eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto › Przetarg - Dobudowa do budynku szpitala klatki schodowej i dokończenie remontu oddziału dziecięcego. Nr sprawy ZP,PN ( 8 ) 2008 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Nowe Miasto: Przetarg - Dobudowa do budynku szpitala klatki schodowej i dokończenie remontu oddziału dziecięcego. Nr sprawy ZP,PN ( 8 ) 2008 r
Numer ogłoszenia: 138456 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, fax 048 6740040.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg - Dobudowa do budynku szpitala klatki schodowej i dokończenie remontu oddziału dziecięcego. Nr sprawy ZP,PN ( 8 ) 2008 r.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie na wykonanie robót budowlanych - zakres robót: Powierzchnia zabudowy projektowana - 22,05 m2 Powierzchnia użytkowa remontowana - 131,26 m2 Kubatura projektowana 68,13 m3 polegających na : a)wykonanie klatki schodowej oraz dokończenie remontu oddziału dziecięcego w budynku szpitala. Projektowana klatka schodowa zastąpi istniejące schody wewnątrz budynku i będzie spełniała funkcję drogi ewakuacyjnej. Wykonano wcześniej remont częściowy oddziału dziecięcego, pozostał do wykonania remont w części wyższej oddziału i połączenia obydwu poziomów pochylnią w miejsce istniejących schodów, oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień :Kod CPV 45000000-7. Wartość szacunkowa wynosi 49.169,05 euro

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złozenia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będącymi osobami fizycznymi,osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności , lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają doświadczenie zawodowe ,wyrażające się zrealizowaniem lub aktualną realizacją ,w okresie 5 lat ,co najmniej 2 wykonanych w robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, 3)dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi udokumentowane uprawnienia budowlane, 4)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie wymaganych warunków , opisanych powyżej będzie dokonane na podstawie załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń , o których mowa powyżej zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art 22 ust 1 oraz 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( potwierdzającej prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym podmiotem zamówieni) - wystawiony (e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert , 4) szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony wg przedmiarów robót , Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,stosuje się do przepisów § 2 zawartych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty powinny być składane (Dz. U. z 2006r Nr 87 poz. 605), 5)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Kopia uprawnień Kierownika budowy i zaświadczenia Izby Inżynierskiej) ; 6)wykaz wykonanych(zakończonych) robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( co najmniej dwóch robót) z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie ; 7)oryginał lub kserokopię polisy lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , 8)inne dokumenty zawarte w SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: S P Z O Z ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n/P. Opłata 40 .00 Waluta: PLN Płatne w kasie Banku Spółdzielczego w Belsku Dużym na konto nr.75 9116 0001 0001 4616 2000 0001.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n/P - budynek administracyjny (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.