eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja oddziału Otolaryngologii z dostosowaniem pomieszczeń zgodnie z rozporządzeniem MZ z dnia 22.06.2005 r. (oraz nowelizacją rozporządzenia z dnia 10.11.2006 r.)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-21

POZYCJA 13829

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja oddziału Otolaryngologii z dostosowaniem pomieszczeń zgodnie z rozporządzeniem MZ z dnia 22.06.2005 r. (oraz nowelizacją rozporządzenia z dnia 10.11.2006 r.) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr Jana Bogdanowicza, do kontaktów: Rudzińska Katarzyna, ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5098403, fax 022 5098404, e-mail: dzial.dzp@szpital-nieklanska.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-nieklanska.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja oddziału Otolaryngologii z dostosowaniem pomieszczeń zgodnie z rozporządzeniem MZ z dnia 22.06.2005 r. (oraz nowelizacją rozporządzenia z dnia 10.11.2006 r.). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr. Jana Bogdanowicza z siedzibą w Warszawie 03-924, przy ul. Niekłańskiej 4/24. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja oddziału Otolaryngologii z dostosowaniem pomieszczeń zgodnie z rozporządzeniem MZ z dnia 22.06.2005 r.\ (oraz nowelizacją rozporządzenia z dnia 10.11.2006 r.) - szczegóły zostały określone w SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 8.Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem wykonania przedmiotu zamówienia. 9.Wykaz wykonywanych robót obejmujących przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat - do każdej pozycji należy dołączyć referencje. 10.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12.Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wraz z przewidzianym zakresem robót i kwalifikacjami. 13.Kosztorys ofertowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000.00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 12.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców składających oferty będziemy wymagać spełnienia następujących warunków podmiotowych: 1. Nie podlegania wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ww. ustawy; 3. Będą związani ofertą przez okres 60 dni, licząc od upływu terminu składania ofert; 4. Posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5. Posiadania urządzeń i sprzętu, który umożliwi sprawne wywiązanie się z umowy; 6. Minimum trzy - letniego doświadczenia w tego typu działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: warunki wymagane nie podlegają ocenie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do składanej oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia 1.Wypełniony druk OFERTA. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy. 3.Kopia dowodu wniesienia wadium. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 1 ustawy. 6.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że podmiot składający ofertę nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 7.Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt4-8 oraz w art.24 ust.1 pkt9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem wykonania przedmiotu zamówienia. 9.Wykaz wykonywanych robót obejmujących przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat - do każdej pozycji należy dołączyć referencje. 10.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.Kopie Decyzji nadania Nr NIP i Zaświadczenia o nadaniu Nr REGON. 12.Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wraz z przewidzianym zakresem robót i kwalifikacjami. 13.Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty brutto 90 2. Termin realizacji 5 3. Okres gwarancji 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-nieklanska.org.pl. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - została udostępniona na stronie internetowej: www.szpital-nieklanska.org.pl. Dokumentację techniczną można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Zamówień Publicznych, w godz. 8-14, po uprzednim wniesieniu w kasie Szpitala opłaty w wysokości 60,00 zł. (w przypadku odbioru w formie papierowej), ew. w wysokości 2,00 zł. ( w przypadku odbioru na płycie CD - rysunki wykonane są w programie AUTOCAD). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 10:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 11:00, Oferty zostaną otwarte w dniu, w którym upływa termin składania ofert - o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego, w \Dużej Sali Konferencyjnej\ znajdującej się na parterze.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie publikowano wstępnego ogłoszenia informacyjnego dotyczącego tego samego zamówienia. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.