Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-24
Warszawa: Dostawa płytek podłogowych typu gres, numer sprawy nadany przez Zamawiającego : AEZ/S-169/2009
Numer ogłoszenia: 138669 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wum.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płytek podłogowych typu gres, numer sprawy nadany przez Zamawiającego : AEZ/S-169/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płytek podłogowych typu gres.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.13.00 - Ceramika 44.11.32.00 - Płytki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 2 składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 3.W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw (co najmniej dwie dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawy płytek ceramicznych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie Załącznik nr 4 do SIWZ; 2)co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył dostawy, ujęte w ww. wykazie, z należytą starannością. Przedkładane dokumenty /referencje/ muszą zawierać co najmniej: -wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; -wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były dostawy; -opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, dostawy były realizowane należycie; 4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą : 1)Próbkę płytek gres szkliwiony w kolorze kremowym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ o wymiarach 39,6x39,6x0,8cm. 2)Próbkę płytek gres szkliwiony w kolorze brązowym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ o wymiarach 39,6x39,6x0,8cm. 3)Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty posiadają parametry zgodne z normą PN-EN 14411 dla płytek ceramicznych szkliwionych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wum.edu.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, budynek Rektoratu, III piętro, pokój 312, ul. Żwirki i Wigury 61, 02 - 091 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, budynek Rektoratu, III piętro, pokój 312, ul. Żwirki i Wigury 61, 02 - 091 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.