eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StegnaDokończenie robót w zakresie modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Stegnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-10

Stegna: Dokończenie robót w zakresie modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Stegnie
Numer ogłoszenia: 138628 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Mierzeja" Sp. z o.o. , ul. Gdańska 2, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, tel. 55 247 84 63, faks 55 247 64 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkmierzeja.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna, międzygminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie robót w zakresie modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Stegnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. Dokończenie projektowania i wykonania robót budowlanych w zakresie modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Stegnie - w formule projektuj i buduj; II. Modernizacja istniejącej nawierzchni drogi, zatok postojowych oraz chodników wraz infrastrukturą techniczną , na terenie oczyszczalni ścieków w Stegnie - w formule buduj; III. Remont i modernizacja pompowni PS 3a, w Stegnie - w formule projektuj i buduj. I. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stegnie: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie projektowania i wykonania robót budowlanych w zakresie modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Stegnie. 2. Celem modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Stegnie jest zwiększenie przepustowości z Qśrd.=4.500 m3/d i 29 250 RLM do Qśrd.=5.500 m3/d i 51 000 RLM (w okresie letnim), a także poprawa technologii oczyszczania ścieków, która pozwoli na wyeliminowanie okresowych przekroczeń jakości ścieków oczyszczonych (odprowadzanych poprzez rzekę Wisłę Królewiecką do Zalewu Wiślanego) w wyniku sezonowego wzrostu ilości ścieków. 3. Dotychczasowy wykonawca robót budowlanych Hydrobudowa Gdańsk S.A. z uwagi na upadłość likwidacyjną odstąpiła od umowy z Zamawiającym 4. Obecne zawansowanie robót można oszacować na ok. 60 % zakresu rzeczowo-finansowego. 5. Dotychczasowy zakres robót wykonywano w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy, którego elementem była dokumentacja budowlano- wykonawcza Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stegnie - etap I, na terenie działek nr 1247/7, nr 1247/8, nr 1247/9 przy ul. Gdańskiej w m. Stegna, gm. Stegna (kategoria ob. XXX), oraz pozwolenie na budowę Nr AB.6740.406.2013.MM z dnia 21 01 2014. 6. W dokumentacji projektowej, w zakresie biologicznego oczyszczania ścieków, przyjęto technologię chronioną prawem patentowym, dotyczącym autodenitryfikacji strugi odpływu, po procesie oczyszczania, w układzie z podciśnieniowym odgazowaniem osadu (dalej technologia ASO). 7. Zamawiający w pierwotnym postępowaniu przetargowym, wyłaniającym wykonawcę robót budowlanych, z uwagi na rozwiązania patentowe w zakresie technologii oczyszczania ścieków, dopuścił rozwiązania równoważne tj. zaprojektowanie i wykonanie przez wykonawcę innego rozwiązania niż rozwiązania objęte patentem. 8. Wykonawca wyłoniony w pierwotnym przetargu zdecydował o zastosowaniu technologii biologicznego oczyszczania ścieków w technologii ASO, tj. objętej patentem. 9. Roboty w zakresie biologicznego oczyszczania ścieków są zaawansowane w ok 60 % zakresu rzeczowego. 10. Z uwagi na znaczne zaawansowanie robót, zaleca się dokończenie robót w oparciu technologię biologicznego oczyszczania ścieków w technologii ASO, jednakże nie narzuca się tego rozwiązania. 11. W celu zapewnienia równego traktowania i dostępu wszystkim wykonawcom, Zamawiający w załączniku technicznym nr 8 do PFU przedstawia ofertę rzeczową, finansową i odpowiedzialności technologicznej na ukończenie robót w zakresie biologicznego oczyszczania ścieków, wg. technologii ASO, przez właściciela patentu firmę Biogradex- Holding Sp. z o.o. 12. Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne, tj. zaprojektować i wykonać roboty w zakresie biologicznego oczyszczania ścieków, według własnego projektu, bez stosowania technologii ASO. Wówczas wykonawca przedstawi w ofercie proponowane rozwiązania techniczne i technologiczne według wymagań załącznika nr 7 do IDW. 13. Wykonawca, niezależnie od przyjętej formuły organizacyjnej, opisanej w punkcie 11 lub 12, będzie odpowiedzialny za osiągnięcie poziomu oczyszczania ścieków do parametrów opisanych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. (Dz. U. nr 137 poz. 984) dla oczyszczalni > 15 tys RLM w sezonie letnim i poza sezonem , jak również będzie odpowiedzialny zapewnienie minimalnej przepustowości oczyszczalni ścieków: Dla okresu letniego: RLM = 51000; Qśr.d = 5500 m3/d ~ 230 m3/h; Qmax.d = 6800 m3/d; Qmax.h = 470 m3/h. W pozostałym okresie, tj. od 1 września do 30 czerwca: RLM = 14000; Qśr.d = 2250m3/d; Qmax.d = 3500m3/d; Qmax.h = 170m3/h. Zakres robót do ukończenia, przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne opisano w Programie funkcjonalno- użytkowym i jego załącznikach (katalog Oczyszczalnia_Stegna_2) 14. Należy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że nadrzędny jest Program funkcjonalno-użytkowy i roboty w nim opisane. Dokumentacja techniczna Zamawiającego i Przedmiar robót mają charakter dokumentów pomocniczych, w których określono sposób i standard wykonania ważniejszych robót budowlanych. Dokumentacja techniczna nie opisuje pełnego zakresu robót wymaganych do wykonania przez Wykonawcę. 15. Wstępna analiza Zamawiającego wskazuje , że uszczegółowienia opisane w PFU, nie naruszają wydanych dla inwestycji decyzji administracyjnych, w tym decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i wydającej pozwolenie na budowę. 16. Obowiązkiem wykonawcy jest także: a. Opracowanie dokumentacji projektowej uzupełniającej, wykonawczej w szczególności dokumentacji opisanej w PFU, rozdz. Projektowanie Wykonawcy (A.I.1.2.5), a jeśli ma zastosowanie to także opracowanie kompletnego projektu budowlanego, dokumentacji geotechnicznej posadowienia budowli i budynków opracowanie projektów wykonawczych, dokumentacji i opracowań wymaganych przez prawo ochrony środowiska i prawo wodne oraz wszelkich innych dokumentów oraz uzgodnień technicznych i formalnoprawnych związanych z uzyskaniem zmiany pozwolenia na budowę (tam gdzie ma zastosowanie). b. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. c. Opracowanie operatu wodno-prawnego. d. Wykonanie robót odtworzeniowych obejmujących w szczególności: uporządkowanie terenu, otworzenie dróg, placów, chodników oraz zadarnienie (trawniki) terenów naruszonych w wyniku realizacji robót. e. Próby Końcowe (na które składają się próby przedrozruchowe, próby rozruchowe i ruch próbny), szkolenie personelu, nadzór nad Próbami Eksploatacyjnymi w okresie 4 miesięcy. Pierwsza próba w okresie 2 miesięcy, przy dużym obciążeniu oczyszczalni w okresie sezonu letniego. Druga próba, w okresie 2 miesięcy, przy małym obciążeniu oczyszczalni po sezonie letnim. Próby te mogą być przeprowadzone w terminach odwrotnych w zależności od okresu zakończenia robót. f. Usunięcie wszelkich wad w Robotach. g. Wszelkie czynności niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu od właściwych władz lokalnych oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie i pozwolenia wodno-prawnego. 17. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Robót w sposób, który nie zakłóci normalnej pracy oczyszczalni ścieków. 18. Dokumenty techniczne i formalne związane z modernizacją i rozbudową oczyszczalni ścieków zebrano w katalogu: Oczyszczalnia_ Stegna_2 II. Modernizacja istniejącej nawierzchni drogi, zatok postojowych oraz chodników wraz infrastrukturą techniczną , na terenie oczyszczalni ścieków w Stegnie 19. Celem - modernizacji jest poprawa stanu technicznego i funkcjonalnego drogi wjazdowej na teren oczyszczalni. 20. Roboty należy wykonać w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy i zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę Nr 44/2015 z dnia 11 lutego 2015r. 21. Obowiązkiem wykonawcy jest także: a. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. b. Wykonanie robót odtworzeniowych obejmujących w szczególności: uporządkowanie terenu, oraz zadarnienie (trawniki) terenów naruszonych w wyniku realizacji robót. c. Usunięcie wszelkich wad w robotach. d. Wszelkie czynności niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie Robót od właściwych władz lokalnych oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 22. Dokumenty techniczne i formalne związane z modernizacją nawierzchni drogi, zebrano w katalogu: Droga_OS_Stegna III. Remont i modernizacja pompowni PS 3a-w w Stegnie 23. Celem remontu i modernizacji pompowni jest poprawa stanu technicznego pompowni w układzie próżniowo-tłocznym. 24. Remont i modernizacja polega na wewnętrznych pracach budowlano - remontowych ścian, posadzek, wymianie stolarki okienno- drzwiowej, remoncie pokrycia dachowego, wymianie wszystkich urządzeń, armatury, instalacji technologicznych, instalacji elektrycznych, pomp, układu automatyki i sterowania. 25. Remont i modernizację należy przeprowadzić zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym pn. Modernizacja pompowni PS 3a-w w Stegnie oraz przedmiarem robót. 26. Obowiązkiem wykonawcy jest także: a. Wykonanie wszystkich czynności i opracowań uzupełniających, związanych z rozpoczęciem robót budowlanych, a jeśli konieczne, to także opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę . b. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. c. Opracowanie instrukcji eksploatacji. d. Wykonanie robót odtworzeniowych obejmujących w szczególności: uporządkowanie terenu, otworzenie dróg, placów, chodników oraz zadarnienie (trawniki) terenów naruszonych w wyniku realizacji robót. e. Usunięcie wszelkich wad w Robotach. f. Wszelkie czynności niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie Robót od właściwych władz lokalnych oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie (jeśli będzie wymagane). 27. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót w sposób, który nie zakłóci normalnej pracy przepompowni ścieków. Z uwagi na bardzo duże obciążenie obiektu w okresie sezonu letniego roboty mogą być rozpoczęte najwcześniej po 15 września 2015 roku. 28. Dokumenty techniczne związane z remontem i modernizacją pompowni PS 3a, zebrano w katalogu: Pompownia PS3a_ Stegna Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Instytucją Zarządzającą jest Minister Infrastruktury i Rozwoju, Instytucją Pośredniczącą jest Minister Środowiska. Instytucją Wdrażającą dla Projektu jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zamawiający może odstąpić w całości lub w części od umowy, w szczególności w przypadku, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. W takim przypadku Zamawiający dokona płatności tylko za tę część robót która została faktycznie wykonana. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawca zapoznał się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami w szczególności: Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, Prawo wodne, ustawa o odpadach, ustawa o badaniach i certyfikacji i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających w wysokości do 10% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 48.15.00.00 - Pakiety oprogramowania do kontroli przemysłowej 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 50.000,00 zł, słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto: 79 8308 0001 0000 4284 2000 0010 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę. 6. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w ustawie Pzp. 7. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt.3b) do 3e), musi zawierać następujące elementy: a) Wskazanie gwaranta poręczenia/gwarancji - Podmiot wystawiający poręczenie lub gwarancję, b) Wskazanie podmiotu zlecającego ustanowienie poręczenia/gwarancji - Wykonawca w imieniu, którego ustanowiono poręczenie/gwarancję, c) Wskazanie beneficjenta poręczenia/gwarancji, d) Określenie nazwy zadania, którego dotyczy poręczenie/gwarancja, e) Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia Zamawiającemu kwoty poręczenia/gwarancji - Gwarant musi oświadczyć, że zapłaci Zamawiającemu kwotę gwarancji/poręczenia w przypadku, gdy Zamawiający złoży gwarantowi oświadczenie, że kwota gwarancji /poręczenia jest mu należna na podstawie art. 46 Pzp, f) Bezwarunkowość dysponowania poręczeniem/gwarancją - Poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na konto wskazane przez beneficjenta, na pierwsze żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, że kwota jest mu należna z powodu zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 prawa zamówień publicznych, g) Nieodwołalność poręczenia/gwarancji - Gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia/gwarancji, h) Określenie prawa i miejsca rozstrzygania sporów dotyczących poręczenia/gwarancji -wszelkie spory dotyczące poręczenia/gwarancji rozstrzygane będą w oparciu o prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego, i) Określenie miejsca wykonalności praw z poręczenia/gwarancji - prawa z poręczenie/gwarancji muszą być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Poręczenie/gwarancja o treści niezgodnej z postanowieniami SIWZ lub zawierające postanowienia ograniczające odpowiedzialność Gwaranta wobec Zamawiającego, jest równoznaczne z nie wniesieniem wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się - wg. oświadczenia z art. 22 ust 1 uPzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty polegające na budowie lub rozbudowie lub modernizacji co najmniej: jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum Q śr/d 4.500m3 o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł (netto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia: 1 osobą Kierownika budowy: - posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub sanitarnej. - posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełniła funkcję kierownika budowy, lub kierownika robót na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową lub modernizacją oczyszczalni ścieków. 1 osobą Kierownika robót sanitarnych, - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe , w tym pełniła funkcję kierownika budowy, lub kierownika robót na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową lub modernizacją oczyszczalni ścieków. 1 osobą Kierownika robót elektrycznych - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe , w tym pełniła funkcję kierownika budowy, lub kierownika robót na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym związanym z budową lub rozbudową lub modernizacją oczyszczalni ścieków. 1 osobą Kierownika robót drogowych - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania drogowymi robotami budowlanymi, - pełniła funkcję kierownika budowy, lub kierownika robót lub inspektora nadzoru na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjnym. 1 osobą Technologa - posiadającą co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełniła funkcję technologa rozruchu (lub czynności równoważne) na co najmniej 2 oczyszczalniach ścieków, w tym co najmniej jedna o przepustowości nie mniejszej niż Q śr/d 4.500 m3. Uwaga: Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk: kierownika budowy i kierowników robót, jeżeli osoba będzie posiadała wymagane doświadczenie i kwalifikacje jak określa SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w wysokości co najmniej 3 mln zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 mln zł. 2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3 mln zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4. Oferta oraz dokumenty składane wraz z ofertą obejmują oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.4 i III. 5 także: Formularz ofertowy; Propozycja wykonawcy - obejmująca opis proponowanej technologii- element oferty (ma zastosowanie jeśli wykonawca przewiduje dokończenie robót według własnej technologii); Wykaz maszyn, urządzeń i wyposażenia - oferowanych przez Wykonawcę - element oferty; Dowód wniesienia wadium, jeśli jest w innej formie niż pieniężna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian opisano we wzorze umowy - załącznik formalny nr 9 do SIWZ-IDW

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkmierzeja.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Mierzeja Sp. z o.o. 82-103 STEGNA, ul. Gdańska 2 tel. 0 55 / 247 84 63, fax. 055 / 247 64 46 e-mail: : modernizacja@pkmierzeja.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Mierzeja Sp. z o.o. 82-103 STEGNA, ul. Gdańska 2- sekretariat. Miejscem otwarcia ofert jest siedziba Zamawiającego; sala konferencyjna, godz.12:15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Instytucją Zarządzającą jest Minister Infrastruktury i Rozwoju, Instytucją Pośredniczącą jest Minister Środowiska. Instytucją Wdrażającą dla Projektu jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.