To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-27
Puławy: Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw na terenie przy Szkole Podstawowej w miejscowości Gołąb (gmina Puławy) w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 138567 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101389 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puławy, ul. Dęblińska 4, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8874121, faks 081 8874122.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw na terenie przy Szkole Podstawowej w miejscowości Gołąb (gmina Puławy) w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw o powierzchni 500m2 na terenie przy Gminnym Przedszkolu (działka nr geod. 1829/2) oraz przy Szkole Podstawowej (działka nr geod. 1832) w miejscowości Gołąb (gmina Puławy) w ramach rządowego programu Radosna Szkoła o łącznej wartości szacunkowej zamówienia udzielanego w częściach (z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania) poniżej 5 186 000 EURO. Ogólna charakterystyka terenu objętego inwestycją: - zagospodarowanie terenu pod plac zabaw zajmuje część działki nr. geod. 1829/2 i 1832 (obręb ewidencyjny Gołąb), - na działce znajdują się zabudowania Gminnego Przedszkola i Szkoły Podstawowej w msc. Gołąb, - powierzchnia placu zabaw 500 m2, - teren zagospodarowany jako trawnik, przewidywany demontaż istniejącej piaskownicy, - występują kolizje z uzbrojeniem sieci podziemnych, - teren objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Puławy, - lokalizację działek przedstawia mapa do celów projektowych. Charakterystyczne parametry określające zakres robót: 1. Powierzchnia szkolnego placu zabaw 500 m2; 1) powierzchnia, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny - 240 m2; 2) powierzchnia strefy komunikacyjnej - 50 m2; 3) strefa zielona pod trawniki - 210 m2. 2. Wykonawca zrealizuje wszystkie prace niezbędne do wykonania i dopuszczenia do użytkowania przedmiotu zamówienia w tym m.in. przygotowanie terenu pod budowę oraz wykonanie zagospodarowania placu budowy. Zakres przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego placu zabaw o powierzchni 500 m2; 2) wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej, przepuszczalnej w kolorze pomarańczowym paleta barw PANTONE: 152C; RAL: 2011 - Tieforange - amortyzującej upadki w strefie zabaw i ćwiczeń ruchowych - o powierzchni 240 m2; 3) wykonanie niezbędnych ciągów komunikacyjnych w postaci ścieżek z nawierzchni syntetycznej bezpiecznej w kolorze niebieskim paleta barw PANTONE: 540 C; RAL: 5003 Saphirblau - 50 m2, 4) wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe, kosz, ławki i tablicę informacyjną z regulaminem, 5) wykonanie nowych trawników - o powierzchni 210 m2, 6) wykonanie dojścia z kostki brukowej betonowej do placu zabaw, 7) wykonanie ogrodzenia systemowego wys. 1.5 m z furtką z samozamykaczem. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie dokumentacji budowlanej na podstawie opisu technicznego Koncepcji idei zagospodarowania szkolnych placów zabaw i szkolnych miejsc zabaw dla dzieci młodszych dostępnego na stronie http://www.radosnaszkola.men.gov.pl. Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę powinna zawierać: a) projekt budowlano-wykonawczy - 4 egz., w tym: - opis techniczny, - projekt zagospodarowania terenu, projekt nawierzchni, plan sytuacyjny, przekroje konstrukcyjne, rozmieszczenie wyposażenia, - karty techniczne urządzeń b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. c) przedmiar robót - 2 egz., d) kosztorys inwestorski (kalkulacja szczegółowa i uproszczona) - 2 egz. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentacji również w formie elektronicznej (pliki w formacie DOC lub PDF). 2. Nawierzchnie: Charakterystyka nawierzchni Nawierzchnia dwuwarstwowa poliuretanowo - gumowa układana bezspoinowo o grubości zależnej od wysokości swobodnego upadku. Nawierzchnia składa się z warstwy górnej wykonanej z granulatu EPDM oraz warstwy dolnej wykonanej z granulatu SBR połączonego lepiszczem poliuretanowym; 1) nawierzchnia syntetyczna w kolorze: - niebieskim: kolor warstwy górnej PANTONE 540C; kolor ścieżek RAL 5003-Saphirblau; - pomarańczowym: kolor warstwy górnej PANTONE 152C; część bezpieczna RAL 2011-Tieforange; 2) podbudowa z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie: - miał kamienny - warstwa wyrównawcza pod nawierzchnię; - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o frakcji 0-31,5 mm - warstwa podbudowy pod nawierzchnię; - piasek gruby - warstwa podbudowy pod nawierzchnie i konstrukcje wzmacniająca stabilizację podłoża; - grunt rodzimy - stabilizowany; 3) obrzeże betonowe 8x25 cm - obramowanie nawierzchni syntetycznej placu zabaw, do wykonania oporu i ław pod obrzeża beton B-15, 4) chodnik pieszy - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 6 cm ograniczona obrzeżem betonowym 8x25cm na styku z nawierzchnią trawiastą z 2.0 % spadkiem poprzecznym (o szer. 1,5m.). 3. Wyposażenie placu zabaw (wyłącznie fabrycznie nowe, nie używane urządzenia): Zestaw zabawowy dwie wieże ze zjeżdżalnią, pomostem tunelowym, trzema rodzajami wejść i rurą strażacką oraz zestawem przeplotni linowych - szt.1; Linarium o wysokości min. 2,0 m - szt.1; Huśtawka wahadłowa z siedziskiem typu gniazdo, siedzisko wykonane z lin polipropylenowych na oplocie stalowym, zawieszone na łożyskach samosmarujących - szt. 1; Huśtawka wahadłowa dwuosobowa dwa zawiesia jedno z siedziskiem typu koszyk - szt.2; Bujak sprężynowy - szt. 2; Urządzenie sprawnościowe linaria typu pajęczyna oraz siatka wykonana z liny, skałka wspinaczkowa - szt. 1; Huśtawka wagowa z odbojnikami - szt.1; Kosz na śmieci (zadaszony o konstrukcji metalowej) - szt.1; Tablica informacyjna z regulaminem - szt.1; Ławka z oparciem (o konstrukcji metalowo-drewnianej, szer. 60 cm, dł. 160 cm.) - szt. 2 Konstrukcja ww. urządzeń: stal zabezpieczona przed korozją poprzez cynkowanie i dwukrotne malowanie proszkowe. Siedziska bujaków i boki wykonane z kolorowych płyt polietylenowych. Ślizgi zjeżdżalni wykonane ze stali nierdzewnej z polietylenowymi burtami. Podesty i płyty wspinaczkowe z wodoodpornych płyt antypoślizgowych. Liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym połączone elementami z wysokiej jakości tworzywa. Łańcuch huśtawek techniczny kalibrowany, ocynkowany, zawieszony na łożyskach samosmarujących. Preferowane jest zastosowanie prefabrykowanych elementów betonowych jako fundamenty do których kotwiona jest konstrukcja urządzeń zabawowych. 4. Tablica informacyjna: - o konstrukcji stalowej z regulaminem placu zabaw i oznaczona wg wytycznych umieszczonych na stronie: http://www.radosnaszkola.men.gov.pl. - fundament betonowy. 5. Ogrodzenie W ramach inwestycji przewiduje się ogrodzenie placu zabaw. W części wykorzystanie już istniejącego ogrodzenia, a na odcinku około 60 metrów wykonanie nowego ogrodzenia i furtki. Ogrodzenie panelowe wys. 1.5 m, wykonane z poziomych i pionowych prętów stalowych o grubości 5 mm, osadzonych na stalowych słupkach o przekroju 40x60 mm i długości 230 cm., za pomocą obejm montażowych. Panele bez ostrych krawędzi oraz wystających z górnej krawędzi panela prętów. Furtka stalowa w postaci ramki stalowej z wypełnieniem panelem ogrodzeniowym w postaci pionowych i poziomych prętów o gr. 5 mm. Furtka z samozamykaczem, szer. 120cm w świetle słupków, słupki przy furtce o wym. 60x60mm. Panele, słupki i furtka stalowe, ocynkowane a następnie pokryte powłoką poliestrową w kolorze zielonym. 6. Wykonanie nowych nasadzeń i trawników: W ramach inwestycji przewiduje się zagospodarowanie terenów zielonych jako trawnik. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres robót do wykonania określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszystkie prace i ewentualnie uzyskać wszelkie decyzje administracyjne - niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Zgłoszenia robót do właściwego organu administracji architektoniczno - budowlanej dokona Zamawiający. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie placu budowy, b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, d) ewentualne inne nie wymienione prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, e) opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, f) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NOVUM" WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW SŁAWOMIR CHMIELIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
"NOVUM" WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW SŁAWOMIR CHMIELIŃSKI
- NOVUM WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW Sławomir Chmieliński, Grom 36, 12-130 Pasym, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203121,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 179086,23
Oferta z najniższą ceną: 163688,40 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,46
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Wykonanie badań QAL3 przez okres 12 miesięcy"
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG - PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 4 części zamówienia
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- PRENUMRATA CZASOPISM ZAGRANICZNYCH NA ROK 2025
- "Ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Puławach".
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.