Ogłoszenie z dnia 2016-07-15
Siedlce: dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Numer ogłoszenia: 138533 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych i papierniczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa artykułów biurowych i papierniczych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ formularz cenowy-opis przedmiotu zamówienia: produkty z tworzyw sztucznych, tusze,rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmienne z papieru lub tektury,różne druki,papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier i tektura w rodzaju używanych do celów graficznych,produkty chemiczne wysokowartościowe i różne,różny sprzęt i artykuły biurowe,wyroby biurowe,podkładki pod myszy,magnesy,serwetki papierowe,jednorazowe wyroby papierowe, wyroby rękodzielnicze i artystyczne,artykuły cateringowe, tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania i przybory, farby, lakiery i mastyksy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 22.60.00.00 - Tusz 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 31.63.00.00 - Magnesy 33.76.40.00 - Serwetki papierowe 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe 39.29.20.00 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU MARKER Marek Mikiciuk, ul. Magazynowa 8 C, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126580,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136593,52
Oferta z najniższą ceną: 136593,52 / Oferta z najwyższą ceną: 139460,06
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Odstąpienie od trybu przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego wiąże się z zaistnieniem okoliczności wymienionych w art. 70, ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów biurowych i papierniczych towarów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych i parametrach technicznych. Dodatkowo, wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania"
- "Zakup kontenerów do sterylizacji narzędzi dla Bloku Operacyjnego Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach sp. z o.o."
- Roboty budowlane przy użyciu recyklera
- Dostawa oprogramowania komputerowego do Wydawnictwa Naukowego UwS.
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno
- Opracowanie projektu i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wiosennej i ul. Bajecznej w miejscowości Pruszyn-Pieńki, Gmina Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
- Dostawa 6 zestawów eksponatu Usyp Mapę w ramach inicjatywy SOWA 2025
- "Dostawa materiałów budowlanych, farb, lakierów i rozpuszczalników dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska, ul. Krakowska 1."
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.