Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-16
Elbląg: Promocja projektu pn. Doposażenie laboratoriów i pomieszczeń Elbląskiego Parku Technologicznego
Numer ogłoszenia: 138367 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja projektu pn. Doposażenie laboratoriów i pomieszczeń Elbląskiego Parku Technologicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Promocja projektu pn. Doposażenie laboratoriów i pomieszczeń Elbląskiego Parku Technologicznego Przedmiot główny: CPV: 79.34.22.00 - 5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie promocji Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu pn. Doposażenie laboratoriów i pomieszczeń Elbląskiego Parku Technologicznego. Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 2. Zakres zamówienia obejmuje niżej wymienione elementy kampanii promocyjnej: I. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego roll-up`a 1) Dane techniczne: rozmiar: 100 cm szerokości x 200 cm wysokości, elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, konstrukcja: aluminiowa kaseta z dwiema stópkami, składany maszt, klip do przymocowania reklamy, torba transportowa, materiał: wkład drukowany na banerze winylowym, powlekanym 510 gram, nakład: 2 sztuki, 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. II. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego tablic wizualizacyjnych 1) Dane techniczne: rozmiar; 100 cm szerokości x 70 cm wysokości, elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, materiał: spienione PCV, grubość 5mm, wydruk na folii, całość laminowana laminatem, nakład: 3 sztuki, 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. III. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego teczek konferencyjnych 1) Dane techniczne: format: A4, trzy skrzydełka przytrzymujące dokumenty, elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, materiał: sztywny karton dwustronnie bielony, foliowany/UV, gramatura: 300 gram, szerokość grzbietu 5 mm, nakład: 250 sztuk, 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. IV. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego notatników 1) Dane techniczne: format: A4, 50 kartek w kratkę, papier offsetowy 90 gram/m2 z podkładką z białego kartonu 0,3 mm, kartki zadrukowane jednostronnie fullkolor, elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, dane teleadresowe, nakład: 250 sztuk, 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. V. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego długopisów 1) Dane techniczne: typ: długopis metalowy, naciskowy mechanizm (ze sprężyną) odkrywania wkładu, kolor czarny, typ nadruku: nadruk monochromatyczny, w dwóch miejscach grawerowany, jeden kolor, nakład: 250 sztuk, 2) Projekt graficzny powinien uwzględniać zamieszczenie na długopisie co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności, b) logo Unii Europejskiej. VI. Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie w gazecie ogólnopolskiej opinii (wydanie ogólnokrajowe), dział ogłoszenia, materiału promocyjnego 1) Dane techniczne: rozmiary: 12 modułów elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, kolor: full kolor 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. VII. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego toreb konferencyjnych 1) Dane techniczne: wymiary: szerokość 24 cm x dno 10 cm x wysokość 35 cm, elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, rodzaj papieru: kreda biała laminowana na błyszcząco na zewnątrz gramatura: 170g/m2, ilość kolorów nadruku na stronie pierwszej: 1, ilość kolorów nadruku na stronie drugiej: 0, uchwyt: sznureczek bawełniany sztuk: 250 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. VIII. Przygotowanie i emisja tygodniowa banera reklamowego (billboard lub box śródtekstowy lub skycraper) w ogólnopolskim serwisie internetowym opinii Reklama powinna być zamieszczona na podstronie biznesowej (użytkownicy powyżej 3 mln, odsłon powyżej 50 mln, zasięg wśród internautów powyżej 16%). Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie w materiałach co najmniej następujących elementów: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. IX. Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu tablicy pamiątkowej Dane techniczne: wymiary: szerokość 90 cm x wysokość 70 cm elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, materiał: PCV grubość 8 mm, wyklejona z nadrukiem solwentowym pokryta laminatem UV, sztuk: 1 Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie w materiałach co najmniej następujących elementów: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 3. Zamieszczanie publikacji w prasie i ogłoszeń w serwisie internetowym polegać będzie na zamieszczeniu artykułu reklamowego (prasa) banera (Internet) przez Wykonawcę. Realizacja materiałów promocyjnych polegać będzie na przygotowaniu i dostarczeniu przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych określonych w Sekcji II. pkt II.1.3) ppkt 2. ogłoszenia. 4. Informacje ogólne: a) Zamówienie obejmuje cały proces technologiczny: opracowanie graficzne, skład, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego i montaż (jeśli dotyczy). b) Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia minimum 2 korekt redakcyjnych projektu graficznego oraz składu, treści artykułu (jeżeli dotyczy). c) Wykonawca dokona korekty autorskiej. d) Wszystkie materiały promocyjne muszą być wykonane zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury na lata 2007-2013 w zakresie informacji i promocji Beneficjentów, które są opisane w dokumencie Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, dostępnymi pod linkiem: http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134 e) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu min. 3 projekty wstępne każdego z materiałów promocyjnych - do wyboru, w terminie 5 dni od podpisania umowy. 5. Zamawiający wymaga udzielenia 5 lat gwarancji na tablicę pamiątkową, o której mowa w Sekcji II. pkt II.1.3) ppkt 2.IX. ogłoszenia. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1 100,00 złotych (słownie: jeden tysiąc sto złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) 1 usługi przygotowania projektu i wykonania materiałów reklamowych, b) 1 usługi przygotowania projektu i zamieszczenia ogłoszenia w prasie, c) 1 usługi przygotowania projektu i zamieszczenia ogłoszenia w Internecie, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli w ramach jednej usługi wykonane będą wymienione w pkt a), b) i c) usługi. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba usług, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 1. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA 3 miesiące od daty udzielenia zamówienia 2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ: a) Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.3.2) ogłoszenia tj. należy podać informacje, czy usługa polegała na: - przygotowaniu projektu i wykonaniu materiałów reklamowych, - przygotowaniu projektu i zamieszczeniu ogłoszenia w prasie, - przygotowaniu projektu i zamieszczeniu ogłoszenia w Internecie. b) Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. c) Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania usług, podając datę i kurs. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.3.2) ogłoszenia. e) Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanego przez osoby fizyczne Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2c do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty zawierajace oświadczenia, że: - nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument zawierający oświadczenie, że: - Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 8. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Pełna autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymania w ruchu: Aparat rtg mobilny uDR 370i - szt.1 oraz Aparat rtg mobilny uDR 380i - szt. 2 wraz z wyposażeniem w Zakładzie Radiologii w WSZ w Elblągu.
- Zapewnienie opieki gwarantującej uczniom bezpieczny dowóz i odwóz do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2025 roku
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z akcesoriami dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
- Świadczenie usługi cateringowej/gastronomicznej podczas warsztatów/spotkań w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- Produkcja i reklama filmów video promujących usługi sieci EURES
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu "Odbudowa różnorodności biologicznej doliny Nidy, poprzez odbudowę korytarzy ekologicznych i zwiększenie retencji gruntowej"
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.