To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-15
Kraków: Dostawa ekranów wielkoformatowych
Numer ogłoszenia: 138629 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28677 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ekranów wielkoformatowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i niezbędnych akcesoriów. Zakres zamówienia obejmuje dostawę m.in. następującego sprzętu: 1)Zestawy komputerowe z oprogramowaniem i wyposażeniem - 2 sztuki; 2)Tablety - 2 sztuki; 3)Skalery graficzne - 2 sztuki; 4)Monitory - 13 sztuk; 5)Stojak pod monitory - 1 sztuka; 6)Konstrukcja pod monitory - 1 sztuka; 7)Szafka Rack - 1 sztuka; 8)Głośniki - 8 kompletów + 2 komplety do ściany wizyjnej; 9)Tuner telewizji naziemnej - 1 sztuka. 2.Instalowane w ramach systemu urządzenia i podzespoły/części muszą posiadać parametry i funkcjonalność zgodne z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 3.Instalacja będzie realizowana w czynnych obiektach: -poniedziałek - piątek w godz. 8:00-15:00 w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków - ściana 2x2, -przez całą dobę w budynku Komendy Miejskiej w Krakowie ul. Siemiradzkiego 24, 31 - 137 Kraków - ściana 3x3. 4.Zamawiający wymaga, aby każdy zaoferowany element zamówienia był fabrycznie nowy, posiadał parametry i funkcje nie gorsze niż wskazane w SIWZ oraz był wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem. Pod pojęciem towar fabrycznie nowy, Zamawiający rozumie produkt wykonany w 100% z nowych elementów, bez śladów użytkowania, składający się z podzespołów nowo wytworzonych, wolny od wad technicznych, najwyżej jakości, dopuszczony do obrotu na terenie RP, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył elementy zestawu w oryginalnych opakowaniach producenta zabezpieczających je przed uszkodzeniami mechanicznymi. 5.W załączniku nr 2 do SIWZ wskazano parametry równoważności do wymaganego przez Zamawiającego oprogramowania. W przypadku oferowania oprogramowania równoważnego do wskazanego przez Zamawiającego do Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowane oprogramowanie równoważne spełnia wszystkie wymogi Zamawiającego. Udowodnienie równoważności musi znaleźć się w ofercie. 6.W ramach zamówienia Wykonawca przeprowadzi instalację, konfigurację urządzeń, uruchomienie systemu wraz z przeprowadzeniem połączeń, instruktaż z zakresu ich obsługi oraz sporządzi dokumentację powykonawczą. 7.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 8.Zamawiający wymaga gwarancji i serwisu na dostarczony asortyment zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 9.Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego z uwzględnieniem instruktażu obsługi. 10.Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady sprzętu w okresie 24 miesięcy licząc od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru końcowego z uwzględnieniem instruktażu obsługi. 11.Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń objętych zamówieniem. Termin wizji wyznacza się na dzień 24.03.2016 r. -godz. 9:00. Zbiórka uczestników wizji - recepcja w budynku KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109; -godz. 11:00. Zbiórka uczestników wizji - recepcja w budynku KMP w Krakowie, ul. Siemiradzkiego 24.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIAS AVI Sp. z o.o., ul. Kabaretowa 21, 01-942 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406504,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 381924,84
Oferta z najniższą ceną: 381924,84 / Oferta z najwyższą ceną: 536039,51
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzenia analiz izotopowych w Wydziałowym Laboratorium WGGiOŚ DE-dzp.272-213/25
- Usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa żłobka przy ul. Jabłonkowskiej 29a, Budowa żłobka przy ul. Działowskiego, Budowa żłobka przy ul. Wadowskiej
- Remont korytarza I piętra w pawilonie C-4 AGH w Krakowie- DE-dzp.272-203/25
- Świadczenie na rzecz Polskiego Wydawnictwa Muzycznego usług kurierskich krajowych i zagranicznych
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Realizacja Budżetu Obywatelskiego 2025 roku
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu multimedialnego dla Gminnego Ośrodka Obsługi Szkół i Przedszkoli
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Wyposażenie sali koncertowej w Szkole Muzycznej I stopnia w Siennie im. Jana Chorosińskiego" współfinansowano ze środków Województwa Mazowieckiego
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.