eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubindostawa wyrobów medycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Lubin: dostawa wyrobów medycznych.
Numer ogłoszenia: 138589 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie, ul. Bema 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, fax 076 8401716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby medyczne zgodnie z wykazem ilościowo asortymentowym, opisanym w Załaczniku Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg. 13 zadań

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 i Załącznikiem Nr 2 do oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła spełnia / nie spełnia. 2. Zasady oceny spełnienia warunków w przypadku złożenia oferty wspólnej. Warunki opisane w pkt. 1 a i b winien spełnić każdy z podmiotów osobno. 3. Oferty składane przez Wykonawców występujących wspólnie. a) Wykonawcy występujący wpólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie c) Wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy d) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - Załącznik Nr 1 do oferty b) oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 do oferty c) wypełniony Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty ( speyfikacja ilościowo - asortymentowa ) d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktulalne zaświadzcenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działaności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej f) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie z w nieniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej 2. Zamawiający wymaga ponadto w celu identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedstawionym w specyfikacji - załączenia do oferty dla każdej oferowanej pozycji: strony katalogowej, ulotek itp, które potwierdza ten opis. Na stronach tych należy zaznaczyć numer zadania i pozycję oferowanego wyrobu. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych wyrobów z opisem specyfikacji, Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania próbek. Wymaga jednocześnie wraz z ofertą złoeżenia ich dla każdej pozycji Zadania Nr 1 oraz dopuszcza próbki jeżeli strony katalogowe lub inne informacje ( ulotki ), są niewystarczające do właściwego potwierdzenia ich opisu. Numer strony oferty dla potwierdzenia wymagania w pkt.2. należy wpisać w kolumnie Formularza Cenowgo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlubin.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 Lubin, ul. Bema 6, Dział Zamówień Publicznych pok. 206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 Lubin, 59-300 Lubin, ul. Bema 6, kancelaria, pok. 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgłębniki żołądkowe - 13 pozycji ilościowo - asortymentowych i 1 poz. - zatyczka do zgłębników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji - flocare.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji w tym: nożyczki jednorazowgo użytku, kleszczyki jednorazowego użytku, narzędzia do odsysania i płukania oraz woreczek do pobierania próbek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski krtaniowe silikonowe wielorazowego użytku - 4 pozycje ilościowo - asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maski krtaniowe silikonowe wielorazowego użytku - 2 pozycje według specyfikacji ilościowo asortymentowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igła do znieczuleń podpajęczynówkowych - 1 pozycja, 60 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przetaczania krwi i preparatów krwiopochodnych - 1 pozycja, 10 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła kaniula insuflacyjna - 1 pozycja, 3 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kapciuchownica - 1 pozycja, 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne, antyalergiczne, pokryte poliuretanem, silikonowe, bezpudrowe, neoprenowe - 1 pozycja, 500 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środek przeciwparowy ( antymgła) - do optyki laparoskopowej - 1 pozycja, 5 op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do pobierania próbki gazu do kalibracji - linia próbkująca do CO2 1,8m - 1 pozycja , szt. 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do pobierania próbki gazu do kalibracji - linia próbkująca do CO2 2,1m - 1 pozycja, 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.