eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągPromocja projektu pn. Doposażenie laboratoriów i pomieszczeń Elbląskiego Parku Technologicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-16

Elbląg: Promocja projektu pn. Doposażenie laboratoriów i pomieszczeń Elbląskiego Parku Technologicznego
Numer ogłoszenia: 138367 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja projektu pn. Doposażenie laboratoriów i pomieszczeń Elbląskiego Parku Technologicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Promocja projektu pn. Doposażenie laboratoriów i pomieszczeń Elbląskiego Parku Technologicznego Przedmiot główny: CPV: 79.34.22.00 - 5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie promocji Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu pn. Doposażenie laboratoriów i pomieszczeń Elbląskiego Parku Technologicznego. Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 2. Zakres zamówienia obejmuje niżej wymienione elementy kampanii promocyjnej: I. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego roll-up`a 1) Dane techniczne: rozmiar: 100 cm szerokości x 200 cm wysokości, elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, konstrukcja: aluminiowa kaseta z dwiema stópkami, składany maszt, klip do przymocowania reklamy, torba transportowa, materiał: wkład drukowany na banerze winylowym, powlekanym 510 gram, nakład: 2 sztuki, 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. II. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego tablic wizualizacyjnych 1) Dane techniczne: rozmiar; 100 cm szerokości x 70 cm wysokości, elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, materiał: spienione PCV, grubość 5mm, wydruk na folii, całość laminowana laminatem, nakład: 3 sztuki, 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. III. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego teczek konferencyjnych 1) Dane techniczne: format: A4, trzy skrzydełka przytrzymujące dokumenty, elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, materiał: sztywny karton dwustronnie bielony, foliowany/UV, gramatura: 300 gram, szerokość grzbietu 5 mm, nakład: 250 sztuk, 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. IV. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego notatników 1) Dane techniczne: format: A4, 50 kartek w kratkę, papier offsetowy 90 gram/m2 z podkładką z białego kartonu 0,3 mm, kartki zadrukowane jednostronnie fullkolor, elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, dane teleadresowe, nakład: 250 sztuk, 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. V. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego długopisów 1) Dane techniczne: typ: długopis metalowy, naciskowy mechanizm (ze sprężyną) odkrywania wkładu, kolor czarny, typ nadruku: nadruk monochromatyczny, w dwóch miejscach grawerowany, jeden kolor, nakład: 250 sztuk, 2) Projekt graficzny powinien uwzględniać zamieszczenie na długopisie co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności, b) logo Unii Europejskiej. VI. Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie w gazecie ogólnopolskiej opinii (wydanie ogólnokrajowe), dział ogłoszenia, materiału promocyjnego 1) Dane techniczne: rozmiary: 12 modułów elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, kolor: full kolor 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. VII. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego toreb konferencyjnych 1) Dane techniczne: wymiary: szerokość 24 cm x dno 10 cm x wysokość 35 cm, elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, rodzaj papieru: kreda biała laminowana na błyszcząco na zewnątrz gramatura: 170g/m2, ilość kolorów nadruku na stronie pierwszej: 1, ilość kolorów nadruku na stronie drugiej: 0, uchwyt: sznureczek bawełniany sztuk: 250 2) Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie na materiałach co najmniej: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. VIII. Przygotowanie i emisja tygodniowa banera reklamowego (billboard lub box śródtekstowy lub skycraper) w ogólnopolskim serwisie internetowym opinii Reklama powinna być zamieszczona na podstronie biznesowej (użytkownicy powyżej 3 mln, odsłon powyżej 50 mln, zasięg wśród internautów powyżej 16%). Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie w materiałach co najmniej następujących elementów: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. IX. Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu tablicy pamiątkowej Dane techniczne: wymiary: szerokość 90 cm x wysokość 70 cm elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, materiał: PCV grubość 8 mm, wyklejona z nadrukiem solwentowym pokryta laminatem UV, sztuk: 1 Projekt graficzny powinien być spójny graficznie z pozostałymi elementami promocyjnymi oraz uwzględniać zamieszczenie w materiałach co najmniej następujących elementów: a) logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem Program Regionalny, b) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) herb województwa Warmińsko-Mazurskiego, d) hasło promocyjne RPO Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy, e) informacje o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 3. Zamieszczanie publikacji w prasie i ogłoszeń w serwisie internetowym polegać będzie na zamieszczeniu artykułu reklamowego (prasa) banera (Internet) przez Wykonawcę. Realizacja materiałów promocyjnych polegać będzie na przygotowaniu i dostarczeniu przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych określonych w Sekcji II. pkt II.1.3) ppkt 2. ogłoszenia. 4. Informacje ogólne: a) Zamówienie obejmuje cały proces technologiczny: opracowanie graficzne, skład, druk, dostawę do siedziby Zamawiającego i montaż (jeśli dotyczy). b) Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia minimum 2 korekt redakcyjnych projektu graficznego oraz składu, treści artykułu (jeżeli dotyczy). c) Wykonawca dokona korekty autorskiej. d) Wszystkie materiały promocyjne muszą być wykonane zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury na lata 2007-2013 w zakresie informacji i promocji Beneficjentów, które są opisane w dokumencie Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, dostępnymi pod linkiem: http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134 e) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu min. 3 projekty wstępne każdego z materiałów promocyjnych - do wyboru, w terminie 5 dni od podpisania umowy. 5. Zamawiający wymaga udzielenia 5 lat gwarancji na tablicę pamiątkową, o której mowa w Sekcji II. pkt II.1.3) ppkt 2.IX. ogłoszenia. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1 100,00 złotych (słownie: jeden tysiąc sto złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) 1 usługi przygotowania projektu i wykonania materiałów reklamowych, b) 1 usługi przygotowania projektu i zamieszczenia ogłoszenia w prasie, c) 1 usługi przygotowania projektu i zamieszczenia ogłoszenia w Internecie, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli w ramach jednej usługi wykonane będą wymienione w pkt a), b) i c) usługi. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba usług, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 1. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA 3 miesiące od daty udzielenia zamówienia 2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ: a) Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.3.2) ogłoszenia tj. należy podać informacje, czy usługa polegała na: - przygotowaniu projektu i wykonaniu materiałów reklamowych, - przygotowaniu projektu i zamieszczeniu ogłoszenia w prasie, - przygotowaniu projektu i zamieszczeniu ogłoszenia w Internecie. b) Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. c) Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania usług, podając datę i kurs. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.3.2) ogłoszenia. e) Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanego przez osoby fizyczne Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2c do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty zawierajace oświadczenia, że: - nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument zawierający oświadczenie, że: - Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 8. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.