eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieUbezpieczenie OC działalności (zarządzanie drogami) Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-09

Końskie: Ubezpieczenie OC działalności (zarządzanie drogami) Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich
Numer ogłoszenia: 138292 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41529 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki, ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie OC działalności (zarządzanie drogami) Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej działalności ZDP Końskie. Zakres ubezpieczenia: ( wykaz dróg, załącznik nr 1 ) - odpowiedzialność cywilna za szkody wyrządzone w związku ze sprawowaniem zarządu drogami powiatowymi . Ubezpieczeniu podlegają drogi, ulice, chodniki objęte nadzorem ZDP Końskie. Ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność gwarancyjną za szkody spowodowane: 1.Złym stanem nawierzchni drogi /ubytki warstwy bitumicznej w drogach, ulicach, poboczach dróg/, 2.Uszkodzeniami oznakowań i sygnalizacji dróg spowodowanymi przyczynami zewnętrznymi, o ile ubezpieczonemu można przypisać odpowiedzialność za powstałe szkody, 3.Śliskością nawierzchni i opadami śniegu w okresie zimowym , o ile uruchomienie akcji usuwania nastąpiło zgodnie z planem zimowego utrzymania dróg i o ile ubezpieczonemu można przypisać odpowiedzialność za powstałe szkody, 4.Śliskością nawierzchni w wyniku rozlania płynów i smarów, o ile ubezpieczonemu można przypisać odpowiedzialność za powstałe szkody, 5.Przedmiotami znajdującymi się na drodze /złamane drzewa, gałęzie drzew /rosnące w pasie drogowym/, itp./, również podczas silnych wiatrów i gwałtownych burz o ile ubezpieczonemu można przypisać odpowiedzialność za powstałe szkody, 6.Przedmiotami bezpośrednio spadającymi na drogę / drzew, gałęzi drzew rosnących w pasie drogowym/ również podczas silnych wiatrów i gwałtownych burz o ile ubezpieczonemu można przypisać odpowiedzialność za powstałe szkody Warunki dodatkowe: 1.Zgłoszenie szkody może nastąpić w formie pisemnej drogą pocztową lub elektroniczną oraz przez infolinię jeżeli Ubezpieczyciel taką dysponuje. 2.W przypadku informacji o wysokości odszkodowania może nastąpić przesłanie decyzji kierowanej do poszkodowanego również do wiadomości ubezpieczającego. Sposób opłacenia składki: kwartał , cztery razy w roku. Warunki szczególne: 1.Wszelkie ubezpieczenia, doubezpieczenia, które wystąpią w trakcie trwania okresu ubezpieczenia będą zawierane na takich samych warunkach i stawkach. 2.Przy ubezpieczeniu OC z tytułu prowadzenia działalności, po wystąpieniu szkody Ubezpieczyciel nie może odmówić doubezpieczenia do wysokości pierwotnej sumy ubezpieczenia. 3.Wszelkie szkody powstałe w okresie ubezpieczenia Ubezpieczony zgłasza Ubezpieczycielowi w ciągu 7 dni od momentu uzyskania o niej wiadomości. 4.Przedstawiciel Ubezpieczyciela przystępuje do likwidacji zgłoszonej szkody w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. 5.W przypadku wypłaty odszkodowania Ubezpieczyciel nie jest uprawniony do potrącania z kwoty odszkodowania rat jeszcze niewymagalnych lub też żądania zapłaty składek pozostałych do końca trwania okresu ubezpieczenia. 6.Odpowiedzialność Ubezpieczyciela rozpoczyna się dnia 24.04.2013 r. roku pod warunkiem opłacenia pierwszej składki w wyżej podanym terminie. Za termin zapłaty uznaje się datę złożenia dyspozycji przelewu w banku Ubezpieczonego. 7.Na równi z Ubezpieczającym/Ubezpieczonym ochroną ubezpieczeniową objęte są również osoby jego reprezentujące oraz jego pełnomocnicy lub pracownicy, którzy wyrządzili szkodę, w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych na rzecz Ubezpieczającego/Ubezpieczonego. Pokryte są również szkody powstałe wskutek rażącego niedbalstwa osób, za które Ubezpieczający/Ubezpieczony ponosi odpowiedzialność. 8.Ubezpieczyciel oprócz szkód na mieniu i na osobie pokrywa również czyste straty finansowe oraz utracone korzyści poszkodowanego, które ten poszkodowany mógłby osiągnąć, gdyby nie doszło do zdarzenia szkodowego. 9.Ubezpieczyciel pokrywa szkody będące następstwem wypadku/zdarzenia, który miał miejsce w okresie ubezpieczenia, a był bezpośrednią przyczyną powstania szkody /szkoda to uszkodzenie, utrata rzeczy/mienia lub śmierć, uszkodzenie ciała, rozstrój zdrowia, czysta strata majątkowa lub utracone korzyści /. 10.Składka za ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności uwzględnia wykupienie udziału własnego w szkodzie, i franszyzy integralnej. 11.Ubezpieczyciel wypłaca odszkodowanie lub świadczenie w terminie 30 dni od dnia otrzymania informacji od ubezpieczającego o szkodzie. 12.Ubezpieczyciel wyznaczy i wskaże Ubezpieczającemu osoby (wraz z numerami telefonów, adresami e-mailowymi i adresem do korespondencji), które z ramienia Ubezpieczyciela będą zajmowały się likwidacją szkód . Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane zostało w terminie Od dnia 24.04.2013 godz. 0:00 do dnia 24.04.2014 godz. 23:59..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, Aleje Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.