Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-09
Sulęcin: Przebudowa drogi powiatowej nr 1267 F etap II odc. Trzemeszno - Wielowieś
Numer ogłoszenia: 138260 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie , ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7555243 do 46, faks 095 7555557.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1267 F etap II odc. Trzemeszno - Wielowieś.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu Przebudowa drogi powiatowej nr 1267 F Trzemeszno - Wielowieś przewidziano wykonanie następujących zadań: -wzmocnienie nawierzchni jezdni o szerokości 5,50m-6,00m poprzez ułożenie nakładki w postaci jednej warstwy z SMA - grubości 4cm -sfrezowanie istniejącej nawierzchni, ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego i ułożenie warstwy ścieralnej z SMA, -wykonanie korekty geometrii łuków poziomych poprzez zastosowanie promieni wyokrąglających o większej wartości i zastosowaniu krzywych przejściowych, -wykonanie poszerzenia o pełnej konstrukcji nawierzchni jezdni po wewnętrznej stronie korygowanego łuku, do całkowitej szerokości jezdni 6,0 m, -odtworzenie i wyprofilowanie pobocza po lewej i prawej stronie jezdni o szerokości 1,0 m, -odtworzenie i reprofilacja skarp rowów zlokalizowanych po lewej i prawej stornie odcinka objętego opracowaniem, w miejscu ich występowania, -wykonanie nawierzchni na zjazdach publicznych, -wykonanie nawierzchni na zjazdach indywidualnych, Projektowane parametry techniczne: -kategoria drogi - powiatowa, -klasa drogi - Z, -kategoria ruchu - KR2, -obciążenie - 100 kN/oś, -prędkość projektowa - 60 km/h, -przekrój poprzeczny - jednojezdniowy, drogowy -szerokość jezdni - 5,50 m do 6,00 m -pochylenie poprzeczne jezdni - 2,00% (daszkowe na odcinku prostym) -szerokość pobocza - 1,0 m -szerokość zjazdów publicznych - 4,0 m do 5,0 m -szerokość zjazdów indywidualnych - 4,0 m - 5,0 m. Parametry geometryczne korygowanych łuków: Łuk nr 1 : -promień R =160m, -długość łuku L = 62,69 m -długość krzywej przejściowej wchodzącej i wychodzącej L = 25,0 m -parametr krzywej przejściowej A = 61,237 -pochylenie poprzeczne na łuku i = 6,0 % Łuk nr 2 : -promień R =200 m, -długość łuku L = 31,35 m -długość krzywej przejściowej wchodzącej i wychodzącej L = 35,00 m -parametr krzywej przejściowej A = 83,67 -pochylenie poprzeczne na łuku i = 5 % Łuk nr 3 : -promień R =400 m, -długość łuku L = 64,40 m -długość krzywej przejściowej wchodzącej i wychodzącej L = 30,0 m -parametr krzywej przejściowej A = 61,237 -pochylenie poprzeczne na łuku i = 5 % Łuk nr 4 : -promień R =150 m, -długość łuku L = 51,08 m -długość krzywej przejściowej wchodzącej i wychodzącej L = 35,0 m -parametr krzywej przejściowej A = 72,46 -pochylenie poprzeczne na łuku i = 6 % Łuk nr 5 : -promień R =300 m, -długość łuku L = 74,35 m -długość krzywej przejściowej wchodzącej i wychodzącej L = 40,0 m -parametr krzywej przejściowej A = 109,45 -pochylenie poprzeczne na łuku i = 4 % Łuk nr 6 : -promień R =325 m, -długość łuku L = 60,96 m -długość krzywej przejściowej wchodzącej i wychodzącej L = 30,0 m -parametr krzywej przejściowej A = 98,74 -pochylenie poprzeczne na łuku i = 4 % Łuk nr 7 (łuk podwójny) : -promień R1 =275 m, -długość łuku L1 = 76,51 m -długość krzywej przejściowej wchodzącej i wychodzącej L1 = 30,0 m -parametr krzywej przejściowej A1 = 90,83 -pochylenie poprzeczne na łuku i = 4 % -promień R2 =250 m, -długość łuku L2 = 120,57 m -długość krzywej przejściowej wchodzącej i wychodzącej L2 = 30,0 m -parametr krzywej przejściowej A2 = 86,60 -pochylenie poprzeczne na łuku i = 4 % Łuk nr 8 : -promień R =200 m, -długość łuku L = 65,62 m -długość krzywej przejściowej wchodzącej i wychodzącej L = 30,0 m -parametr krzywej przejściowej A = 77,460 Ułożenie warstwy ścieralnej na odcinku 610 mb. w miejscach wyznaczonych przez Zamawiajacego Podstawą do przygotowania oferty jest cała dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót jest materiałem uzupełniającym. W kosztorysie ofertowym można zmienić obmiar robót na inne ilości niż w przedmiarze. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 30.000 zł.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 24-04-2013r., do godz. 10.00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonywali w ostatnich pięciu latach 2 zamówienia publiczne o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każde (słownie: jeden milion zł) odpowiadające swoim rodzajem i zakresem polegającym na robotach w zakresie ulic i pozostałych dróg (mieszczące się w grupie 2112 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) obejmującej prace branżowe tj. drogi na obszarach miejskich i zamiejskich, w tym: skrzyżowania, węzły komunikacyjne i parkingi, np.: drogi, ulice, aleje, ronda, drogi gruntowe, drogi boczne, drogi dojazdowe, drogi wiejskie i leśne, ścieżki dla pieszych, ścieżki rowerowe, ścieżki do jazdy konnej, drogi i strefy dla pieszych, wraz z instalacjami do oświetlenia dróg i sygnalizacji, nasypami, rowami, słupkami bezpieczeństwa, przepustami pod drogami i urządzeniami odwadniającymi drogi,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają: - wytwórnia mas bitumicznych - co najmniej szt. 1, - układarka mas bitumicznych - co najmniej szt. 1, - walec ogumiony - co najmniej szt. 1, - walec stalowy wibr. - co najmniej szt.1, - koparko-ładowarka - co najmniej szt.1, - środki transportowe - co najmniej szt. 4, - zagęszczarka o wadze minimum 400 kg - co najmniej szt. 1,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego z 5 letnim doświadczeniem zawodowym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zaświadczenie z banku obsługującego oferenta o posiadaniu dostępu do linii kredytowej lub wolne środki na rachunku bankowym w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł, - posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 zł, wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy, względnie poszczególnych rat,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy, - kosztorys ofertowy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1. Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych lub zwiększenia zakresu robót 2. Zmiana kierownika robót w przypadku pozytywnie rozpatrzonego przez Zamawiającego wniosku uzasadniającego dokonanie takich zmian. 3. Zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 4. Zmiana podwykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatsulecinski.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 18, pokój nr 16 Wydział Dróg i Melioracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 10:00, miejsce: pok. nr 21 Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Sulęcinie ul. Lipowa 18 , 69-200 Sulęcin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Budowa Drugiego Żłobka Samorządowego na dz. nr 94 obr. 0047 m. Sulęcin w celu utworzenia 40 miejsc opieki
- Dostawa materiałów budowlanych w podziale na dwie części
- Usługa przeglądu oraz konserwacji klimatyzatorów w podziale na dwie części:
- Wykonanie rozbudowy, przebudowy i modernizacji istniejącego Przedszkola w Wędrzynie
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT DROGI GMINNEJ 270997K SĘKOWA "ĆWIERCI" W KM OD 0+215 DO KM 0+935 W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA, GMINA SĘKOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1374B na odcinku Słomianka - granica powiatu (Gm. Tykocin)
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku Serock - Wola Kiełpińska na terenie gm. Serock
- MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH POPRZEZ WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH I ULICACH NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE
- Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie gminy Tryńcza
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.