Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-24
Poznań: Wykonanie robót konserwacyjnych w 2009 r. na obiekcie nr 16 - Wągrowiec II
Numer ogłoszenia: 138585 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu , ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót konserwacyjnych w 2009 r. na obiekcie nr 16 - Wągrowiec II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót konserwacyjnych na urządzeniach melioracji podstawowych: - Rzeka Nielba - 14,070 km - Kanał Ulga I - 0,500 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać poniższe warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: - wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat wykonali roboty budowlane lub konserwacyjne rzek, cieków naturalnych lub urządzeń melioracji podstawowych, - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, a wykonawcy wykonali ww. roboty w okresie prowadzenia działalności lub wykonały je osoby kierujące robotami w okresie ostatnich pięciu lat, 4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - osoba kierująca robotami posiada uprawnienia budowlane w specjalności odpowiadającej rodzajowi robót przewidzianych do wykonania i wpisana jest na aktualną listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (tj. Izby Inżynierów Budownictwa), 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 7. Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału: Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegać będzie na badaniu i ocenie treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału jako /spełniony/ lub /niespełniony/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży następujące dokumenty: 1. Ofertę - sporządzoną zgodnie z wzorem formularza oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej), 4. Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z ww. dokumentów, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych przez wykonawców w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych lub konserwacyjnych rzek, cieków naturalnych lub urządzeń melioracji podstawowych (doświadczenie zawodowe), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykaz ww. robót wykonanych w tym okresie przez wykonawców lub osoby kierujące robotami w okresie ostatnich pięciu lat - wg załącznika nr 3. 8. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty, w tym wykonane dla zamawiającego zostały wykonane należycie (np. referencje). 9. Odpis uprawnień budowlanych osoby kierującej robotami wraz z potwierdzeniem wpisu na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności zaświadczenia. 10. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt. I.1
Osoby upoważ. do kontaktu z wykonawcami:
Jerzy Haufa - Kier. Działu EUM-pok.304, tel.(061)64-75-205
i Ryszard Szczechura - starszy insp. ds. konserwacji-pok.302, tel.(061)64-75-234.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 08:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, tj. Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, pok. nr 201 - sekretariat (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Podkomorskiej w Poznaniu (odc. od ul. Cześnikowskiej do ul. Marszałkowskiej; strona zachodnia)
- Zakup wiertarki ortopedycznej oraz haków chirurgicznych automatycznych w ramach realizacji zadania "Zakup niezbędnego sprzętu na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- Wykonacie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz remontowo-budowlanych i częściowo rekonstrukcyjnych przy cokołach i kamiennych murkach z tralkami oraz przy dwóch wazach parkowych
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych i przyczep GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
- Remont sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa analizatora elementarnego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac w zakresie konserwacji rowów melioracyjnych na terenie miasta Słubice
- Przebudowa zbiorników (stawów) nr 2 i nr 3 położonych na terenie zabytkowego parku w miejscowości Cielądz
- "Odtworzenie zniszczonych rowów po powodzi w miejscowościach: Krzyżanowice, Tworków i Chałupki" z podziałem na części
- Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r. - obszar Zbiornika Wodnego Łąka, pow. pszczyński, woj. śląskie
- "Budowa drogi powiatowej w m. Kaniów łączącej drogę powiatową nr 4441S ul. Nad Białką z drogą powiatową nr 4403S ul. Batalionów Chłopskich - etap I budowa mostu na rzece Biała wraz z dojazdami"
- Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Wrocław - części od 1-9
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.