Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Międzyrzec Podlaski: Wykonanie posadzki drewnianej i wymiana drzwi wewnętrznych w sali sportowej Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim
Numer ogłoszenia: 138522 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Gospodarczo-Administracyjny , ul. Warszawska 37, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 0-83 371 23 34, faks 0-83 371 23 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie posadzki drewnianej i wymiana drzwi wewnętrznych w sali sportowej Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie posadzki drewnianej z parkietu w sali sportowej o powierzchni 645,7 m2 oraz wymianę 2 szt. drzwi drewnianych wewnętrznych na drzwi aluminiowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu posadzki drewnianej z parkietu o powierzchni ponad 600 m2 o wartości nie mniejszej jak 100.000,00 zł każda z załączeniem dokumentów potwierdzających że ww. posadzki drewniane z parkietu zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 sporządzony na podstawie Przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 7 i Projektu Wykonawczego stanowiącego załącznik nr 10 oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie dotyczących: 1) terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z następujących okoliczności: a) klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, b) konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy 2) wynagrodzenia wykonawcy w przypadku a) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w zakresie tej części zamówienia, której ona dotyczy, b) wprowadzenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy 3. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust.2 pkt 1 i 2 jest pisemny wniosek Wykonawcy w tej sprawie przekazany Zamawiającemu wskazanemu w umowie. Wniosek ten musi zawierać co najmniej: proponowaną treść zmian, wyczerpujące wyjaśnienie okoliczności, które są podstawą ich wprowadzenia wraz z udowodnieniem, że zmian tych nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia warunków umowy mogą być dokonywane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Gospodarczo-Administracyjny w Międzyrzecu Podlaskim ul. Warszawska 37, 21-560 Międzyrzec Podlaski - Sekretariat w dniach poniedziałek ÷ piątek w godz. 9:00 - 14:00 w cenie 36,90zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zespół Gospodarczo-Administarcyjnego w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Warszawska 37, 21-560 Międzyrzec Podlaski - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana drzwi i montaż nakładek na parapety w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28
- Adaptacja pracowni transmisyjnych sieci rozległych nr 7 do realizacji podstawy programowej w Zespole Szkół im. Mikołaja Kopernika w Koninie
- Modernizacja kotłowni gazowej w szkole podstawowej w Rożnowie
- Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok - etap I: Przebudowa, termomodernizacja, remont przedszkola.
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Instalowanie drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.