Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa kontrolera do mikroskopu sił atomowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Warszawska, do kontaktów: Elżbieta Szmajda, plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346630, fax 022 2346217, e-mail: e.szmajda@ca.pw.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska - Wydział Inżynierii Materiałowej, dr inż. Tomasz Wejrzanowski, ul. Wołoska 141, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 2348742, fax +48 22 2348750, e-mail: twejrzanowski@inmat.pw.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska - Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 204, Martyna Grochala, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 2346206, fax +48 22 6286075, e-mail: m.grochala@ca.pw.edu.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Politechnika Warszawska - Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 204, Martyna Grochala, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 2346206, fax +48 22 6286075, e-mail: m.grochala@ca.pw.edu.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kontrolera do mikroskopu sił atomowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wydział Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej, 02-507 Warszawa, ul. Wołoska 141. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa kontrolera do mikroskopu sił atomowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Do ofert powinien być załączony opis zawierający dane potwierdzające, iż oferowane urządzenie spełnia wymagania techniczne określone przez zamawiającego. Do opisu powinny być załączone materiały informacyjne producenta w postaci, np. opisów technicznych, kart katalogowych, oświadczeń producenta. Zamawiający dopuszcza aby powyższa dokumentacja była składana w języku angielskim. 2. Spełnienie wymagań zamawiającego dot. bezpieczeństwa i higieny pracy powinno być potwierdzone deklaracjami producenta urządzenia lub odpowiednimi certyfikatami. 3. Poświadczenie przez producenta lub jego przedstawiciela autoryzacji dla serwisu wykonawcy lub deklaracja wspierania serwisu przez producenta. 4. Dokładny opis wymagań technicznych został zawarty w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: - dostawę kontrolera do mikroskopu sił atomowych wraz z wymaganą dokumentacją techniczną; - instalację i uruchomienie urządzenia; - szkolenie personelu zamawiającego w zakresie właściwej obsługi i konserwacji urządzenia; - usługi serwisowe. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Udział w postępowaniu przetargowym uwarunkowany jest wniesieniem przez wykonawcę wadium w wys. 10 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy .P.z.p.; b) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, to jest aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykazane osoby i podmioty muszą spełniać warunki wymagane przez zamawiającego w zakresie tej części zamówienia, której realizacja zostanie im powierzona. Kwalifikacje niezbędne do wykonania czynności serwisowych, obejmujących produkty, których producentem nie jest wykonawca, muszą być potwierdzone zaświadczeniem o autoryzacji, wystawionym przez producentów tych produktów lub ich przedstawicieli. Zamawiający dopuści również zaświadczenia o autoryzacji, wystawione przez inne podmioty (np. dystrybutorów), jednak w takim przypadku z przedłożonych dokumentów muszą wynikać uprawnienia do wydania takich zaświadczeń w imieniu producentów; g) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podziałem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykazanie, że wykonawca wykonał należycie przynajmniej 5 (pięć) zamówień odpowiadających wartością, rodzajem, charakterem i złożonością niniejszemu zamówieniu. Wykonawca musi załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. h) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez niego środków finansowych nie mniejszą niż 1 mln zł lub zdolność kredytową wykonawcy na tym samym poziomie. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i) W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę - na podstawie art. 23 i 141 ustawy Prawo zamówień publicznych, warunki określone w punkcie 1 lit. f, g. h, j powinny być spełnione łącznie przez wszystkie podmioty składające ofertę; j) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia - ważny w terminie realizacji zamówienia -potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 1 mln zł. 2. Wszystkie dokumenty wymienione w punkcie 1 muszą być przedstawione w formie oryginałów, kopii uwierzytelnionych notarialnie lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawców. 3. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólnie, muszą one ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zaś dokumenty, o których mowa w punkcie 1, lit. b); c); d); e) winny być przedłożone przez każdego wykonawcę, zaś dokumenty, o których mowa w punkcie 1 lit. f); g); h); i); j), winien przedłożyć w imieniu wszystkich podmiot upełnomocniony do reprezentowania wszystkich wykonawców. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 lit. b), d), e), składa dokument lub inne dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1 litery i), o ile nie są sporządzone w języku polskim, są składane w języku, w którym zostały sporządzone wraz z tłumaczeniem na język polski, wykonanym przez tłumacza przysięgłego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Parametry techniczne (%) 52 2. Cena (%) 36 3. Warunki gwarancji i serwisu (%) 12 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.03.2007, godzina 12:30, Gmach Biurowy Politechniki Warszawskiej - Dział Zamówień Publicznych - pok. 202, 00-668 Warszawa, ul. Noakowskiego 18/20, klatka A, II piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badan sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- "Dostawa urządzeń laboratoryjnych do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie" Zamówienie obejmuje 6 zadań. Każde z zadań opisane w SWZ.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.