eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaOpracowanie i wykonanie podziałów geodezyjnych działek w celu poszerzenia pasów 8 dróg



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Wieliczka: Opracowanie i wykonanie podziałów geodezyjnych działek w celu poszerzenia pasów 8 dróg
Numer ogłoszenia: 138489 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biskupice z/s w Trąbkach, Wieliczka 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i wykonanie podziałów geodezyjnych działek w celu poszerzenia pasów 8 dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i dokonanie podziałów geodezyjnych działek przyległych do dróg w celu poszerzenia pasów tych dróg : Zad.1.Działek przyległych do drogi o nr dz. 605 w Bodzanowie: 34 działek ewidencyjnych o numerach: 570, 571, 572/1, 572/2, 573, 574/1, 574/2, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582/2, 582/1, 583/1, 585, 586, 587, 606, 607/1,607/2, 608, 609, 610/6, 610/4, 611, 612/1, 612/4, 613, 614/2, 612/5, 614/3. Zad.2.Działek przyległych do drogi o nr 209/2 w Szczygłowie: 12 działek ewidencyjnych o numerach: 208/9, 208/10, 208/11, 208/12, 221/1, 220, 219, 218, 217, 216, 215, 214. Zad.3. Działek przyległych do drogi o nr 243 w Zabłociu: 16 działek ewidencyjnych o nume-rach:412/3, 416/22, 416/29, 416/27, 208, 209, 210, 211, 212/1, 212/2, 238/1, 238/2, 239/1, 239/4, 240, 242 Zad.4. Działek przyległych do drogi o nr 67 w Sławkowicach: 42 działek ewidencyjnych o numerach: 34 , 36 , 37/2 , 38/1 , 38/2 , 40/2 , 43 , 44 , 45 , 46 , 52/2 , 52/3 , 52/5 , 52/6 , 52/10 , 53/4 , 56 , 57 , 195 , 197 , 68 , 69 , 70/1 , 71 , 72 , 73 , 74 ,75 , 76 , 77/2 , 78 , 79/2 , 80 , 81 , 82 , 83 , 86 , 87 , 90/1 , 92 , 194/2 , 194/3 Zad.5. Działek przyległych do drogi o nr 459 w Jawczycach: 29 działek ewidencyjnych o numerach:460/1 , 461 , 462 , 464 , 465 , 467 , 468 , 469/1 , 469/2 ,472/1 , 472/3 , 472/4 , 473/2 , 474/2 , 474/6 , 475,476 , 477 , 478 , 422 , 423/4 ,423/3, 425 , 450 , 453 , 454 , 455 ,456 , 458/2 Zad.6. Działek przyległych do drogi o nr 193 w Biskupicach: 29działek ewidencyjnych o numerach: 207 , 208 , 209 , 175 , 176 , 177 , 178 , 179/1 , 179/2 , 180 , 199/4, 201 , 202 , 204/1 , 204/2 , 205 , 206 , 181 , 182/1 , 183/2 , 183/3 , 184 , 185/3 , 185/4 , 186/1 , 187/3 , 187/4, 187/2, 188. Zad.7. Działek przyległych do drogi o nr 228 w Sułowie: 16 działek ewidencyjnych o nume-rach: 36/2 , 36/3 , 36/4 , 31 , 30 ,25 , 66 , 67 , 68 , 101 , 102/1 , 104 , 65 , 64 , 37, 39. Zad.8. Działek przyległych do drogi o nr 72 w Tomaszkowicach: 23 działek ewidencyjnych o numerach:62/1, 62/4, 61/1, 61/4, 64, 65/1, 65/4, 67, 69/1,68/5, 68/4, 68/2, 71/3, 71/4, 71/2, 73,445, 446/51, 446/13, 446/56, 446/57, 446/33, 446/34

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunkiem jest prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej odpowiadającej swoim zakresem przedmio-towi zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunkiem jest dysponowanie osobą, która posiada wymagane uprawnienia do wykonywania rozgraniczenia i podziałów nieru-chomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. . 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na wskutek okolicz-ności określonych w art. 24 ustawy Pzp. Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie spo-łeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez sprawdzenie czy Wykonawca dołączył do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty, czy z ich treści wynika spełnianie warunków udziału w postępowaniu i czy są one podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów należy dołączyć do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: oświadczenie, że Wykonawca 1) spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w punkcie 5. SIWZ, 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. dokumenty: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. w zakresie rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biskupice z/s w Trąbkach pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 09:00, miejsce: W sekretariacie Urzędu Gminy Biskupice w miejscowości Trąbki - pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i dokonanie podziałów geodezyjnych działek przyległych do dróg w celu poszerzenia pasów tych dróg : Zad.1.Działek przyległych do drogi o nr dz. 605 w Bodzanowie: 34 działek ewidencyjnych o numerach: 570, 571, 572/1, 572/2, 573, 574/1, 574/2, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582/2, 582/1, 583/1, 585, 586, 587, 606, 607/1,607/2, 608, 609, 610/6, 610/4, 611, 612/1, 612/4, 613, 614/2, 612/5, 614/3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i dokonanie podziałów geodezyjnych działek przyległych do dróg w celu poszerzenia pasów tych dróg : Zad.1.Działek przyległych do drogi o nr dz. 605 w Bodzanowie: 34 działek ewidencyjnych o numerach: 570, 571, 572/1, 572/2, 573, 574/1, 574/2, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582/2, 582/1, 583/1, 585, 586, 587, 606, 607/1,607/2, 608, 609, 610/6, 610/4, 611, 612/1, 612/4, 613, 614/2, 612/5, 614/3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-0, 74.22.50.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad.2.Działek przyległych do drogi o nr 209/2 w Szczygłowie: 12 działek ewidencyjnych o numerach: 208/9, 208/10, 208/11, 208/12, 221/1, 220, 219, 218, 217, 216, 215, 214..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.2.Działek przyległych do drogi o nr 209/2 w Szczygłowie: 12 działek ewidencyjnych o numerach: 208/9, 208/10, 208/11, 208/12, 221/1, 220, 219, 218, 217, 216, 215, 214..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-0, 74.22.50.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad.3. Działek przyległych do drogi o nr 243 w Zabłociu: 16 działek ewidencyjnych o nume-rach:412/3, 416/22, 416/29, 416/27, 208, 209, 210, 211, 212/1, 212/2, 238/1, 238/2, 239/1, 239/4, 240, 242.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.3. Działek przyległych do drogi o nr 243 w Zabłociu: 16 działek ewidencyjnych o nume-rach:412/3, 416/22, 416/29, 416/27, 208, 209, 210, 211, 212/1, 212/2, 238/1, 238/2, 239/1, 239/4, 240, 242.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-0, 74.22.50.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad.4. Działek przyległych do drogi o nr 67 w Sławkowicach: 42 działek ewidencyjnych o numerach: 34 , 36 , 37/2 , 38/1 , 38/2 , 40/2 , 43 , 44 , 45 , 46 , 52/2 , 52/3 , 52/5 , 52/6 , 52/10 , 53/4 , 56 , 57 , 195 , 197 , 68 , 69 , 70/1 , 71 , 72 , 73 , 74 ,75 , 76 , 77/2 , 78 , 79/2 , 80 , 81 , 82 , 83 , 86 , 87 , 90/1 , 92 , 194/2 , 194/3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.4. Działek przyległych do drogi o nr 67 w Sławkowicach: 42 działek ewidencyjnych o numerach: 34 , 36 , 37/2 , 38/1 , 38/2 , 40/2 , 43 , 44 , 45 , 46 , 52/2 , 52/3 , 52/5 , 52/6 , 52/10 , 53/4 , 56 , 57 , 195 , 197 , 68 , 69 , 70/1 , 71 , 72 , 73 , 74 ,75 , 76 , 77/2 , 78 , 79/2 , 80 , 81 , 82 , 83 , 86 , 87 , 90/1 , 92 , 194/2 , 194/3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.46.30-0, 74.22.50.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad.5. Działek przyległych do drogi o nr 459 w Jawczycach: 29 działek ewidencyjnych o numerach:460/1 , 461 , 462 , 464 , 465 , 467 , 468 , 469/1 , 469/2 ,472/1 , 472/3 , 472/4 , 473/2 , 474/2 , 474/6 , 475,476 , 477 , 478 , 422 , 423/4 ,423/3, 425 , 450 , 453 , 454 , 455 ,456 , 458/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.5. Działek przyległych do drogi o nr 459 w Jawczycach: 29 działek ewidencyjnych o numerach:460/1 , 461 , 462 , 464 , 465 , 467 , 468 , 469/1 , 469/2 ,472/1 , 472/3 , 472/4 , 473/2 , 474/2 , 474/6 , 475,476 , 477 , 478 , 422 , 423/4 ,423/3, 425 , 450 , 453 , 454 , 455 ,456 , 458/2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-0, 74.22.50.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad.6. Działek przyległych do drogi o nr 193 w Biskupicach: 29działek ewidencyjnych o numerach: 207 , 208 , 209 , 175 , 176 , 177 , 178 , 179/1 , 179/2 , 180 , 199/4, 201 , 202 , 204/1 , 204/2 , 205 , 206 , 181 , 182/1 , 183/2 , 183/3 , 184 , 185/3 , 185/4 , 186/1 , 187/3 , 187/4, 187/2, 188..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.6. Działek przyległych do drogi o nr 193 w Biskupicach: 29działek ewidencyjnych o numerach: 207 , 208 , 209 , 175 , 176 , 177 , 178 , 179/1 , 179/2 , 180 , 199/4, 201 , 202 , 204/1 , 204/2 , 205 , 206 , 181 , 182/1 , 183/2 , 183/3 , 184 , 185/3 , 185/4 , 186/1 , 187/3 , 187/4, 187/2, 188..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-0, 74.22.50.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad.7. Działek przyległych do drogi o nr 228 w Sułowie: 16 działek ewidencyjnych o nume-rach: 36/2 , 36/3 , 36/4 , 31 , 30 ,25 , 66 , 67 , 68 , 101 , 102/1 , 104 , 65 , 64 , 37, 39..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.7. Działek przyległych do drogi o nr 228 w Sułowie: 16 działek ewidencyjnych o nume-rach: 36/2 , 36/3 , 36/4 , 31 , 30 ,25 , 66 , 67 , 68 , 101 , 102/1 , 104 , 65 , 64 , 37, 39..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-0, 74.22.50.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad.8. Działek przyległych do drogi o nr 72 w Tomaszkowicach: 23 działek ewidencyjnych o numerach:62/1, 62/4, 61/1, 61/4, 64, 65/1, 65/4, 67, 69/1,68/5, 68/4, 68/2, 71/3, 71/4, 71/2, 73,445, 446/51, 446/13, 446/56, 446/57, 446/33, 446/34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.8. Działek przyległych do drogi o nr 72 w Tomaszkowicach: 23 działek ewidencyjnych o numerach:62/1, 62/4, 61/1, 61/4, 64, 65/1, 65/4, 67, 69/1,68/5, 68/4, 68/2, 71/3, 71/4, 71/2, 73,445, 446/51, 446/13, 446/56, 446/57, 446/33, 446/34.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-0, 74.22.50.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.