Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-18
Biała Podlaska: Sprawa znak: ZZP.3520/4/08
Numer ogłoszenia: 13826 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, fax 083 3428297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa znak: ZZP.3520/4/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów i drukarek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Część 1 - 2200 PLN; Część 2 - 350 PLN..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 3) Zapewnią minimum 24 - miesięczny okres gwarancji na oferowane komputery. 4) Zapewnią minimum 36 - miesięczny okres gwarancji na oferowane monitory. 5) Zapewnią minimum 24 - miesięczny okres gwarancji na oferowane drukarki. 6) Zaakceptują niżej określone warunki płatności i zrealizują przedmiot zamówienia w terminach: I dostawa - do dnia 15.02.2008r. Płatność: - 35 000 zł - do dnia 29.02.2008r. - pozostała kwota - do dnia 31.03.2008r. II dostawa - do dnia 03.03.2008r. Płatność: - pierwsza rata w wysokości 40% wartości dostawy płatna w terminie 30 dni od daty dostawy; - druga rata w wysokości 30% wartości dostawy płatna w terminie 60 dni od daty dostawy; - trzecia rata w wysokości 30% wartości dostawy płatna w terminie 90 dni od daty dostawy; III dostawa - do dnia 15.03.2008r. Płatność: - pierwsza rata w wysokości 40% wartości dostawy płatna w terminie 30 dni od daty dostawy, - druga rata w wysokości 30% wartości dostawy płatna w terminie 60 dni od daty dostawy, - trzecia rata w wysokości 30% wartości dostawy płatna w terminie 90 dni od daty dostawy. Harmonogram dostaw i asortyment określa załącznik nr 2 do umowy. 7) Przejmą od zamawiającego zużyty sprzęt komputerowy w ilościach nie większych niż przedmiot zamówienia (ustawa z dnia 29 lipca 2005r o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, Dz.U. Nr 180 poz. 1495). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt jest oznaczony znakiem CE. 6. Dokumenty wskazane w załącznikach 41 - 42 potwierdzające spełnienie określonych przez zamawiającego wymagań. 7. Wypełnione załączniki nr 41 - 4A3 do siwz (zestawienie parametrów techniczno-użytkowych).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 15 zł, pok. 207 przy ul. Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym-cena 25 zł. Prośbę można przekazać na nr faksu 0-83/3428297..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Okopowa 3 pok. 105, 21-500 Biała Podlaska..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - 126 kpl; Notebook - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa Mono A4 sieciowa - 22 szt; Drukarka laserowa Mono A4 - 14 szt; Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa książek na potrzeby Biblioteki
- Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci; Grupowych treningów umiejętności społecznych (TUS) oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych
- Sukcesywne wykonanie, druk i dostawa materiałów informacyjnych
- "Budowa dróg gminnych ul. Bajeczna w Grabanowie oraz budowa drogi od km 0+008,3 do km 0+0801,32 w Sławacinku Starym"
- Świadczenie usługi cateringowej podczas realizacji programu BIP Erasmus+
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek mieszkalny (mieszkanie wspomagane) z wiatą na dwa samochody osobowe przy ul. Kolejowej 21A w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- "Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie" - DPG Kukuryki
- SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE DOSTAW I ODDANIE W NAJEM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ŚWIADCZENIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO TYCH URZĄDZEŃ DLA MOPS W RADOMIU
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego, jego montaż oraz pierwsze uruchomienie - BCU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.