżywienie: 3 posiłki dziennie: smaczna kuchnia domowa plus podwieczorki, na wycieczki i drogę powrotną suchy prowiant i napoje, -zakwaterowanie uczestników plus kadry w jednym budynku ewentualnie w dwóch budynkach sąsiadujących ze sobą w pokojach 2, 3 i maksymalnie 4 - osobowych, położenie budynków w odległości nie większej niż 1000m od kąpieliska (morza) - dotyczy turnusów I i II, w każdym budynku dyżur opiekunów. -węzeł sanitarny (toaleta, łazienka z natryskiem) w każdym pokoju, -izolatka: jedno pomieszczenie na potrzeby izolatki Teren ośrodka w którym będą przebywały dzieci podczas kolonii letnich powinien być ogrodzony. Na terenie ośrodka powinny znajdować się: świetlica, stołówka, boiska sportowe do gier, plac zabaw dla dzieci, miejsce na ognisko. Zapewnione winno być korzystanie ze sprzętu audiowizualnego oraz sprzętu sportowego. -wyposażenie pokoju: dla każdego uczestnika koloni - tapczan lub łóżko, szafka przy łóżku, szafa ubraniowa, -Wykonawca zapewni porządek w pokojach oraz węzłach sanitarnych. Transport uczestników kolonii w obie strony, zapewniony zostanie przez Wykonawcę oraz podczas zorganizowanych w trakcie trwania kolonii wycieczek. W programie kolonii należy uwzględnić minimum 3 wycieczki wyjazdowe do atrakcyjnych miejsc. Podczas wycieczek wyjazdowych zapewnione będzie zwiedzanie miejsc gdzie wejście na obiekt jest biletowane. W programie wycieczek wyjazdowych - turnus I i II - odbędzie się rejs statkiem po morzu. Wykonawca do oferty załącza szczegółowy program każdej kolonii. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli realizacji programu w miejscu odbywania kolonii. Zajęcia rekreacyjno - sportowe, gry i zabawy terenowe, konkursy- dotyczy I, II, III i IV turnusu. Wykonawca zatrudnia własną kadrę (kierowników i wychowawców) oraz ponosi koszty związane z jej zatrudnieniem (fachowa kadra wychowawczo - opiekuńcza). Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany terminów turnusów. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników kolonii na 14 dni przed wyjazdem. UWAGA: Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu zaświadczenia o zgłoszeniu wypoczynku stosownie do Rozporządzenia Ministra Edukacji z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie musza spełnić organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.), niezwłocznie po jego uzyskaniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 09.06.2011 r. do godz. 9.45 wnieść wadium w wysokości: 5 000, 00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto OSIR w Siedlcach ING Bank Śląski S.A., nr konta 94 1050 1953 1000 0023 4843 1335, OSIR w Siedlcach, ul. Prusa 6 z dopiskiem Organizacja kolonii letnich dla dzieci i młodzieży z terenu Miasta Siedlce w czterech turnusach. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w OSIR w Siedlcach pokój Nr 9 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 8.00 do 16.00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zorganizował minimum 4 (cztery) usługi takie jak: organizacja kolonii, obozów, zimowisk, zielonych szkół itp., gdzie czas pobytu wynosił minimum 7 dni a liczba osób przebywających na danym turnusie wynosiła minimum 40 osób - potwierdzonych dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: - zmiany liczby uczestników kolonii
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OSIR w Siedlcach ul. Prusa 6, 08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 09:45, miejsce: OSIR w Siedlcach, pokój Nr 9, ul. Prusa 6, 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa wynajmu kontenera do mycia kotłów w miejscowości Kopytów na 2025 r.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- USŁUGA WDROŻENIA I PROW. PROG. ZABEZP. I ZWALCZ. SZKOD. OPARTEGO NA ZAŁOŻENIACH SYSTEMU HACCAP, USŁUG DERATYZACJI, DEZYNSEKCJI I DEZYNFEKCJI NA TEREN. ADM. PRZEZ 28 WOG W SIEDLCACH W LAT. 2025-2026
- Dostawa chłodni kontenerowej dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siedlcach
- Dostawa komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.