To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-21
Wrocław: Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 138497 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75057 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Dopuszcza się inną wielkość opakowania jednostkowego niż podana przez Zamawiającego w kolumnie 6 Formularza cenowego - wymagane jest wówczas wypełnienie kolumny 16 przedmiotowego załącznika. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wymagany minimalny termin ważności produktów - 12 miesięcy liczony od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczone produkty mogą posiadać termin ważności krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej 8- godzinnej realizacji dostaw interwencyjnych, o ile zaistnieje taka potrzeba. W kolumnie 3 załącznika nr 4 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę handlową oferowanego produktu tożsamą z nazwą produktu użytą (podaną) w Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dla opisanej w kolumnie 4, załącznika nr 2 do SIWZ, postaci farmaceutycznej Zamawiający dopuszcza : -Zamienne zaoferowanie tabletek, tabletek powlekanych, tabletek drażowanych, drażetek , kapsułek, kapsułek twardych, kapsułek elastycznych itp. -Zamienne zaoferowanie fiolek ,ampułek, ampułkostrzykawek itp. -Zamiennie zaoferowane tabletek (powlekanych) o kontrolowanym uwalnianiu, tabletek (powlekanych) o modyfikowanym uwalnianiu, tabletek (powlekanych) o zmodyfikowanym uwalnianiu , tabletek (powlekanych )o przedłużonym działaniu ,itp. -Zamienne zaoferowanie tabletek dopochwowych, globulek dopochwowych, globulek, kapsułek dopochwowych itp. -Zamienne zaoferowanie czopków doodbytniczych, globulek doodbytniczych, kapsułek doodbytniczych itp. Użyte przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ określenie opakowanie należy rozumieć jako: flakon, fiolka, butelka, pojemnik itp. Wykonawca zobowiązany jest do podania w kolumnie 14 do każdego zaoferowanego produktu leczniczego, jaki obowiązuje rodzaj ceny : urzędowa U, rynkowa R-waloryzacja wg GUS, produkty z importu W-zmiany cen w przypadku zmiany kursu walut. Reklamacje jakościowe i ilościowe Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ciągu 3-ch dni roboczych od ich zgłoszenia faksem. Koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. Wymagany termin płatności - 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury ze specyfikacją dostarczonych produktów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Zamawiającego. Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w § 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASCLEPIOS S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58417,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52783,58
Oferta z najniższą ceną: 52783,58 / Oferta z najwyższą ceną: 52783,58
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sanofi - Aventis Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71263,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46746,40
Oferta z najniższą ceną: 46746,40 / Oferta z najwyższą ceną: 46746,40
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASCLEPIOS S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35597,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37600,59
Oferta z najniższą ceną: 37600,59 / Oferta z najwyższą ceną: 37600,59
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 8a
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EGIS POLSKA DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EGIS POLSKA DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
- EGIS Polska Dystrybucja Sp. z o.o., ul. 17 stycznia 45 D, 02-146 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24608,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26873,29
Oferta z najniższą ceną: 26873,29 / Oferta z najwyższą ceną: 26873,29
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10756,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7171,68
Oferta z najniższą ceną: 7171,68 / Oferta z najwyższą ceną: 7171,68
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASCLEPIOS S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1163,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1018,63
Oferta z najniższą ceną: 1018,63 / Oferta z najwyższą ceną: 1296,23
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9162,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9895,20
Oferta z najniższą ceną: 9895,20 / Oferta z najwyższą ceną: 9895,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Świadczenie usług ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- "Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji"
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- Dostawa leków: Zad. 1. Tofersen r-r d/wstrzyk .-RDTL
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.