To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-26
Sulechów: Dostawa wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego: Szkółka roślin ozdobnych i ogród winny; wchodzące w skład Lubuskiego Ośrodka Innowacji i Wdrożeń Agrotechnicznych w Kalsku. Część 1: Dostawa wraz z rozładunkiem narzędzi oraz drobnych akcesoriów niezbędnych przy uprawie roślin ozdobnych. Część 2: Dostawa wraz z rozładunkiem nawozów, podłoża, środków ochrony roślin i pojemników do uprawy roślin ozdobnych. Część 3: Dostawa wraz z rozładunkiem sadzonek winorośli. Część 4: Dostawa wraz z rozładunkiem kory sosnowej. (Postępowanie drugie).
Numer ogłoszenia: 138271 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110171 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie, ul. Armii Krajowej 51, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3528300, faks 068 3528303.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego: Szkółka roślin ozdobnych i ogród winny; wchodzące w skład Lubuskiego Ośrodka Innowacji i Wdrożeń Agrotechnicznych w Kalsku. Część 1: Dostawa wraz z rozładunkiem narzędzi oraz drobnych akcesoriów niezbędnych przy uprawie roślin ozdobnych. Część 2: Dostawa wraz z rozładunkiem nawozów, podłoża, środków ochrony roślin i pojemników do uprawy roślin ozdobnych. Część 3: Dostawa wraz z rozładunkiem sadzonek winorośli. Część 4: Dostawa wraz z rozładunkiem kory sosnowej. (Postępowanie drugie)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szkółki roślin ozdobnych i ogrodu winnego w ramach realizowanego zadania inwestycyjnego pt. Lubuski Ośrodek Innowacji i Wdrożeń Agrotechnicznych - Szkółka roślin ozdobnych i ogród winny. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem oraz do rozładowania przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki: Część 1: Dostawa wraz z rozładunkiem narzędzi oraz drobnych akcesoriów niezbędnych przy uprawie roślin ozdobnych - Załącznik nr 1 do siwz oraz załącznik 1a do siwz; Część 2: Dostawa wraz z rozładunkiem nawozów, podłoża, środków ochrony roślin i pojemników do uprawy roślin ozdobnych - Załącznik nr 2 do siwz oraz załącznik 2a do siwz; Część 3: Dostawa wraz z rozładunkiem sadzonek winorośli - Załącznik nr 3 do siwz; Część 4: Dostawa wraz z rozładunkiem kory sosnowej - Załącznik nr 4 do siwz. 4. Podane w częściach od nr 1 do nr 2 parametry stanowią parametry minimalne dla przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie elementów równoważnych przy zachowaniu dokładności i funkcjonalności przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w częściach od nr 1 do 2, musi spełnić wszystkie normy bezpieczeństwa, gwarantujące użytkownikowi bezpieczną eksploatację. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej w innych projektach, posiadająca odpowiednie certyfikaty, spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne. 6. Wykonawca zapewni, że przedmiot zamówienia, o którym mowa w części od nr 1 do nr 2 dostarczony Zamawiającemu, będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych. Przedmiot zamówienia w całości powinien być objęty gwarancją producenta. 7. Sadzonki winorosli nie powinny posiadać oznak uszkodzeń mechanicznych i chorobowych, a także nie powinny posiadać oznak przesuszenia, przegrzania lub pleśni. 8. Miejsce dostawy: Lubuski Ośrodek Innowacji i Wdrożeń Agrotechnicznych w Kalsku - Szkółka roślin ozdobnych i ogród winny, Dz. nr 1/52 (nie dotyczy zadania drugiego w części 1 oraz zadania drugiego w części 2). 9. Miejscem dostawy zadania drugiego w części 1 oraz zadania drugiego w części 2 jest: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie ul. Armii Krajowej 48, 66-100 Sulechów. 10. Przedmiot zamówienia (nie dotyczy zadania drugiego w części 1 oraz zadania drugiego w części 2) jest współfinansowany z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet 2: Stymulowanie wzrostu inwestycji w przedsiębiorstwach i wzmocnienie potencjału innowacyjnego. Działanie 2.4 Transfer badań, nowoczesnych technologii i innowacji ze świata nauki do przedsiębiorstw, ze środków Ministra Finansów oraz środków własnych Uczelni. 11.Zadanie drugie w części 1 oraz zadanie 2 w części 2 jest finansowane wyłącznie ze środków własnych Uczelni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.12.00 - Narzędzia ogrodnicze 44.51.13.00 - Motyki, kilofy, grace, widły i grabie oraz grabki plażowe 44.16.51.00 - Węże 34.91.21.00 - Wózki popychane 24.44.00.00 - Różne nawozy 24.45.30.00 - Środki chwastobójcze 24.45.70.00 - Środki grzybobójcze 24.45.40.00 - Regulatory wzrostu roślin 03.11.10.00 - Nasiona 03.12.00.00 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie 03.12.10.00 - Produkty ogrodnicze 03.12.11.00 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady 03.41.60.00 - Odpady drzewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet 2: Stymulowanie wzrostu inwestycji w przedsiębiorstwach i wzmocnienie potencjału innowacyjnego. Działanie 2.4 Transfer badań, nowoczesnych technologii i innowacji ze świata nauki do przedsiębiorstw, ze środków Ministra Finansów oraz środków własnych Uczelni (nie dotyczy zadania drugiego w części 1 oraz zadania drugiego w części 2).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa wraz z rozładunkiem narzędzi oraz drobnych akcesoriów niezbędnych przy uprawie roślin ozdobnych..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25616,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37441,20
Oferta z najniższą ceną: 37441,20 / Oferta z najwyższą ceną: 37441,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa wraz z rozładunkiem nawozów, podłoża, środków ochrony roślin i pojemników do uprawy roślin ozdobnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "VENTA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "VENTA" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe VENTA Spółka z o.o., ul. Karpacka 24, 20-868 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91356,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111708,62
Oferta z najniższą ceną: 111708,62 / Oferta z najwyższą ceną: 111708,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulechowie w roku 2025 - mięso wieprzowe, wołowe i wędliny; drób - II postępowanie
- Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Sulechów w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025- artykuły spożywcze, jajka, przyprawy, tłuszcze i nabiał, crispy.
- "Budowa odcinka drogi powiatowej nr 1176F w m. Sudoł, gm. Czerwieńsk"
- Budowa drogi ul. Przedwiośnie w Sulechowie
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1. Ilość zadań: 8
- Dostawa nawozów mineralnych do SDOO w Ciciborze Dużym oraz do Zakładów: ZDOO w Bezku (gm. Siedliszcze), ZDOO w Czesławicach (gm. Nałęczów) i ZDOO w Uhninie (gm. Dębowa Kłoda).
- Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.: część I - drzewa, część II - krzewy i pnącza, część III - byliny i trawy.
- Dostarczenie sadzonek i wykonanie nasadzeń wraz z pielęgnacją drzew, stanowiących nasadzenia kompensacyjne, na terenie Wałbrzycha
- Dostawa nawozów - część III
- Dostawa nawozu mineralnego dla IUNG - PIB w Puławach, RZD Wielichowo
więcej: Nasiona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.