To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-01
Dęblin: Dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz substancji
recepturowych.
Numer ogłoszenia: 138492 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93727 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 2, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8837127, 8837260, faks 081 8837128.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz substancji recepturowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz substancji recepturowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z zachowaniem podziału na poszczególne pakiety : PAKIET 1 - Materiał sanitarny jednorazowego użytku - różny PAKIET 2 - Pasta do EEG PAKIET 3 - Materiały opatrunkowe różne PAKIET 4 - Materiały opatrunkowe różne, rękawice PAKIET 5 - Materiały do diagnostyki obrazowej PAKIET 6 - Specjalistyczny sprzęt anestezjologiczny PAKIET 7 - Materiały medyczne różne PAKIET 8 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku PAKIET 9 - Sprzęt laparoskopowy jednorazowego użytku PAKIET 10 - Osprzęt do noża harmonicznego typu skalpel ethicon endo burgery jednorazowego użytku PAKIET 11 - Opatrunki specjalistyczne PAKIET 12 - Elektroforeza PAKIET 13 - Receptura.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.92.20.00 - Worki do przewozu zwłok 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.11.12 - Plastry 24.93.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.13.10 - Strzykawki 33.17.13.00 - Zestawy do znieczuleń miejscowych 33.14.13.21 - Igły do znieczulania 33.14.12.00 - Cewniki 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 38.41.20.00 - Termometry .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PYRAMED Sp. z o.o., ul. Kołodzieja 30, 61-070 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3546,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2811,28
Oferta z najniższą ceną: 2811,28 / Oferta z najwyższą ceną: 2811,28
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58696,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58825,55
Oferta z najniższą ceną: 58825,55 / Oferta z najwyższą ceną: 78152,68
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX Sp. z o.o. Sp. k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26563,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26812,08
Oferta z najniższą ceną: 26812,08 / Oferta z najwyższą ceną: 26812,08
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: PAKIET 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ANMAR s.c., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17101,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20668,10
Oferta z najniższą ceną: 20668,10 / Oferta z najwyższą ceną: 20668,10
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: PAKIET 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX Sp. z o.o. Sp.k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17207,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13184,82
Oferta z najniższą ceną: 13184,82 / Oferta z najwyższą ceną: 13184,82
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: PAKIET 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COVIDIEN Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45044,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42448,32
Oferta z najniższą ceną: 42448,32 / Oferta z najwyższą ceną: 42448,32
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: PAKIET 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8155,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11178,00
Oferta z najniższą ceną: 11178,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11178,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: PAKIET 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Sprzętu Medycznego i Rehabilitacyjnego LUB-MEDICAL A. Maślik, P. Piechowicz s.c., ul. Zembrzycka 10, 20-450 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2532,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3884,76
Oferta z najniższą ceną: 3884,76 / Oferta z najwyższą ceną: 3884,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- "Wykonywanie usługi monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt bytujących na terenie lotniska w Dęblinie w 2025 roku" SPRAWA 67/24/P
- Dostawa urządzeń do wykonania stanowiska laboratoryjnego do badania układów elektroenergetycznych statków powietrznych i naziemnej infrastruktury obsługi technicznej
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów z oczyszczalni ścieków w 2025 roku
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Sukcesywne dostawy barwników i pojemników z formaliną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- "Uczymy się dla siebie - nowoczesna edukacja w Gminie Krzanowice"- postępowanie drugie
więcej: Płyty i klisze fotograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.