eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławPrzetarg nieograniczony M-18/2008 na dostawę gazów technicznych w butlach na potrzeby PSZOZ Inowrocław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Inowrocław: Przetarg nieograniczony M-18/2008 na dostawę gazów technicznych w butlach na potrzeby PSZOZ Inowrocław
Numer ogłoszenia: 138366 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony M-18/2008 na dostawę gazów technicznych w butlach na potrzeby PSZOZ Inowrocław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia stanowi dostawa gazów medycznych i technicznych w ilościach i asortymencie, wymienionym w załączniku nr 1 do SIWZ, z podziałem na zadania: Pakiet 1 - tlen medyczny w butlach, Pakiet 2 - gazy techniczne w butlach, Pakiet 3 - podtlenek azotu w butlach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.11.00.00 - Gazy Kod CPV wg słownika 2008: 24.10.00.00 - Gazy Oryginalny kod CPV: 24.11.11.70 - Tlen Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.19.00 - Tlen Oryginalny kod CPV: 24.11.10.00 - Gazy przemysłowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.00.00 - Gazy przemysłowe Oryginalny kod CPV: 24.11.11.60 - Azot Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.17.00 - Azot .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYMOGI FORMALNE DOTYCZĄCE OFERTY: Oferta oraz inne oświadczenia odpowiadające na treść niniejszej specyfikacji wymagają formy pisemnej w języku polskim, Oferta winna być dostarczona Zamawiającemu w zamkniętej kopercie oznaczonej hasłem na adres podany w ogłoszeniu o przetargu i niniejszej SIWZ. W przypadku przesłania oferty pocztą, hasło należy umieścić na kopercie wewnętrznej, Wszelkie poprawki dokonywane przez oferenta w ofercie muszą być sygnowane jego podpisem, Oferta musi być złożona w terminie podanym w ogłoszeniu, Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty ze względów formalnych, gdy: a)nie odpowiada szczegółowym warunkom ogłoszenia o przetargu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , b)nie zawiera wszystkich cen oferowanych artykułów, c)jest nieczytelna, d)jest nie podpisana, e)została złożona przez osoby nieupoważnione do działania w imieniu oferenta. UWAGA!!! 1) Wszystkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 2) Zamawiający zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji należy oddzielić w ofercie jako osobną część z naniesieniem napisu: informacje zastrzeżone. 3) Przekazywanie oświadczeń i dokumentów oraz wymiana informacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie, zgodnie z wyborem Zamawiającego w formie PISEMNEJ, lub faxem. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: 3.1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 164, poz. 1163 z dnia 21 sierpnia 2006 r.) wzór oświadczenia określa zał. nr 2 do SIWZ. 3.2. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 3.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca dołącza do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę dokumenty a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta, c)aktualne( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta, d)Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.4. Dokument potwierdzający posiadanie stałego magazynu na terenie RP 3.5. Certyfikat CE oraz w przypadku gazów medycznych zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i produktów biobójczych. 3.6. wykaz zrealizowanych zamówień o podobnej treści w ciągu ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Wykonawcy, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy, zostaną wezwani do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. UWAGA!!! 1)Wymienione wyżej dokumenty stanowią integralną część oferty i winny być do niej obowiązkowo dołączone. 2)Oferta cenowa (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ) i wszystkie załączniki do oferty winny być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do występowania w imieniu oferenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych PSZOZ Inowrocław ul. Poznańska 97 88-100 Inowrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Z-cy Dyrektora ds. Administracyjno - Technicznych PSZOZ Inowrocław ul. Poznańska 97 88-100 Inowrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 tlen medyczny w butlach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlen medyczny w butlach w ilości 1 000 metrów sześciennych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.70-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 gazy techniczne w butlach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: tlenu technicznego, acetylenu, i dwutlenku węgla według ilości określonych w załączniku nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 podtlenek azotu w butlach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podtlenku azotu w butlach w ilości 450 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.60-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.