eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PRZYGOTOWUJĄCEGO DO ZAŁOŻENIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY PN. WŁASNA FIRMA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Lepsze jutro dla maksymalnie 210 osób bezrobotnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-28

Poznań: PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PRZYGOTOWUJĄCEGO DO ZAŁOŻENIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY PN. WŁASNA FIRMA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Lepsze jutro dla maksymalnie 210 osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 138651 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108061 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345688, faks 061 8339808.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PRZYGOTOWUJĄCEGO DO ZAŁOŻENIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY PN. WŁASNA FIRMA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Lepsze jutro dla maksymalnie 210 osób bezrobotnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia przygotowującego do założenia i prowadzenia własnej firmy pn. własna firma współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Lepsze jutro dla maksymalnie 210 osób bezrobotnych skierowanych maksymalnie w piętnastu grupach liczących 10 -14 uczestników. Szkolenie pierwszej grupy planujemy uruchomić w maju 2010 roku, a szkolenia pozostałych grup powinny zostać przeprowadzone do końca listopada 2010 roku. Uczestnikami będą osoby ubiegające się o przyznanie z Europejskiego Funduszu Społecznego jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, które złożyły w Urzędzie kompletny wniosek, który został oceniony pozytywnie pod względem merytorycznym i formalnym. Efektem szkolenia powinno być zapoznanie uczestników z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi prowadzenia działalności gospodarczej, zasadami rozliczeń obrotu oraz umiejętności praktyczne niezbędne do podjęcia i prowadzenia działalności. Zainteresowani jesteśmy, aby szkolenie obejmowało 60 - 65 godzin lekcyjnych zajęć realizowanych w okresie 8 dni, a program uwzględniał zagadnienia: 1.Od pomysłu do firmy - podstawy zarządzania firmą (około 14 godzin) - ocena realności przedsięwzięcia w odniesieniu do sytuacji makroekonomicznej na wybranym rynku, na podstawie biznesplanów złożonych w Urzędzie - wprowadzenie do działalności gospodarczej: a)ryzyko działalności gospodarczej a optymalizacja wyborów i podejmowanie decyzji gospodarczych, b)cel i stosowanie badań rynku, c)poszukiwanie nisz rynkowych i ich przykłady na lokalnym rynku, d)planowanie marketingowe - strategie marketingu MIX, e)szanse i zagrożenia oraz mocne i słabe strony planowanej działalności gospodarczej - analiza SWOT, f)zarządzanie finansami firmy - planowanie efektywności ekonomicznej, ryzyko finansowe w mikrofirmie i sposoby przeciwdziałania oraz niwelowania ryzyka. W tej części zajęcia powinny być realizowane z wykorzystaniem biznesplanów, jakie uczestnicy składali do wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej, aby mieli możliwość zweryfikowania realności przyjętych w nich założeń dotyczących planowanego przedsięwzięcia. 2.Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej, rozliczenia finansowe w firmie (około 34 godziny): a)omówienie podstawowych aktów prawnych: ustawa o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy podatkowe (dotyczące podatków: dochodowego, VAT, akcyzowego, podatków lokalnych, podatku od czynności cywilno - prawnych), ustawa o ubezpieczeniach społecznych, pozostałe akty prawne związane z prowadzeniem działalności - m.in. elementy kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania cywilnego, prawa handlowego i prawa wekslowego, b)warsztaty rejestrowania działalności gospodarczej - opracowanie kompletu dokumentów potrzebnych uczestnikom do prawidłowego dokonania rejestracji działalności, c)warsztaty prowadzenia własnej firmy: wybór formy opodatkowania, prowadzenie rozliczeń finansowych w firmie (rejestrowanie zdarzeń gospodarczych w odpowiednich księgach, wystawianie dokumentów związanych z obrotem gospodarczym), rozliczenia z urzędami, rozliczenia z ZUS, inne niezbędne rodzaje ubezpieczeń w działalności gospodarczej, d)zatrudnianie pracowników: obowiązki i prawa pracownika oraz pracodawcy, formy zatrudniania, prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudniania, płace i podatki, przygotowanie ogłoszenia o pracę (wymogi formalno - prawne), e)zawieranie umów w działalności gospodarczej - rodzaje umów, spełnienie warunków formalno - prawnych, negocjowanie warunków umów, f)reklamowanie działalności firmy: podstawy prawne i kwestie podatkowe, przygotowanie ogłoszenia prasowego i oferty firmy zgodnie z wymogami prawa, g)pozyskiwanie środków finansowych na rozwój firmy: źródła finansowania, warunki jakie powinien spełniać przedsiębiorca aby mógł ubiegać się o wsparcie finansowe, różnice między kredytem a leasingiem, dotacje i refundacje. W tej części uczestnicy w ramach warsztatu rejestrowania działalności gospodarczej przygotowują komplet dokumentacji potrzebnej do zarejestrowania firmy, a poprawność jej opracowania należy zweryfikować. 3.Internet jako źródło pozyskiwania informacji do prowadzenia działalności gospodarczej w firmie (około 16 godzin): a)omówienie stron związanych z przedsiębiorczością i bieżącym prowadzeniem firmy - w tym strona internetowa ZUS, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, PARP, ARR Konin, PUP w Poznaniu, serwisów gospodarczych, b)rejestrowanie działalności gospodarczej z wykorzystaniem internetu na przykładzie Wydziału Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Poznania, c)rozliczenia z ZUS, program PŁATNIK, d)rozliczenia bankowe - konta internetowe i dokonywanie przelewów przez internet, potwierdzanie dokonania płatności, e)zastosowanie internetu w zarządzaniu marketingowym firmą: reklamowanie firmy w internecie, internet jako komunikator w kontaktach z klientami i pracownikami, dostęp do baz danych i badań marketingowych. Istotnym warunkiem zamówienia jest: -prowadzenie zajęć codziennie w dni robocze, w wymiarze około 8 godzin dziennie, -zapewnienie warunków do prowadzenia zajęć w tym samym okresie dla więcej niż jednej grupy, -wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego wykaz przedmiotów objętych szkoleniem z podaniem liczby godzin oraz dyplomu lub certyfikatu, zawierającego logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacje, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotem zamówienia są Usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia przygotowującego do założenia i prowadzenia własnej firmy pn. własna firma współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Lepsze jutro, Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROATUT Kancelaria Rachunkowa Dębska - Wawrzyniak, Jakubowska i Wspólnicy, ul. Wierzbięcice 37a/6, 61-558 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104225,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84084,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103378,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.