To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-26
Katowice: Dostawa artykułów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 138263 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79999 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych zgodnie z zakresami i opisem zawartym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Postanowienia wspólne dla zakresów: 1. Wszystkie oferowane do dostawy artykuły promocyjne muszą być nowe, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w SIWZ. 2. Wykonanie projektów, układów graficznych powinno być zgodne z zakresami i opisem zawartym w SIWZ. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej wzory: logo Kapitał Ludzki; Narodowa Strategia Spójności; logo Województwa Śląskiego; logo Unii Europejskiej; logo projektu DoktoRIS; logo Uniwersytetu Śląskiego - w dniu zawarcia umowy. 4. Wykonawca uzgodni i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji ostateczny wzór przedmiotu zamówienia zawierający m.in.: projekt, układ graficzny, propozycję tłoczeń, haftów, grawerów, nadruków bądź innej formy znakowania w terminie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 5. Zamawiający dokona akceptacji bądź zgłosi uwagi do ostatecznego wzoru przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia przekazania w/w wzoru przez Wykonawcę. 6. Wykonawca uwzględni i naniesie uwagi do ostatecznego wzoru przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia przekazania uwag przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po uprzednim uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego wzoru przedmiotu zamówienia. 8. W razie stwierdzenia braków lub wad w przedmiocie zamówienia bądź dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca obowiązany jest do jego uzupełnienia lub wymiany na zgodny z powyższymi warunkami na własny koszt, w terminie 5 dni kalendarzowych od zgłoszenia. 9. W ramach współpracy z Zamawiającym Wykonawca wyznaczy osobę prowadzącą zlecenie oraz osobę zastępującą. Współpraca będzie polegała na mailowej korespondencji z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, mieszczących się w gmachu przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach. 11. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym bez zastrzeżeń. 12. Dostawa przedmiotu umowy zostanie wykonana w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 15:00.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 18.93.11.00 - Plecaki 39.29.52.00 - Parasole .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia będzie współfinan. ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: - w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 (Zakresy nr I - VI), - w ramach realizacji projektu systemowego DoktoRIS - Program stypendialny na rzecz innowacyjnego Śląska Priorytet VIII Działanie 8.2 Poddziałanie 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji oraz działania Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 (Zakresy nr VII-VIII).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów promocyjnych - Długopis metalowy oraz Zestaw piśmienniczy: długopis i pióro kulkowe w pudełku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERMEDIA Paweł Kędzierski, Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16988,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10960,00
Oferta z najniższą ceną: 10960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19070,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów promocyjnych - Długopis ekologiczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CNS Group Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 45, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 765,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 740,00
Oferta z najniższą ceną: 480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 865,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa artykułów promocyjnych - Maskotka EFEŚ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GONZO S.C. ZPHU KRZYSZTOF ŁUSZCZ
jakie przetargi wygrała firma
GONZO S.C. ZPHU KRZYSZTOF ŁUSZCZ
- GONZO S.C. Z.P.H.U. Anna Łuszcz, Krzysztof Łuszcz, Milionowa 37, 93-193 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12296,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12750,00
Oferta z najniższą ceną: 12750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa artykułów promocyjnych - Kubek termiczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERMEDIA Paweł Kędzierski, Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3572,00
Oferta z najniższą ceną: 3572,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4920,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa artykułów promocyjnych - Plecak trójkątny na jedno ramię i torba na laptopa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERMEDIA Paweł Kędzierski, Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32126,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31705,00
Oferta z najniższą ceną: 31705,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa artykułów promocyjnych - Parasol automatyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERMEDIA Paweł Kędzierski, Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7888,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5550,00
Oferta z najniższą ceną: 5550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7380,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Organizacja strefy funduszy europejskich dla MJWPU podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 roku
- Dostawa materiałów promocyjnych dla AIPN (BAG-40/25)
- 4WOG-1200.2712.20.2025 Usługa wykonania materiałów promocyjnych
więcej: Plecaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.