Ogłoszenie z dnia 2011-06-01
Miechów: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 138564 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie , ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 38 211 60, faks 41 38 211 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsmiechow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w specjalności: kurs komputerowy podstawowy, w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. REALIZACJA KURSÓW ZAWODOWYCH - WYMAGANIA OGÓLNE: 1. Określone kursy zawodowe należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu, jaki obejmuje kurs zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w ilości godzin umożliwiający przystąpienie do egzaminu oraz uzyskaniu pełnych uprawnień / umiejętności po ukończeniu danego kursu. 2. Pożądane jest, aby zajęcia były przeprowadzane w Miechowie. W przypadku braku takiej możliwości dojazd do miejsca gdzie prowadzone będą zajęcia nie może przekraczać 100km wliczając tym samym w cenę oferty koszty dojazdu z Miechowa lub zakwaterowanie i wyżywienie uczestnika. 3. Zajęcia na szkoleniach powinny odbywać się w godzinach od 8 do 20, maksymalnie 8 godzin dziennie, w systemie tygodniowym od poniedziałku do piątku, w uzasadnionych przypadkach również w soboty. 4. Wykonawca powinien dostosować ilość i jakość pomieszczeń do zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. 5. Wykonawca powinien wyposażyć uczestników kursu w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia danego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. 6. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przedstawi przy zawieraniu umowy konspekt godzinowy dla realizacji programu nauczania odpowiedniego kursu zawodowego, w ramach ilości godzin przeznaczonych na naukę w danym kursie, zgodnie z wiedzą, doświadczeniem i obowiązującym prawem dotyczącym organizacji kursów zawodowych. Konspekt stanowić będzie załącznik do umowy. 7. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne/szkoleniowe, które z chwilą przekazania będą stanowiły jego własność: podręcznik/skrypt - literaturę wspomagającą przygotowanie do egzaminu końcowego zeszyt (notatnik) zestaw piśmienniczy (ołówek oraz długopis) 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu, a w szczególności: koszt wynagrodzenia wykładowcy - instruktora, koszt wynajmu sali, koszt materiałów dydaktycznych, szkoleniowych, materiałów do ćwiczeń, materiałów przeznaczonych na zajęcia praktyczne wykorzystywane do celów szkoleniowych. koszt badań lekarskich - wykonanych minimum na 1 tydzień przed pierwszymi zajęciami, koszt odzieży ochronnej - roboczej / jeżeli dotyczy, koszt egzaminów teoretycznych i praktycznych, po zaliczeniu których uczestnik otrzyma wymagane certyfikaty lub uprawnienia, w cenę oferty nie należy wliczać egzaminów powtórkowych jeśli uczestnik nie zda egzaminu w pierwszym terminie. opłat za dojazd uczestników szkoleń do miejsca, w którym przeprowadzone będą kursy, w przypadku gdy wystąpi konieczność dojazdu uczestnika kursu na zajęcia z Miechowa lub zakwaterowanie i wyżywienie. materiały dydaktyczne/szkoleniowe przekazane uczestnikom 9. Wykonawca ma obowiązek prowadzić ewidencję obecności uczestników kursu i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. 10. Wykonawca powinien prowadzić dzienniki zajęć oraz przeprowadzić ankiety ewaluacyjne na początku i na końcu kursu. 11. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dzienniki zajęć oznaczone (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), w których powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin kursu b) Ewidencja obecności c) Dane uczestników kursu w formie listy obecności d) Wpisywana na bieżąco tematyka kursów oraz ilość godzin e) Informacje o odbytych kontrolach itp. f) Jeżeli kurs zakończy się egzaminem to również wyniki egzaminu 12. Wykonawca może skreślić osobę z listy uczestników, z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. W przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy uczestników projektu, Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość osób, która przystąpi do realizacji kursu, tj. weźmie udział w minimum 1 dniu szkoleniowym. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie wykonawcę. 14. Ponadto zamawiający zastrzega, że jeśli którykolwiek z uczestników projektu z różnych przyczyn nie będzie mógł wziąć udziału kursie zawodowym w terminie ustalonym z zamawiającym wówczas Kurs zostanie przeprowadzony w późniejszym terminie, po uzgodnieniu z koordynatorem lokalnym GOPS w Miechowie. 15. Wszelkie rozliczenia końcowe miedzy zamawiającym a wykonawcą zrealizowanych usług a szczególności w rozliczenia w sytuacjach powodujących zmiany liczby uczestników zajęć dokonane zostaną na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym przez wykonawcę. 16. W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w danym kursie zawodowym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a. wykreślenia uczestnika z listy uczestników w przedmiotowym kursie, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. b. zmiany kursu dla danego uczestnika. Zamiana kursu może dotyczyć tylko zmiany kursu na inny przedstawiony w SIWZ. Przy realizacji zamówienia brana pod uwagę będzie cena jednostkowa za dany kurs przedstawiony w ofercie przetargowej. 17. Na uzasadniony wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić dotychczasowego nauczyciela lub instruktora innym nauczycielem lub instruktorem gwarantującym należyte i terminowe prowadzenie kursów. 18. Termin realizacji kursów musi być dopasowany do harmonogramu Zamawiającego i uzgodniony z koordynatorem lokalnym GOPS w Miechowie. 19. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowej promocji kursów z określeniem nazwy kursu, nazwy zamawiającego oraz nazwy projektu w uzgodnieniu z koordynatorem lokalnym GOPS w Miechowie. Wszystkie materiały muszą być opatrzone właściwym logo flagi Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z odniesieniem i Kapitału Ludzkiego. 20. Wykonawca wyznaczy osobę, która będzie koordynatorem kursu, w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć. Koordynator kursu jest zobowiązany do ścisłej współpracy z koordynatorami lokalnym w GOPS Miechów. 21. Zamawiający zastrzega prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu. Rozliczenie i termin płatności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy zgodnie z projektem umowy. Do faktury Zamawiający zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki): oryginały imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników kursów terminy realizacji zajęć i ilość godzin (harmonogramy) kserokopie dzienników zajęć (osobny dziennik dla każdej jednostki, w której przeprowadzane są kursy) kserokopie zaświadczeń o udziale w kursach, wraz z zakresem tematycznym i godzinowym imienne listy osób wraz z ich podpisami, potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i pomocniczych kopia dokumentów poświadczających zdanie egzaminu, Kserokopie przekazywanych dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 22. W związku z możliwymi opóźnieniami w przekazywaniu funduszy z Europejskiego Funduszu Społecznego, płatność może zostać dokonana w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 30 dni od daty przekazania środków do dyspozycji Zamawiającego. 23. Wykonawca musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity). Opis kursu: 1. Kurs komputerowy podstawowy - 1 osoba Cel: nabycie przez uczestników kursu podstawowych umiejętności w zakresie obsługi komputera. Zakres przedmiotowy szkolenia winien zawierać teoretyczne i praktyczne zagadnienia gdzie w ramach kursu uczestnik nabywa umiejętności obsługi komputera a w szczególności pracy w systemie Windows XP, Vista, Windows 7, obsługi edytora tekstów Word, arkusza kalkulacyjnego Excel, Internetu oraz poczty elektronicznej a także zasad bezpiecznej pracy w sieci Internet. Zakres tematyczny zajęć oraz minimalna liczba godzin: 1. Podstawy obsługi komputera ( system operacyjny WindowsXP, Vista, Windows 7): Elementy budowy komputera Typowe urządzenia peryferyjne i ich budowa, instalacja, obsługa Zasady pracy w systemie Windows Praca na plikach, folderach Co to są skróty i jakie mają zastosowanie Programy których używamy na co dzień: Notatnik a WordPad, Paint, kalkulator itp Co to jest panel sterowania i do czego służy ( m.in. zmiana rozdzielczości ekranu, zmiana wyglądu pulpitu itp) 2. Organizacja i zarządzanie danymi na komputerze Pliki i foldery Tworzenie i kasowanie plików, folderów i skrótów Kopiowanie, przenoszenie, wklejanie plików, folderów i skrótów 3. Obsługa edytora tekstów Word - podstawy Redagowanie dokumentu Formatowanie tekstu Praca z tabelami i na tabelach Grafika w edytorze tekstu Word Ustawianie dokumentu do wydruku Drukowanie dokumentu Korespondencja seryjna 4. Obsługa arkusza kalkulacyjnego Excel - podstawy Co to jest arkusz kalkulacyjny i do czego służy Praca na arkuszu: omówienie budowy arkusza, wprowadzanie danych, kasowanie Formuły i funkcje - podstawy Sortowanie danych Tworzenie wykresów Ustawienia arkusza do wydruku, drukowanie arkusza 5. Podstawy internet Zasady obsługi przeglądarki internetowej Do czego służy internet Wyszukiwanie danych w internetcie Co to jest wirus? jak się chronić przed nim Zasady bezpiecznej pracy w sieci internet 6. Poczta elektroniczna Jak i gdzie założyć skrzynkę pocztową Tworzenie, wysyłanie, odbieranie e-mail Obsługa najpopularniejszych programów pocztowych (konfiguracja, obsługa) Zarządzanie naszymi mailami, tworzenie folderów, przenoszenie, sortowanie maili, wyszukiwanie Co to jest Spam i jak go unikać, czarna lista maili Razem min. 120 godz. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006, Nr 31 poz.216) oraz dodatkowo certyfikatu (dyplomu) ukończenia kursu (szkolenia) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem służący podnoszeniu jakości organizowanego kursu. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca sprawdzał efekty szkolenia między innymi poprzez: aktywność kursantów, frekwencję na zajęciach, pracę końcową, zaliczenie całego programu, egzamin..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do organizowania i przeprowadzania kursów/szkoleń objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że: jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: a. co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu kursu / szkolenia odpowiednio do rodzaju kursu / szkolenia na które składa ofertę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ). b) kosztorys ofertowy (zał. nr 1a do SIWZ). c) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 ze zm.) f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik i) Certyfikaty jakości usług (jeżeli są posiadane) przez instytucję szkoleniową (np. akredytacje, certyfikaty systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia ISO lub inny znak jakości itp.),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 2) w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 3) w zakresie zmian liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsmiechow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 14:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego na potrzeby Szpitala św. Anny w Miechowie
- "Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla wychowanków Bursy Szkolnej w Miechowie w roku 2025"
- "Dostawy pieluchomajtek i podkładów do magazynu gospodarczego Szpitala św. Anny w Miechowie."
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH Z PRZEZNACZENIEM NA POTRZEBY ŻYWIENIOWE DO PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 3 W MIECHOWIE
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Miechowie w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych w 2025 roku
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- "Zatrudnienie specjalistów w ramach projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów - powtórka II"
- Cyberbezpieczny samorząd
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.