To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Sadowne: Wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury z Biblioteką Gminną w Sadownem
Numer ogłoszenia: 138396 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94280 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sadowne, ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne, woj. mazowieckie, tel. 025 6753251, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury z Biblioteką Gminną w Sadownem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury z Biblioteką Gminną w Sadownem. Obejmuje dostawę z podziałem na części w zakresie: Część 1. Dostawa mebli biurowych Część 2. Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń Część 3. Dostawa urządzenia fotokopiującego Opis poszczególnych części zamówienia znajduje się w załączniki nr 5a, 5b i 5c do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 44.42.32.00 - Drabiny 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków PROW 2007 - 2013 w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WENA Beata Turek, Zimna Woda, 38-203 Szabnie, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58927,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44340,00
Oferta z najniższą ceną: 44340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78538,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SLASH Sp. z o.o., ul. Żenczykowskiego 2 c, 00-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15615,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10558,00
Oferta z najniższą ceną: 9152,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10765,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DOSTAWA URZADZENIA FOTOKOPIUJACEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- merkator Sp. z o.o. ODDZIAŁ W SIEDLCACH, ul. Kilińskiego 39, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12000,00
Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania rozszerzającego funkcjonalność posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA HR wraz z niezbędnymi licencjami"
- Dostawy sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz budżetem dla Gminy Miasta Brodnica
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- Zestaw do analizy i zbierania danych pomiarowych.
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Zakup i dostawa mebli do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.