eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Olsztyn: Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 138561 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sukcesywna specjalistycznych odczynników chemicznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części wyszczególnione w załączniku do niniejszego ogłoszenia oraz w opisie przedmiotu zamówienia, zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego; 2. Wypełniony i podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia ); 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 4. Oświadczenie z art. 22 sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 6. Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą terminu realizacji umowy lub wycofania danego odczynnika z produkcji. 2.Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące terminu realizacji. 2.1.Warunkiem takiej zmiany jest zmiana terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej; 3.Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące wycofania danego odczynnika z produkcji i wprowadzenia zamiennika. 3.1.Warunkiem takiej zmiany jest konieczność przekazania Zamawiającemu oświadczenia producenta o wycofaniu z produkcji danego odczynnika oraz oświadczenia o nazwie odczynnika zamiennika wraz z kartami charakterystyki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 305, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin wykonania zamówienia wynosi: do 31.12.2013 r. ( dla Część nr 1 i 3) oraz 12 miesięcy (dla Części nr 2) od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy. 2.Sposób realizacji zamówienia: 2.1.sukcesywne dostawy realizowane będą w ciągu 21 dni od momentu złożenia zamówienia; 2.2.zapotrzebowanie może być składane w formie elektronicznej, za pośrednictwem faksu lub za pośrednictwem strony internetowej Wykonawcy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynnik specjalistyczny do Katedry Diagnostyki i Patofizjologii Roślin Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zymo ResarechSoil DNA Micro Prep.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki specjalistyczne do Katedry Neurologii i Neurochirurgii Wydziału Nauk Medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Fetal Bovine Serum Gold Heat Inactivated EU approved 500 ml x 5 PAA nr kat. A15-152; 2.Penicylin/Streptomycyn (100x) 100 ml PAA nr kat. P11-010..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki chemiczne do Katedry Mikrobiologii i Immunologii Klinicznej Wydziału Medycyny Weterynaryjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Podłoże do rozkładu alkoholi i cukrów gotowe, podłoże w probówkach, bez parafiny, w opakowaniu kartonowym 50 probówek 2.Bulion Christensena z mocznikiem gotowe, podłoże w probówkach, bez parafiny, w opakowaniu kartonowym 50 probówek 3.Chrom agar Candida podłoże chromogenne do identyfikacji Candida, gotowe na płytkach Petriego 4.Agar Sabourauda z chloramfenikolem i aktidionem gotowe, podłoże w probówkach, bez parafiny, w opakowaniu kartonowym 50 probówek 5.Podłoże transportowo-wzrostowe dla grzybów drożdżopodobnych, pleśni i dermatofitów. W zakręcanym pojemniku płytka pokryta dwoma podłożami: Sabouraud Dextrose Agar z chloramfenikolem - Fungisel z aktidionem i czerwienią fenolową - W opakowaniu zbiorczym 10 płytek 6.Podłoże Hugh-Leifsona z glukozą gotowe, podłoże w probówkach, bez parafiny, w opakowaniu kartonowym 50 probówek 7.Agar z dodatkiem 5 % krwi końskiej podłoże gotowe na plastikowych płytkach Petriego, w opakowaniu 10 płytek 8.Agar czekoladowy z biovitexem podłoże gotowe na plastikowych płytkach Petriego, w opakowaniu 10 płytek 9.Columbia agar z 5 % krwią baranią podłoże gotowe na plastikowych płytkach Petriego, w opakowaniu 10 płytek 10.Mueller-Hinton II Agar podłoże gotowe na plastikowych płytkach Petriego, w opakowaniu 10 płytek 11.Krew barania odwłókniona gotowe, podłoże w probówkach, bez parafiny, w butelce, 100 ml 12.Agar do antymykogramów gotowe, podłoże w probówkach, bez parafiny, w butelce, 100 ml 13.Barwniki do metody Grama gotowe, podłoże w probówkach, bez parafiny, w opakowaniu 4 barwniki do metody Grama (fiolet, Lugol, odbarwiacz, fuksyna), każdy po 250 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.