eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekObsługa bankowa Budżetu Powiatu Tureckiego oraz jego jednostek organizacyjnych, tj. jednostek budżetowych, a także Funduszu Pracy i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym dla budżetu Powiatu Tureckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-24

Turek: Obsługa bankowa Budżetu Powiatu Tureckiego oraz jego jednostek organizacyjnych, tj. jednostek budżetowych, a także Funduszu Pracy i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym dla budżetu Powiatu Tureckiego
Numer ogłoszenia: 138612 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tureckiego , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 63 222 32 00, faks 63 278 83 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa Budżetu Powiatu Tureckiego oraz jego jednostek organizacyjnych, tj. jednostek budżetowych, a także Funduszu Pracy i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym dla budżetu Powiatu Tureckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej obsługi bankowej dla Budżetu Powiatu Tureckiego oraz jego jednostek organizacyjnych, tj. jednostek budżetowych, a także dla Funduszu Pracy i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym dla budżetu Powiatu Tureckiego. 2. Bankowa obsługa budżetu obejmuje: 2.1 Starostwo Powiatowe w Turku 2.2 Jednostki Organizacyjne Powiatu Tureckiego: - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, - Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie, - Powiatowy Urząd Pracy w Turku, - Zarząd Dróg Powiatowych w Turku, - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Turku, - Zespół Szkół Technicznych w Turku, - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Kaczkach Średnich, - Bursę Szkolną w Turku, - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Turku, - Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Turku, - Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Turku. 2.3 Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Turku. 2.4 Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Turku. 2.5 Fundusz Pracy. 2.6 Państwowy Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 3. Inne jednostki organizacyjne które w trakcie trwania umowy mogą ewentualnie być utworzone przez Powiat Turecki. 4. Ilość jednostek poszczególnych czynności wykonywanych w ramach umowy o prowadzenie obsługi bankowej budżetu powiatu określona w formularzu ofertowym może zostać przekroczona, jednak w wysokości nie wyższej niż 30 procent wartości podanych w formularzu ofertowym. 5. Prowadzenie obsługi bankowej będzie polegało na: - Otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących, rachunków walutowych, rachunków pomocniczych i subkont oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych zwanych w dalszej części specyfikacji rachunkami. - Realizacji poleceń przelewu. - Przyjmowaniu wpłat gotówkowych. - Dokonywaniu wypłat gotówkowych. - Potwierdzaniu stanu salda na każdy dzień roboczy (na żądanie zamawiającego). - Sporządzeniu wyciągów bankowych za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na rachunku. 6. Wykonawca w ramach wykonywanej usługi powinien zapewnić: 1) Usługi elektronicznego systemu rozliczeń ELIXIR. 2) Możliwość automatycznego lokowania środków finansowych OVERNIGHT i WEEKENDOWYCH. 3) Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych. 4) Oddział lub filia (placówka) Wykonawcy prowadzącego rachunki Zamawiającego musi być otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30. 5) Wykonawca musi posiadać oddział lub filię (placówkę) na terenie miasta Turek, zapewniający pełną obsługę bankową budżetu Powiatu Tureckiego. 6) Udostępnienie usługi home - banking na jednym stanowisku komputerowym w każdej z jednostek o której mowa w pkt 3 SIWZ, o ile jednostka wskaże taką potrzebę, umożliwiające elektroniczne dokonywanie przelewów oraz uzyskanie informacji o stanie rachunku. 7) Udostępnienie usługi typu teleserwis (informacja o stanie rachunku udzielana telefonicznie). 8) Dokonywanie zestawienia operacji na rachunkach na zakończenie dnia i udostępnianie tego zestawienia w formie wyciągu bankowego zamawiającemu w dniu następnym do godz. 11:00. 9) W przypadku rozliczeń wymagających standardowego przesłania dokumentów źródłowych, zlecenia lub dyspozycje złożone w dniu roboczym jednostki dokonującej rozliczeń do godziny 14:00. Wykonawca przekaże do rozrachunku w danym dniu. Dokumenty złożone po tej godzinie lub w dniu wolnym jednostki dokonującej rozliczeń zostaną przekazane do rozrachunku najpóźniej w następnym dniu roboczym tej jednostki. 10) W przypadku rozliczeń nie wymagających standardowego przesyłania dokumentów źródłowych, zlecenia lub dyspozycje złożone w dniu roboczym jednostki dokonującej rozliczeń do godziny 14:00 w rozliczeniach między oddziałowych w złotych będą przekazane do rozrachunku w danym dniu. 11) W przypadku rozliczeń złotowych w formie zlecenia telekomunikacyjnego, zlecenie złożone w dniu roboczym jednostki dokonującej rozliczeń do godziny 14:00. Wykonawca przekaże do rozrachunku w danym dniu. Zlecenie złożone po tej godzinie lub w dniu wolnym jednostki dokonującej rozliczeń zostaną przekazane do rozrachunku najpóźniej w następnym dniu roboczym tej jednostki. 12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe prowadzenie rozliczeń w zakresie określonym w ust. 9,10,11. 13) Wysokość odszkodowania za przekroczenie terminów określonych w ust. 9, 10, 11 za każdy dzień opóźnienia spowodowanego przez Wykonawcę wynosi kwotę stanowiącą równowartość odsetek, które uzyskałby Zamawiający lokując w tych dniach przekazane do rozliczenia środki na lokacie overnight, jednak nie więcej niż 1.000 (jeden tysiąc) złotych. 7. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 8. Wysokość opłat oraz stałej marży od oprocentowania rachunków złotowych nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 9. Wykonawca nie będzie pobierał: 1) innych, niż określone w przedstawionej ofercie prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków, 2) prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu, wydanego przez Zamawiającego, na rachunki prowadzone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, 3) prowizji od kwoty przelewu, w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego, 4) prowizji ani opłat za wypłatę gotówkową z rachunków Zamawiającego, 5) prowizji ani opłat za wpłatę gotówkową na rachunki Zamawiającego, 6) prowizji ani opłat za sporządzanie wyciągów bankowych, 7) innych, niż określone w ofercie prowizji ani opłat z tytułu potwierdzenia stanu salda na rachunkach, 8) innych, niż określone w ofercie opłaty z tytułu świadczenia usług typu home banking oraz teleserwis. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych na rachunkach w innych bankach. 11. Zamówienie obejmuje obsługę depozytu, której przedmiotem są rzeczy będące na wyposażeniu Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu. 12. Przedmiot zamówianie obejmuje również usługę udzielenia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu powiatu w wysokości do 3 000 000 PLN, który zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego na następujących warunkach: 12.1 kredyt krótkoterminowy będzie miał chrakter odnawialny w każdym roku budżetowym oraz każdorazowo uruchamiany po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały Rady Powiatu na dany rok budżetowy, 12.2 wykorzystanie kredytu będzie następowało poprzez obciążenie rachunku bieżącego budżetu Powiatu bez potrzeby dodatkowych dyspozycji zamawiającego, 12.3 wysokość kredytu krótkoterminowego będzie wynikać z określonego przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego Powiatu, 12.4 każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował automatyczne zmniejszenie salda kredytu, 12.5 kredyt zostanie udzielony bez opłat i prowizji, a jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu, 12.6 kredyt będzie spłacany nie później niż ostatniego dnia roboczego danego roku budżetowego, 12.7 każda spłata kredytu lub części kredytu dokonana na rachunek bieżący obniża stan zadłużenia i umożliwia ponowne wykorzystanie kredytu w okresie dostępności do kwoty określonej w pkt 3. 12.8 oprocentowanie kredytu krótkoterminowego będzie opierało się o stawkę WIBOR 1M oraz o zaoferowaną przez wykonawcę stałą marżą (z oferty), 3.12.9 zabezpieczenie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Na wekslu zostanie złożona kontrasydnata Skarbnika Powiatu. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1376 ze zm), 12.10 do celów przygotowania oferty przyjęto średnie prognozowane zadłużenie w ramach kredytu w rachunku bieżącym na poziomie 1 000 000 PLN przez 150 dni w każdym roku obowiązywania umowy, 12.11 uchwałą nr XXXIIna249na2013 r. Rady Powiatu Tureckiego z dnia 27 grudnia 2013 r. w sprawie uchwalenia budżetu powiatu tureckiego na 2014 r. upoważniono Zarząd Powiattu Tureckiego do zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu budżetu do wysokości 3 000 000 PLN. 12.12 Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania kwoty kredytu, od niewykorzystanej kwoty kredytu bank nie bądzie pobierał prowizji ani żadnych innych opłat. 12.13 Pozostałe warunki spłaty kredytu zostały określone we wzorze umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. spełniający warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W zakresie potwierdzającym posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, o której mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 1376 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 6 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. spełniający warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 6 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. spełniający warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 6 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. spełniający warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 6 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. spełniający warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 6 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy, b) wzór umowy, c) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - oprocentowanie rachunków - 10
  • 3 - oprocentowanie kredytu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od wykonawcy, - zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - zmiany liczby rachunków bankowych w zależności od potrzeb Zamawiającego, - nałożenia na Zamawiającego dodatkowych zadań lub zmiany jego struktury organizacyjnej, - pojawienia się nowych nieodpłatnych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych, których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59 62 - 700 Turek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59 62 - 700 Turek (Punkt Obsługi Interesanta- parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.